Про Budni
Наші продукти
Організувати класний тімбілдинг – це як зібрати Lego без інструкції: цікаво, але іноді складно. Особливо, якщо ви – HR у компанії, що швидко зростає, часу на підготовку часто обмаль, а всі чекають на «вау-ефект».
Наті Родінова, засновниця івент-агенції Rockets Event, ділиться помилками, які трапляються частіше, ніж того хотілося б. Але яких також досить легко уникнути.
1. Починати без мети – як пекти торт без рецепта
«Просто виїдемо за місто, і все буде добре!» – знайома пропозиція? Ідея хороша, але коли немає чіткого розуміння, навіщо ми це робимо, навіть найкраща локація не об’єднає команду в одне ціле. Якось ми працювали з командою, яка хотіла «розважити людей», але після глибшої розмови виявилось, що їм важливо покращити комунікацію між відділами. Ми трансформували формат (додали командні активності, мікси між департаментами) і отримали не просто фановий день, а реальну цінність.
2. Ігнорувати настрій у колективі – наче дарувати лижі влітку
Кожна команда – особлива. Бувають драйвові, що обожнюють спорт і пригоди. Бувають спокійні, які хочуть більше камерності та спілкування. І все це ок! Якось до нас звернулась компанія із запитом організувати «активний день з конкурсами», а після короткого інтерв’ю ми зрозуміли, що їхній ідеальний формат – це творчий воркшоп із зоною для відпочинку.
3. Готувати захід в останній момент – справжній HR-екстрим
«А давайте проведемо тімбілдинг… наступної п’ятниці?» – такий запит ми отримуємо в червні. Проте найкращі локації вже зайняті з квітня і кейтерингова компанія встигає приготувати лише бутерброди.
Якщо у вас виникло бажання влаштувати тімбілдинг «наступного тижня», знайте – ми вас розуміємо. Інколи все вирішується дуже швидко. Ми врятували не одну таку ситуацію, але правда така: чим більше часу на підготовку – тим більше можливостей організувати справді щось особливе. Планування = спокій і для вас, і для учасників.
4. Не збирати зворотний зв’язок – втрачати золото
Найпростіше й водночас найцінніше, що можна зробити після заходу – запитати: «Що вам сподобалось, а що б ви змінили?». Ми завжди радимо HR-ам збирати фідбек – навіть 3-5 відповідей можуть дати напрям. І повірте, команда оцінить те, що ви дослухаєтеся до її думки.
5. Вкладати все у «вау», забуваючи про базові речі
Іноді на заході є спецефекти, потужна шоу-програма, ексклюзивна фотозона… але немає питної води й затінку для відпочинку. Висновок простий: відсутність комфорту може зіпсувати враження від всього. А от коли і комфорт, і «вау» – тоді й «зірки сходяться».
6. Одна активність для всіх – як один розмір на всю команду
В команді 50+ людей складно знайти «універсальне» заняття. Тому ми завжди плануємо кілька паралельних зон: активна (ігри, квести), спокійна (арт, лекції, зона відпочинку), вільна (музика, коктейлі). Кожен знайде щось для себе і почуватиметься частиною цілого.
7. Відсутність ведучого або модератора – наче вечірка без господаря
Навіть самоорганізовані команди потребують «людину-компас». Це може бути ведучий, фасилітатор або просто «помічник на зв’язку». Хтось, хто підтримає ритм, допоможе уникнути незручних пауз і просто зробить атмосферу дружньою.
Наостанок: ви робите велику справу
Тімбілдинг – це не «пікнік з конкурсами», а інструмент для створення зв’язків, довіри, атмосфери підтримки. І навіть якщо щось не вийшло ідеально, ви вже на крок попереду, бо пробуєте, слухаєте і зростаєте.
А якщо хочете трошки полегшити собі життя, довірте організацію професіоналам. Ми створюємо події, які не лише веселі, а ще й мають сенс. Легко, з гумором, і з любов’ю до деталей.
Читайте ще: Чому компанія mozhem production ставить на молодь і не програє?