Про Budni
Наші продукти
Коли йдеться про брехню на співбесіді, то відразу виникають асоціації з кандидатами, що за будь-яку ціну намагаються сподобатися роботодавцю. Проте і самі рекрутери чи потенційні керівники не святі та свідомо можуть замовчувати інформацію або ж прикрашати її, щоб швидше закрити вакансію гідним кандидатом. Менеджери з найму, що зізнаються у невеликій брехні на співбесіді, стверджують, що понад 90% кандидатів, які не знали всю правду, приймали офер.
Якщо пошукач отримує хибне уявлення про роботу в компанії, то потім його очікує розчарування та відчуття безвиході. Зібрали поради, які допоможуть розпізнати обман з боку роботодавця та вивести його на чисту воду.
Коли роботодавці можуть говорити неправду?
Ніхто не хоче розчаровуватися в роботі вже після працевлаштування. Адже після проходження всіх етапів і звільнятися не хочеться, і залишатися з розумінням, що ваші потреби не задовільнили – теж не вихід. Тому потрібно запамʼятати червоні прапорці, що вкажуть на брехню роботодавця.
Зайві слова
Якщо рекрутер свою розповідь про будь-що з вище наведеного розбавляє зайвими словами на кшталт «можливо», «якщо вийде», «але» тощо, то це підкреслює його сумніви у сказаному. Також він може по колу розповідати про одне і те ж, але водночас не давати ніякої конкретики, переходити на іншу тему та відповідати запитанням на запитання.
Уникнення відповідей
Зазвичай рекрутер не лише ставить запитання, але й дає таку можливість кандидату. Якщо на співбесіді ви не можете поставити питання або ставите їх та не отримуєте чіткої відповіді, то це дуже тривожний сигнал. У компанії або непрофесійно підходять до наймання нових співробітників, або ж точно щось приховують.
Небажання знайомити зі співробітниками
Якщо ви запідозрили роботодавця в нечесності, то проявіть бажання познайомитися з теперішніми працівниками. Якщо рекрутер відмовить, то це може свідчити про недовіру до працівників, нездорову робочу культуру та приховування дійсності.
Використовуйте для себе всі можливі способи дізнатися більше про роботу в компанії, перевірте роботодавця та зважте всю інформацію, аби потім не шкодувати.
Тетяна Ковальчук, авторка медіаплатформи budni
Читайте ще: Стати своїм у колективі й не втратити авторитет. Як керівнику вийти на нову роботу?