Про Budni
Наші продукти
Оскільки світ стає все більш цифровим, збільшується кількість віддалених працівників. Тому важливо мати методи, які допоможуть залишатися організованими та продуктивними. У статті обговоримо важливість організованості для віддаленого працівника і розповімо, як залишатися організованими, коли працюєте вдома.
Чому важливо залишатися організованими, працюючи віддалено?
Організованість під час віддаленої роботи є важливою складовою продуктивності та мотивації працівника. Коли працюєте вдома, вам потрібно знайти баланс між домашнім і робочим життям. Залишаючись організованими і встановлюючи певні правила, ви можете зосередитися в робочий час і розслабитися в неробочий час.
Як залишатися організованими, працюючи вдома?
Складіть робочий графік
Додайте структурованості своєму дню, вирішивши, коли будете починати і закінчувати роботу кожного дня. Наявність робочого графіка допоможе краще планувати свій день та розмежувати роботу та особисте життя. Коли ви працюєте, намагайтеся зосередитися на робочих завданнях і комунікаціях. У неробочий час варто вимкнути робочі сповіщення, щоб зосередитися на домашніх справах та рідних.
Сплануйте свої завдання
Перш ніж почати роботу, сплануйте порядок виконання завдань на день. Це допоможе залишатися більш організованими, оскільки ви матимете краще уявлення про те, що потрібно зробити протягом дня. Залиште у своєму розкладі місце для несподіваних речей, таких як телефонні дзвінки, робочі електронні листи або більш термінові завдання.
Встановіть правила для своєї сім’ї
Як віддалений працівник, ви повинні донести важливість робочої атмосфери, яка не відволікає від роботи, до тих, з ким живете. Ця порада особливо важлива, якщо у вас є діти. Повідомте всіх рідних про ваші робочі години та подбайте про тихий робочий простір.
Обмежте фактори, що відволікають
Хоча робота з дому пропонує людям більшу гнучкість, одна з проблем, яку повинні подолати віддалені працівники, – це фактори, що відволікають, які можуть виникати під час роботи вдома. Можливо, вам захочеться прибрати вдома або виконати кілька доручень. Сім’я та друзі також можуть відволікати, тому повідомте їх, що ви доступні лише в неробочий час. Пам’ятайте, що ви працюєте в робочий час вашої компанії та повинні зосередитися виключно на роботі.
Вимкніть сповіщення
Обмежте інші фактори, що відволікають: сповіщення на телефоні або в соціальних мережах. Подумайте про те, щоб вимкнути звук телефону в робочий час або встановити блокування соціальних мереж у браузері вашого комп’ютера. Якщо ви хочете перевірити особисті повідомлення в робочий час, залиште це на обідню перерву. Обмеження цих чинників допоможе залишатися зосередженими на роботі.
Створіть зручний для роботи простір
Обладнайте справжнє робоче місце, а не працюйте з ліжка. Обирайте стіл і стілець з ергономічним дизайном, щоб ви могли комфортно працювати цілий день. Під час роботи ноги повинні стояти рівно на підлозі, а ви – сидіти прямо. Правильна постава допоможе вам зменшити навантаження на організм.
Прибирайте в неробочий час
Створення кордонів між робочими завданнями та домашніми обов’язками є важливою частиною продуктивної роботи віддаленого працівника. Миття посуду чи підлоги можуть здатися нешкідливими, але коли ви додаєте більше домашніх справ до свого робочого дня, цей час може збільшитися. Спробуйте залишити ці домашні справи на позаробочий час.
Підтримуйте порядок на робочому столі
Якщо на робочому столі не буде безладу та пилу, це допоможе вам почуватися більш розслаблено під час роботи. Знайдіть систему, яка допоможе упорядкувати ваші документи. Наприклад, шафа для документів з системою маркування допоможе залишатися організованими. Якщо більшість ваших файлів зберігається на комп’ютері, знайдіть цифрову систему для зберігання документів.
Відокремлюйте робочий простір від сімейного
Це зробить вас продуктивнішими. Люди, які працюють в офісах, фізично залишають роботу щодня, що дозволяє їм легше забути про роботу під вечір. Оскільки робота з дому не дозволяє такої фізичної дистанції, вам варто спробувати організувати робоче місце в будинку/квартирі. Так, у неробочий час ви зможете залишати цю зону і відчувати себе менш пов’язаними з роботою і більш зосередженим на сім’ї або особистому житті.
