Про Budni
Наші продукти
Христина Березна,
менеджер із внутрішніх комунікацій
robota.uaКомпанія – це насамперед люди та культура. Позитивні емоції гуртують команди не гірше, ніж спільні цілі. А корпоративні свята – це чудова можливість згенерувати позитив, а також відпочити, перезавантажитися, дізнатися багато нового про людей, з якими працюєш пліч-о-пліч щодня. І на додаток – це можливість привернути увагу нових талантів, які також живуть за принципом «справив діло – гуляй красиво».
Як додати фану в робочі будні, організувати грандіозні корпоративи та бліц-святкування? Досвідом robota.ua ділиться менеджер із внутрішніх комунікацій Христина Березна.
Влаштовуйте грандіозні вечірки
Наприклад, у robota.ua такі події проводяться двічі на рік: влітку та взимку на великі корпоративи збираються співробітники з усіх регіонів.
Тут можна дати дві основні поради. По-перше – намагайтеся знаходити свіжі ідеї. «Наприклад, «мафіозні» вечірки та піратські свята ми вже пройшли – і тепер шукаємо більш оригінальні формати, – розповідає Христина. – Так, літній корпоратив robota.ua ми назвали Havana Party – це була кубинська вечірка з ромом, ретро-машинами, майстер-класами з куріння сигар, плетіння квіткових обручів та танців. Також колеги могли заробити трохи песо й обміняти їх на подарунки. Суцільна свобода та безтурботність».
По-друге, варто враховувати, які пріоритети наразі має компанія – щоб інтегрувати їх у концепцію святкування. «Минулого року фокусом корпоративів ми зробили нові цінності. Наприклад, літнє свято мало формат кінотеатру, де ми демонстрували міні-фільми про цінності, які знімали заздалегідь. А на зимовому провели церемонію нагородження Героїв цінностей – людей, які яскраво проявили в роботі одну з цінностей: Розвиток, Орієнтація на результат, Відповідальність, Сила команди та Чесність», – відзначає менеджер із внутрішніх комунікацій.
У robota.ua намагаються не повторювати тему двічі та знаходити несподівані рішення. Наприклад, зимові корпоративи зазвичай проводилися в стилі прийомів black tie – з вечірніми сукнями, класичними костюмами, за келихами шампанського. «А тепер ми хочемо здивувати колег, повністю перевернути формат та влаштувати якийсь повний андеграунд», – додає інтриги Христина.
Читайте ще: Як створити сильний бренд роботодавця: 14 порад від robota.ua
Організовуйте локальні івенти
Так, robota.ua щокварталу проводить тімбілдинги для команд продажів – вони отримують бюджет, який використовують на власний розсуд: влаштовують прогулянки на катері, грають у боулінг або катаються на вейках.
«А щоосені ми влаштовуємо Shashlyk Fest – неформальне сімейне свято, на яке запрошуються колеги, їхні родини, друзі, домашні улюбленці, – розповідає Христина. – Зустріч проводиться зазвичай біля водоймів: тепле спілкування в гарній компанії, багаття, пиво та барбекю».
Також у компанії чоловіки вітають жінок з їхнім святом – і навпаки. Головне – відійти подалі від кліше і вигадати щось дійсно незвичайне. Так, у robota.ua чоловіча частина колективу влаштовувала дівчатам караоке-вечірку прямо в офісі та сеанси масажу. А жіноча частина команди відповіла колегам-чоловікам Днем захисника Галактики – замовила ігрові приставки, гіроборди, віртуальні окуляри та інші девайси, щоб потішити своїх захисників, та влаштовувала Barber day – запрошувала в офіс барберів, які перевтілювали хлопців у справжніх модників.
Проводьте тематичні дні
Не обов’язково чекати на загальнонаціональне свято, щоб трохи повеселитися – такі елементи можна органічно вплітати в культуру. Наприклад, у robota.ua проводилися День в клітинку та День у смужечку – усі колективно вдягалися в такий строкатий одяг. На День кавуна офіс смакував сезонні солодкі ягоди. На День червоної помади дівчата додали до мейк-апу такий яскравий елемент. На Хелоуін закуповували гарбузи та робили тематичні фотозони. А на День лимонаду – це була благодійна ініціатива зі збору грошей, які згодом передали фонду «Таблеточки»: продавали прохолодні напої та смаколики. «Здавалося б, що тут такого? Але враження та відгуки дуже позитивні: людям подобається додати в буденність незвичайного, разом зробити щось оригінальне, веселе і корисне, – запевняє Христина. – Це заряджає чудовим настроєм, який потім транслюється далі – колегам, клієнтам, родинам».
Ініціюйте спортивні заходи
Це чудова можливість розвивати культуру здорового способу життя та командної підтримки. «Наприклад, у robota.ua є футбольний клуб та біговий клуб, учасники якого беруть участь у забігах та марафонах у різних містах, – розповідає Христина. – Також усі бажаючі можуть спробувати себе у стрибках з парашутом: це грандіозний досвід, який змінює сприйняття світу та перевертає життя на «до» і «після». Ми завжди підтримуємо одне одного в спортивних активностях».
Плануйте і влаштовуйте спонтанний фан
Великі свята у robota.ua плануються заздалегідь – наприклад, сезонні корпоративи. Адже події з залученням сотень людей – це завжди масштабні проекти, де необхідно обрати локацію, продумати програму, залучити підрядників і врахувати безліч деталей. «Але HR-відділ, як радар емоцій у колективі, має відчувати, коли назріває потреба перезавантажитися, – радить Христина. – Тоді в нагоді стануть тематичні дні – щоб проводити їх, потрібні тільки оригінальні ідеї та вчасний анонс».
Читайте ще: Як залучити релевантних кандидатів: 7 «гачків» від robota.ua
Опікуйтеся комфортом
Кому свято, а кому – відповідальність. Отже, поки колеги передчувають вечірку, організатор має врахувати десятки нюансів. «Нехай ніщо не зіпсує вашу подію. Продумайте все – від таких принципових речей, як запрошення медпрацівника, який може в разі необхідності надати допомогу. До дрібниць – напередодні анонсуйте колегам прогноз погоди, нагадайте взяти з собою теплі речі або крем для засмаги», – рекомендує Христина. Ваші працівники – дорослі люди, але очікування може поглинути їхню уважність, тому доречно ще раз нагадати навіть про елементарні речі.
Забезпечте післясмак
Відлуння крутого свята можна чути навіть тижні потому – колеги згадують, обговорюють, діляться враженнями. «Щоб закріпити ефект, влаштуйте на святі тематичні фотозони, а також запросіть професійного фотографа, – пропонує менеджер із внутрішніх комунікацій robota.ua. – Команда переживе новий сплеск емоцій, коли світлини будуть готові – їх будуть шерити, коментувати, згадувати. І дякувати».
Читайте більше за тегами: