Про Budni
Наші продукти
Шаблони мислення, стереотипи, бажання зберегти застарілі, але такі звичні технології, заважають побачити прихований потенціал людей, речей, процесів, які нас оточують. І SCAMPER – саме той інструмент, який допомагає по-новому подивитись на звичні для нас речі, знайти нові можливості, згенерувати нові ідеї.
Розглянемо практичну сторону методики. Багато роботодавців ставляться до адаптації як до малоефективного, формального та затратного способу знайомства новачків з компанією. На жаль, таке бачення часто відповідає дійсності. Як HR-відділу змінити ситуацію та зробити процес більш ефективним, цікавим, важливим? Саме час провести мозковий штурм, використовуючи методику SCAMPER.
Приклади питань для кожного етапу.
S (Substitute) – замінити
Читайте ще: Як поводитися в конфлікті: гайд для HR-менеджера
Читайте ще: «Чому я маю обрати вашу компанію?»: як відповідати на складні питання кандидатів
Безперечно, ця методика вимагає достатньо часу для проведення, але результат того вартий.
Надія Березова, HR-консультант, сертифікований коуч, викладач курсів HRM
Читайте більше за тегами: