Про Budni
Наші продукти
У період глобальних змін ми зустрічаємося з викликами, які вимагають максимальної мобілізації зусиль і пошуку нестандартних підходів та інструментів для адаптації до нових реалій.
Поліна Кучковська,
HRD BoostaКомпанії швидко перебудовуються і пристосовуються до роботи в умовах кризи. Темп роботи прискорюється з кожним днем. Однак є компанії, які за час карантину не лише не втратили в продуктивності та ефективності, але й вийшли на новий рівень за якісними показниками. Почали значно швидше впроваджуватися зміни, що назрівали давно. Наприклад, у Boosta однією з таких змін стала реалізація методики віддаленого управління командами. Ми готувалися до цього дуже давно, але саме завдяки карантину імплементація відбулася в рекордно короткі терміни. І подібні темпи зміни та модифікації процесів характерні зараз для більшості компаній.
Водночас фахівці вже доволі довго переживають період турбулентності віддалено, комунікуючи лише онлайн. У цих умовах HR-ам особливо важливо приділяти увагу людям. Адже вони залишаються віч-на-віч зі всіма своїми проблемами і труднощами незвичного характеру. Чим довше триває карантин, тим більше накопичується втома та одноманітність, а невизначеність майбутнього лякає.
Основні проблеми працівників на віддаленій роботі
Читайте ще: Стаємо сильнішими: топ-12 антикризових HR-інструментів
Справжнім викликом стає перенесення традиційних HR-практик з offline-формату в online і розвиток уміння швидко реагувати на потреби чи запити, що раптово з’являються.
Насамперед необхідно налагодити регулярну комунікацію з боку компанії. У себе ми реалізували це за допомогою щоденних апдейтів “Boosta Карантин, або як нам працюється віддалено”, листів від власників і відеозвернень топ-менеджерів. Це дозволяє кожній людині розуміти, як йдуть справи в компанії й чого очікувати в найближчому майбутньому, а відтак, мінімізує страх невизначеності.
Щоб люди встигали відпочити, можна надавати додаткові Day Offs (у нас вони навіть знайшли особливу назву – Karantin-Off) та зробити гнучким графік вихідних днів
Щоб збільшити кількість спілкування, рекомендую зайнятися створенням груп і чатів за інтересами. Наступним кроком може стати запуск тренувального табору для любителів грати в комп’ютерні ігри. Паралельно слід організовувати різні активності, наприклад, віддалені ігри в “Мафію” чи “Що? Де? Коли?”. А формування випадкових пар на кава-брейки online надасть можливість дізнатися більше про своїх колег, обмінятися ідеями, просто зарядитися позитивними емоціями та поспілкуватися.
В умовах роботи з дому не варто забувати про Work-Life Balance – культуру, яку кожна людина повинна плекати в собі. Наша мета як HR – допомогти в цьому і прищепити ряд корисних звичок з організації ефективної роботи.
Дуже важливо піклуватися і показувати колегам свою небайдужість до їх проблем та подій, що відбуваються навколо. Якщо у ваших співробітників є складнощі – подумайте, чи можете ви якось допомогти з їх вирішенням. Зараз це важливо як ніколи. Наприклад, у більшості людей вдома немає змоги організувати комфортне робоче місце, і вони будуть дуже вдячні за можливість забрати з офісу додаткову техніку чи меблі.
У більшості компаній чітко простежується, що на карантині співробітники почали приділяти виконанню обов’язків більше часу – починати раніше, закінчувати пізніше. Щоб люди встигали відпочити, можна надавати додаткові Day Offs (у нас вони навіть знайшли особливу назву – Karantin-Off) та зробити гнучким графік вихідних днів.
Ще один спосіб проявити підтримку і турботу – відправити посилки з необхідними і важливими речами. Потрібно зрозуміти, чому більше зрадіють люди саме в цей момент, і орієнтуватися на це. На початку карантину ми організовували адресну доставку і включали туди маски та антисептики, які на той момент було дуже складно знайти в магазинах. Зараз же головний акцент краще робити на речі, що підіймуть настрій – фрукти, смаколики, листівки, милі подарунки тощо.
Залучення до різних активностей надає можливість урізноманітнити своє дозвілля. На власному прикладі можу сказати, що хороший відгук отримують челленджі на різні тематики (спорт, читання, творчість, вікторини, вебінари і навчальні матеріали). Орієнтуйтесь на свою цілову аудіторію та намагайтеся максимально підтримувати зв’язок з людьми. Наприклад, якщо у вас в команді багато молодих батьків, вони неябияк зрадіють челленджам, які слід виконувати разом з дітьми.
Читайте ще: Повернення на роботу після карантину: план дій
Важливо навіть на відстані не втрачати зв’язок з людьми і підтримувати їх, особливо емоційно. Криза стала зоною росту для розробки й імплементації нових HR-підходів та інструментів. Впроваджені практики залишаться і після карантину, і допоможуть HR-процесам вийти на новий рівень.
Часи великих змін – часи великих можливостей. Сміливо заглядайте в майбутнє: що ви стали робити інакше, які можливості ви побачили? Знайдіть власні відповіді на ці питання, і ви обов’язково вийдете з ситуації переможцями.
Читайте більше за тегами: