Про Budni
Наші продукти
Адаптація нових працівників – це можливість, яку часто втрачають компанії, щоб залучити їх до роботи на ранніх етапах. Так вважає Тіна Шуст Робінсон, засновниця тренінгової та коучингової компанії WorkJoy.
Під час презентації на віртуальній конференції BambooHR 2023 вона зазначила, що варто докладати зусиль для залучення навіть у перші дні роботи, оскільки:
Крім того, за словами Робінсон, опитування 1 052 працівників, проведене компанією BambooHR у 2018 році – до Великої відставки – виявило тривожну статистику:
«На ці цифри може вплинути не дуже вдалий адаптаційний період», – наголошує експертка. Вона виділила чотири питання, які варто поставити, щоб узгодити потреби нового працівника з потребами роботодавця.
У цих питаннях «робота» і «ми» можуть означати команду, компанію, їхніх керівників тощо. «Робота» також може стосуватися конкретної посади.
Запитання 1
«Що вам потрібно від роботи, щоб бути на висоті?». Мета питання – узгодити очікування та прислухатися до потенційних попереджувальних знаків, які можуть призвести до звільнення.
Запитання 2
«Як ми можемо оптимізувати ваші сильні сторони, навички та досвід?». Мета питання – дізнатися запити на розвиток і можливості для зростання.
Запитання 3
«Як ви визначаєте мету своєї роботи?». З відповіді ви дізнаєтеся, що їх мотивує та як вони відчувають, що можуть реалізувати бачення організації.
Запитання 4
«Яка частина роботи хвилює вас найбільше?». «Нові працівники приступають до нової роботи з хвилюванням, адже не знають, що їх очікує. Ця мотивація – блискавка в пляшці. Прислухайтеся до неї та розширюйте, інтегруючи у свої розмови», – зазначає Робінсон.
Також, за словами експертки, не забувайте ставити уточнювальні запитання. Наприклад, якщо ви запитаєте: «Як ви визначаєте мету своєї роботи?», дуже важливо з’ясувати, як ця мета збігається з особистими цілями нового працівника.
Читайте ще: Як відгукнутись на вакансію, щоб отримати запрошення на співбесіду?