Про Budni
Наші продукти
Івент-менеджмент як ефективний інструмент розв’язання внутрішніх та зовнішніх бізнес-завдань набирає обертів. Постає питання: які саме івенти потрібні вашій компанії у найближчий період та як запланувати на них бюджет? Порадами з досвіду ділиться Сергій Родінов, співзасновник івент-агенції Rockets, засновник Академії Івент Менеджменту.
1. З чого почати?
Перше і найголовніше – плануйте «без фанатизму». Звичайно, інколи хочеться «відхопити» на організацію заходів гарний шматок річного бюджету та розгулятися на повну: святкувати всі професійні свята, влаштовувати тематичні вечірки та в кінці року вивезти команду на корпоратив за кордон. Але варто задати собі одне просте питання: «Навіщо?»
Плануючи івенти, завжди відштовхуйтесь від тактичних завдань та глобальної стратегічної цілі HR-напрямку саме вашої компанії. І не страшно, що ваші конкуренти поїхали на тімбілдинг у Карпати й активно діляться в соціальних мережах фотозвітами підкорення Говерли. Можливо, ваше завдання в цьому році полягає у підвищенні лояльності співробітників до бренда роботодавця, а не в тімбілдингах?
Читайте ще: Входящий рекрутинг (Inbound Recruiting): 7 преимуществ для работодателя
2. То як планувати?
Змоделюємо декілька ситуацій.
Наприклад, ви знаєте, що маркетинговий відділ планує ребрендинг, у межах якого відбудеться оновлення позиціонування компанії, перегляд місії, цінностей та стратегії. Або ж буде впроваджуватися нова бізнес-модель з акцентом, наприклад, на автоматизації. На жаль, більшість співробітників гостро реагують на глобальні зміни в своєму звичному робочому просторі та не готові сприймати та підтримувати нововведення. Іноді такі новації закінчуються заявами за власним бажанням та заміною як мінімум третини персоналу. В такому разі варто запланувати формат івенту, який допоможе познайомити колег з усіма нововведеннями, обґрунтувати доцільність, а також показати, що вам важлива думка та згода людей. Для таких завдань підходить організація масштабних внутрішніх конференцій (для великих компаній) або ж івент в ігровому форматі, що дозволить зануритися у процес змін та вивчити їх (для невеликого бізнесу).
Може бути інша ціль. Наприклад, після проведення SWOT-аналізу та стратегічної сесії було виявлено, що менеджери з продажів не доопрацьовують заперечення потенційних клієнтів. Звичайно, можна всіх замінити. Але процес заміни менеджерів може стати нескінченним, адже ідеальних спеціалістів просто не існує. То чому б не запланувати для своїх менеджерів серію тренінгів, націлених на роботу з запереченнями?
3. А бюджет?
Це непростий процес. Якщо внутрішній ресурс вашої команди дозволяє розрахувати витрати на заходи і планувати івент самостійно – ось кілька порад:
Загалом існує два підходи до планування бюджету. Перший – планувати по максимуму, зважаючи на цілі та завдання. Але я не прихильник цього методу. Другий – закладати точні цифри: певний відсоток від річної заробітної плати кожного співробітника або ж відсоток від прибутку компанії. У випадку з прибутком – американські компанії інвестують в івенти не менше 10%, українські зазвичай 3-5%. Але впевнений, у недалекому майбутньому це зміниться.
Читайте ще: Вовлеченность команды в бизнес: как этого достичь? 15 рекомендаций
Розглянемо основні статті витрат на корпоративний захід:
Плануйте івенти, розподіляйте бюджет розумно та не забувайте про ефективність будь-якого заходу.
Читайте більше за тегами: