Про Budni
Наші продукти
Внутрішня мобільність – це перехід працівників на нову роботу в межах одної компанії. І хоча ця практика стає все більш поширеною – за останні кілька років вона зросла приблизно на 30% – у більшості компаній вона все ще залишається неформальним процесом.
Лише 33% організацій пропонують офіційні програми внутрішньої мобільності, і лише кожен п’ятий працівник впевнений у своїй здатності здійснити внутрішній перехід, згідно зі звітом LinkedIn Learning про навчання на робочому місці за 2024 рік.
Нові дані LinkedIn показують, що компанії, які лідирують у сфері внутрішньої мобільності, можуть розраховувати на безліч переваг: більший розвиток лідерських якостей, довший термін перебування на посаді та більшу зацікавленість у навчанні.
У статті розповідаємо про переваги внутрішньої мобільності, а також даємо практичні поради, як покращити внутрішній найм у вашій організації.
Майже вдвічі більше лідерських підвищень
Хоча внутрішня мобільність може включати переміщення на інші посади, вона також тісно пов’язана з підвищенням на керівні посади.
Порівняно з компаніями з низьким рівнем внутрішньої мобільності, у компаніях з високим рівнем внутрішньої мобільності на 79% більше просувань на керівні посади в розрахунку на одного працівника. Вважайте це позитивним циклом: коли працевлаштування на нову роботу всередині компанії є нормальною практикою, легше знаходити та розвивати нових лідерів.
Інвестиції у програми внутрішньої мобільності можуть допомогти вам створити здоровий конвеєр лідерів, оснащених безцінними інституційними знаннями – на відміну від зовнішніх кандидатів, яких вам довелося б наймати.
На 50% довший термін перебування на посаді
Попередні дані LinkedIn показали, що працівники, які здійснюють внутрішні переміщення, на 40% частіше залишаються в компанії – щонайменше на три роки.
Нещодавні дослідження додають ще один рівень, показуючи, що в компаніях з високою внутрішньою мобільністю працівники, як правило, працюють на 53% довше порівняно з компаніями з низьким рівнем внутрішньої мобільності. Це означає, що розвиток внутрішніх можливостей може не лише сприяти короткостроковому утриманню працівників, але й збільшенню загальної тривалості їхнього перебування в компанії. Працівники більш схильні залишатися в організації, де вони бачать шляхи для зростання та нові ролі, що подовжує тривалість їхньої кар’єри та поглиблює лояльність.
Якщо кваліфікований працівник знає, що він може перейти на нову посаду, не покидаючи вашої організації, він з більшою ймовірністю залишиться в ній.
Більша увага до підвищення кваліфікації
«Компанії потребують нових навичок швидше, ніж я коли-небудь раніше», – зазначає Дженніфер Шепплі, віцепрезидентка LinkedIn з питань талантів, в останньому звіті «Глобальні тенденції розвитку талантів». «Це означає, що їм потрібно допомагати своїм співробітникам розвиватися шляхом підвищення кваліфікації та внутрішньої мобільності».
Сьогоднішні дані підтверджують, що ці два процеси йдуть пліч-о-пліч: в організаціях з високою внутрішньою мобільністю спостерігається на 17% більша залученість учнів, що вимірюється як середня кількість годин, витрачених на розвиток навичок у LinkedIn Learning.
Підвищення кваліфікації стане все більш важливим інструментом, особливо для компаній, які не можуть найняти зовнішніх кандидатів з потрібними навичками – чи то через недостатню кількість кандидатів, чи то через занадто високу зарплату, яку вони просять.
«У минулі роки компанії могли більше покладатися на залучення талантів, щоб «купити» нові навички, яких вони потребували», – зауважила Дженніфер, – «але ця стратегія більше не працює ізольовано на сучасному ринку праці та бізнес-середовищі».
Висновок
Незалежно від вашої посади, ви можете вплинути на ситуацію, щоб полегшити співробітникам пошук нової посади – без необхідності залишати компанію.
Читайте ще: Відкритий діалог: як створити безпечний простір для обговорення делікатних тем у команді?
Читайте більше за тегами: