Резюме – це важливий документ у процесі пошуку роботи. Від того, як ви пропишете всю необхідну інформацію в ньому, буде залежати, чи пройдете на наступний етап працевлаштування, або ж отримаєте відмову, так і не продемонструвавши всі свої переваги.

Розділ «Досвід роботи» – чи не найважливіший у резюме, тому йому треба приділити особливу увагу та вказати все чітко. Зібрали поради, які допоможуть правильно вказати в резюме ваших попередніх роботодавців, навіть якщо вони не дуже відомі.

Навіщо в резюме інформація про колишніх роботодавців?

Потенційному роботодавцю важливо дізнатися, у яких компаніях ви працювали раніше, адже це дає розуміння вашої компетенції. Наприклад, сфера діяльності компанії допоможе зрозуміти специфіку вашої роботи, а те, наскільки компанія велика – обсяг та специфіку ваших завдань.

Також деякі роботодавці хочуть дізнатися, з якою корпоративною культурою ви звикли працювати. Наприклад, у великих холдингах вона одна, а в стартапах – інша. До того ж в Україні є компанії з поганою репутацією, наприклад, які співпрацювали з рф або належать колишнім депутатам-зрадникам. Тому принципові роботодавці не хочуть мати нічого спільного з колишніми працівниками таких компаній.

У деяких випадках в резюме недостатньо вказати лише назву компанії, наприклад:

  • коли серед ваших попередніх роботодавців маленька, нікому невідома компанія;
  • коли компанія відома у вузькій сфері бізнесу, а ви шукаєте роботу поза її межами;
  • коли раніше ви працювали в іншому місті або на компанію з іншого міста.

Як вказувати у резюме інформацію про колишніх роботодавців?

  • Здебільшого у компаній є офіційна юридична та неофіційна/скорочена назва, яка більше відома на ринку. Інколи ці назви можуть абсолютно не збігатися і навіть бути неспівзвучними. В резюме, особливо, якщо ви змінюєте сферу діяльності, краще вказати ту назву компанії, за якою її ідентифікують навколишні.
  • Щоб уточнити інформацію про компанію, вкажіть її сферу діяльності. Наприклад, «Інтернет-магазин дитячих товарів», «Рекламна агенція», «Маркетингова діджитал-агенція» тощо.
  • Уточнення інформації про минулого роботодавця потрібно робити на основі позитивних якостей компанії. Це вам зіграє на користь. Наприклад, це може бути виробник чогось унікального або лідер серед схожих компаній в регіоні.
  • Якщо у назві компанії присутня абревіатура, її краще розшифрувати, адже вона може бути знайома не всім.
  • У разі, якщо ви працювали у великому холдингу, проте в маленькій компанії всередині нього, може бути два варіанти, як вказати такого роботодавця. Наприклад, якщо це хоч і маленька, проте відома компанія чи бренд, можна обмежитися вказанням лише її назви. У разі, якщо це нова компанія, про яку мало хто знає на ринку, то краще вказати її назву та в дужках написати, до якої великої корпорації вона належить. Це надасть авторитетності вашому місцю роботи та допоможе потенційному роботодавцю краще зрозуміти сферу діяльності, в якій ви працювали.
  • Якщо ви переходили на різні посади в межах однієї компанії або навіть у різні компанії всередині одного холдингу, краще записати це в резюме як одне місце роботи. Але розділити за пунктами, на яких посадах та в яких компаніях ви працювали і які обовʼязки виконували.
  • Важливо памʼятати, що мало вказати лише назву компанії, в якій ви працювали. Обовʼязково маєте надати інформацію про свої обовʼязки, досягнення та досвід, які в ній отримали. Адже саме на основі цього рекрутер ухвалюватиме подальший план дій щодо вашої кандидатури.

   Тетяна Ковальчук, авторка медіаплатформи budni

Читайте ще: Як реалізувати себе на ринку праці кандидатам після 60 років? 11 дієвих стратегій