Бути сучасним та ефективним – вимога 21 століття. Це стосується і процесу планування співбесід. На щастя, на допомогу рекрутерам приходять технології – і це економить час, мінімізує помилки, прискорює процес найму та значно зменшує кількість кандидатів, які не з’явились на зустріч.  

Розповідаємо у деталях, якими інструментами для організації співбесід оснащений Helper, безкоштовний помічник з управління рекрутингом від robota.ua. 

Ключові можливості:

  • Helper надсилає автоматичні запрошення та нагадування кандидатам про їхні співбесіди, щоб вони не пропустили їх.
  • Helper автоматично синхронізується з вашим календарем, щоб ви могли відстежувати всі свої зустрічі.
  • Helper зберігає всю інформацію про ваші співбесіди в єдиному місці.

Запрошуйте кандидатів на співбесіду в Helper

Як це зробити?

↘ Перейдіть на сторінку цікавого вам кандидата.

↘ Натисніть кнопку «Створити зустріч».

↘ Виберіть дату та час проведення співбесіди.

Одразу після цього ми відправимо кандидату повідомлення на доступні канали зв’язку – email та push-повідомлення у застосунку robota.ua.

 Повідомлення кандидату на доступні канали зв’язку

Нагадуйте кандидатам про зустріч

Ви можете встановити автоматичне нагадування для кандидата. Просто оберіть, за який проміжок часу йому має прийти сповіщення – за 15 хвилин, за 30 хвилин, за годину, за дві години чи за день.

Отримавши пуш-сповіщення про зустріч на свій смартфон, він також побачить прев’ю з деталями про неї. Так, ваш потенційний співробітник пам’ятатиме, о котрій співбесіда, і з більшою ймовірністю долучиться до неї без запізнень. 

Синхронізуйте Helper зі своїм календарем 

У Helper зручна система сповіщень про співбесіди – як для рекрутерів, так і для кандидатів. Обом учасникам зустрічі на пошту прийде лист для миттєвого внесення події у календар.

Цей лист одразу створює ланцюжок повідомлень, де кандидат і рекрутер можуть продовжити спілкуватися щодо деталей зустрічі.

Якщо співбесіду було перенесено чи скасовано – система також сповістить про це обох учасників.

Лист для миттєве внесення події у календар

Збирайте всі співбесіди в окремому розділі

«Зустрічі з кандидатами» – це місце, де зберігаються усі заплановані та проведені співбесіди у вашій компанії. Це робить процес найму прозорим та доступним для всієї рекрутингової команди.

Особливо цей розділ може бути цінним для керівника. Він одразу бачить усі зустрічі з кандидатами, які запланували колеги. Так, можна легко отримати повний огляд процесів найму, ефективно планувати та координувати роботу команди.    

Розділ «Зустрічі з кандидатами»

Автоматизуйте рутинні задачі, керуйте рекрутингом у зручній системі Helper та наймайте нових співробітників ще швидше та ефективніше.

Почати роботу з Helper

Читайте ще: Коли кандидат – це ви: як успішно пройти співбесіду на посаду рекрутера?