Про Budni
Наші продукти
Минуло вже два роки відтоді, як команда robota.ua створила ATS Helper. За цей час він став надійним помічником для HR-фахівців, що допомагає автоматизувати рутинну роботу та зосередитися на головному – залученні найкращих талантів.
Сьогодні розповідаємо, як автоматизація змінює процеси найму в українських компаніях. Але спершу пропонуємо вам на хвилинку зупинитися і чесно відповісти собі на кілька запитань:
Чому ми створили Helper?
Цінність рекрутера для бізнесу – у його здатності знаходити співробітників. Він виконує свою головну функцію, коли шукає кандидатів, спілкується з ними та відбирає найкращих.
Втім, якщо процеси в HR-відділі не налагоджені, рекрутер змушений брати на себе й іншу роботу. Наприклад, вручну зберігати резюме з джоб-сайтів, надсилати їх замовникам вакансії, складати звіти тощо.
Але ці повторювані завдання можна автоматизувати завдяки ATS (Applicant Tracking System – дослівно «система відстеження кандидатів»).
Helper – це саме така ATS, яку створила та активно розвиває команда robota.ua. Вона безкоштовна для наших клієнтів і має на меті допомогти роботодавцям якомога швидше та ефективніше знаходити таланти, навіть у непростих умовах.
Як HR-команди використовують ATS Helper?
Розміщення вакансій та збір відгуків
Сайтами для пошуку роботи активно користується 88% кандидатів в Україні, тож для роботодавців важливо бути присутніми на різних платформах.
Helper допомагає публікувати оголошення одночасно на кількох сайтах, збирати всі відгуки в єдиному інтерфейсі та відстежувати ефективність кожного каналу.
Ми пишаємося тим, як активно користувачі взаємодіють з ATS Helper: за два роки роботи було створено майже 59 000 проєктів найму.
Управління кандидатами
У величезному вирі інформації, з якою працює рекрутер, дуже легко втратити контроль. Складно пам’ятати, кому відправили тестове завдання, з ким призначили співбесіду і кому вже відмовили. Часто ця інформація розпорошена між Excel-таблицями, нотатками та календарем.
У Helper ви працюєте зі зручною канбан-дошкою, переміщуючи кандидатів між етапами найму.
Найцінніше в цьому рішенні – його адаптивність. Понад дві третини постійних користувачів налаштовують власні етапи найму, підлаштовуючи Helper під специфіку свого бізнесу.
Формування бази талантів
База талантів – це стратегічний актив рекрутера. Навіть якщо кандидат не підійшов на поточну вакансію, він може стати ідеальним претендентом для іншої посади в майбутньому.
Але як знайти резюме фахівця, якого ви бачили кілька місяців тому? Як не забути, що ви вже спілкувалися з цією людиною і які були ваші враження?
Helper забезпечує автоматичне наповнення бази талантів та зручний пошук із системою тегів.
Система зберігає повну історію взаємодії з кожним кандидатом: усі його резюме, відгуки, актуальні контакти, коментарі та заплановані зустрічі. 9 з 10 постійних користувачів Helper активно заповнюють історію взаємодії з кандидатами. Завдяки цьому комунікацію можна відновити в будь-який момент, без втрати контексту.
Холодний пошук
У конкурентному середовищі просто чекати на відгуки недостатньо – необхідно активно шукати та залучати таланти. Але копіювання даних вручну з різних платформ до вашої бази – це непродуктивне використання цінного часу.
Розширення для браузера від Helper дозволяє зробити це миттєво:
Ефективний рекрутинг вимагає чіткого розуміння: де втрачаються кандидати, які джерела працюють найкраще, скільки часу потрібно для закриття вакансії.
Helper автоматично збирає всю цю важливу інформацію та представляє її у вигляді зручних графіків та діаграм. Ви можете відстежувати ефективність за тиждень, місяць, квартал або рік, визначати вузькі місця та масштабувати успішні стратегії.
88% постійних користувачів Helper регулярно аналізують статистику своїх проєктів. Це показник того, що рекрутинг в Україні стає все більш орієнтованим на дані. Замість інтуїтивних рішень HR-фахівці покладаються на конкретні показники.
Два роки співпраці з українськими HR-командами – це історія постійного розвитку та вдосконалення. Кожне оновлення, кожна нова функція народжувалася з ваших ідей та потреб.
Ми радіємо, що все більше компаній автоматизують свої процеси, звільняють час від рутинних завдань та зосереджуються на головному – на спілкуванні з кандидатами. Адже саме людський фактор, емпатія та вміння розпізнати потенціал відіграють ключову роль у залученні кращих талантів.
Читайте ще: В ATS Helper з’явились теги до кандидатів. Як це спростить вашу роботу з базою резюме?