Знайдіть планувальник, який вам підходить
Планувальники – це чудовий спосіб відстежувати дедлайни та щоденні завдання. Деякі люди віддають перевагу паперовим планувальникам, щоб отримати задоволення від викреслювання виконаних завдань. Цифрові планувальники або додатки також корисні, оскільки ви можете налаштувати сповіщення для себе. Кожен тип планувальника може бути корисним залежно від вашого стилю роботи.
Зосередьтеся на одному завданні за раз
Замість того, щоб намагатися виконувати кілька завдань одночасно, зосередьтеся на одному, щоб залишатися організованими. Так ви зможете присвятити всю свою увагу одному завданню та виконати його краще. Робота над одним завданням за раз також допоможе вам почуватися більш розслабленими.
Використовуйте навушники з функцією шумозаглушення
Якщо ви живете в місці, де вас відволікають звуки, подумайте про те, щоб носити навушники з шумозаглушенням, щоб зосередитися на роботі. Захищайте ваш слух, не вмикайте навушники занадто гучно.
Слухайте заспокійливу музику
Це допоможе зосередитися і зменшити кількість чинників, що відволікають. Знайдіть плейлист з інструментальними піснями або музикою, яку ви не знаєте. Це обмежить ваше бажання підспівувати і відволікатися.
Розставляйте пріоритети в роботі
Плануючи свої завдання на день, подумайте, які з них найважливіші. Якщо у вас є проєкт, який займе багато часу, подумайте, як ви можете розбити його на різні сегменти, щоб у проміжках між ними виконувати іншу роботу. Визначаючи пріоритетність завдань, подумайте про свої цілі на день і тиждень. Це допоможе визначити, в якому порядку виконувати роботу.
Упорядкуйте панель інструментів вашого комп’ютера
Панель інструментів браузера – це місце, де ви можете робити закладки на вебсторінки, які часто використовуєте. Замість того, щоб шукати вебсайт, ви можете просто натиснути на нього на панелі інструментів, що заощадить ваш час. Дізнайтеся про інші ярлики у ваших браузерах, такі як історія та нещодавно закриті функції. Вони стануть у пригоді, коли випадково закриєте вебсторінку.
Починайте роботу одразу
Зробіть своїм пріоритетом починати роботу вранці, щоб мати змогу насолоджуватися рештою дня після роботи. З’ясуйте, коли ви найбільш продуктивні, а потім обов’язково працюйте в цей час. Наприклад, ви можете бути більш продуктивними вранці, а після обіду починаєте сповільнюватися.
Знайдіть способи залишатися на зв’язку з колегами
Підтримуючи зв’язок з колегами, можете відчувати себе більш відданими своїй справі. Знайомство з ними допоможе створити коло підтримки, якщо у вас коли-небудь виникнуть питання або занепокоєння щодо роботи. Виділіть час, щоб написати повідомлення своїм колегам або дізнатися, чи хоче хтось із них зустрітися з вами.
Робіть перерви для себе
Робіть собі перерви протягом дня, щоб перезавантажитися між завданнями. Багато роботодавців пропонують своїм штатним працівникам обідню перерву, а потім одну або дві додаткові 15-хвилинні перерви протягом дня. Використовуйте ці перерви, щоб відключитися від мережі і пообідати або піти на прогулянку, щоб трохи порухатися.
Почніть готувати їжу
Готуєте на вихідних декілька страв одночасно на декілька днів вперед. Це чудовий спосіб підготуватися до робочого дня, він допоможе вам обмежити приготування їжі в робочий час. Шукайте нові цікаві рецепти, щоб урізноманітнити свої страви.
Готуйтеся до робочого дня
Хоча вилазити з ліжка і працювати в піжамі – одна з розкошів роботи з дому, можливо, вам варто замислитися над тим, як часто ви це робите. Збираючись вранці, приймаючи душ, одягаючись і снідаючи – це спосіб психологічно підготуватися до робочого дня і розбудити себе. Подумайте про час, який ви заощаджуєте, не поспішаючи на роботу, і використовуйте його для того, щоб почати свій день правильно.
Читайте ще: Як комунікувати з колегами онлайн, щоб нікого не дратувати? У чатах, особистих та відеодзвінках