Рекрутинг без здогадок: повний контроль над ефективністю вакансій

Ви запитували, як краще розуміти ефективність ваших вакансій і що можна покращити – ми зробили! Представляємо оновлену статистику вакансії на robota.ua. Це більше, ніж просто цифри – це глибока аналітика поведінки кандидатів.

Якщо раніше ви бачили лише кількість переглядів і відгуків, то тепер знаєте:

  • З яких каналів приходять кандидати?
  • Які дії вони виконують перед відгуком?
  • Що впливає на їхнє рішення відгукнутися?

Тепер усе розділено на логічні блоки, що дають змогу не просто бачити цифри, а розуміти реальну поведінку кандидатів. Давайте розберемося, що змінилося.

Головні зміни: що тепер доступно?

  • Блок «Статистика вакансії».
  • Блок «Статистика відгуку».
  • Популярність вакансії за ключовими словами.
  • Як отримати кращий результат? (AI-рекомендації).

Блок «Статистика вакансії». Деталізація → Кандидати → Графіки

Розділ «Деталізація»: хто, де і як цікавиться вакансією

Раніше у вас були лише базові показники. Тепер кожен етап взаємодії розкрито до деталей:

  • Покази – скільки разів вакансію бачили на сайті, в email-розсилках, чат-ботах, Telegram-каналах тощо.
  • Перегляди – кількість кандидатів, які відкрили вакансію. Додатково розділено за пристроями: телефон, комп’ютер, застосунок.
  • Цікавились – хто відкривав контакти, додавав вакансію в обране, переходив на анкету*, клацав на посилання** чи навіть писав у чат.
  • Відгуки – не просто цифра, а розподіл за типами: з резюме, з прикріпленими файлами чи без резюме.

Уточнення:

* — «Перехід на анкету»: це коли кандидат переходить за посиланням на спеціальну анкету (форму) компанії, яку роботодавець вказав як варіант отримання резюме у розділі «Відгуки та чат» ⮕ «Куди надсилати резюме».

** — «Кліки на посилання»: це кліки на будь-які інші посилання, розміщені у вакансії. Наприклад, посилання на сайт компанії, соцмережі, додаткові матеріали. Це окремий тип взаємодії, який показує інтерес до додаткової інформації.

Що це дає?

Оцінка показників «Покази» та «Перегляди» дозволяє не просто оцінити популярність вакансії, а й зрозуміти ефективність вибраного пакету розміщення та поведінкові особливості кандидатів.

  • Показице перший рівень залучення, який безпосередньо залежить від обраного пакету послуг. Вакансія може відображатися в різних каналах: на сайті, у розсилках, через чат-боти, у Telegram-каналах robota.ua або через мобільні нотифікації.
  • Перегляди – показник, який дає розуміння того, як саме кандидати взаємодіють із вакансією. Розподіл за пристроями (комп’ютер, телефон, мобільний застосунок) дозволяє зробити висновки про адаптацію вакансії під аудиторію. 

Отримуємо відповіді на питання:

  • наскільки добре вакансія просувається у вибраних каналах;
  • наскільки ефективно кандидати реагують на її відображення;
  • чи варто змінювати пакет розміщення, коригувати зміст вакансії або адаптувати її формат під пристрої, з яких найчастіше переглядають пропозицію.

Ось кілька прикладів аналізу метрик та висновків:

Покази високі, але мало переглядів

Про що це може свідчити?

Заголовок вакансії недостатньо привабливий або не відповідає пошуковим запитам.

Як з цим можна працювати?

  1. Оптимізуйте заголовок під популярні пошукові терміни. Адаптуйте заголовок під реальні пошукові запити кандидатів. У цьому допоможе розділ – «Популярність вакансії за ключовими словами» (див. нижче).
  2. Зробіть картку вакансії привабливою у видачі. Додайте зарплатну вилку. Оберіть пакети послуг, де є додавання логотипа на сторінці пошуку та інший брендинг.
  3. Підсильте видимість через пакети розміщення, які збільшують частоту показів та дають більше охоплення через додаткові канали.

💡 Підказки тут

Більшість переглядів – з мобільних пристроїв

Про що це може свідчити?

Ваша аудиторія мобільніша. Кандидати шукають роботу під час поточної роботи. Типова поведінка для активних кандидатів молодшого віку.

Як з цим можна працювати?

  • Оптимізуйте текст: більш лаконічний, розподілений на абзаци та без зайвої інформації. Найважливіша інформація – на початку опису.
  • Перевірте, як вакансія виглядає на телефоні.
  • Дозвольте відгукуватись через внутрішні чати (зручно у застосунках).
  • Дозвольте відгуки без резюме.
  • Замовте послугу просування вакансії в соцмережах.

Аналізуючи метрики «Цікавились» і «Відгуки», ви можете зробити глибші висновки. Наприклад:

Багато кандидатів відкривають контакти/додають вакансію в обране, але не подають відгук

Про що це може свідчити? 

Це сигналізує про можливі бар’єри. Кандидати хочуть більше інформації або порівнюють варіанти. Проте вони зацікавились.

Як з цим можна працювати?

  • Переконайтесь, що вказана конкурентна зарплата. 
  • Використовуйте зацікавленість кандидатів та першими ініціюйте комунікації з кандидатами. 

💡 У цьому вам допоможуть внутрішні чати з кандидатами на robota.ua та готові приклади повідомлень для кожної категорії кандидатів.  

Аналіз «Відгуків» дозволяє побачити, які типи відгуків залишають кандидати:

  • стандартним резюме, створеним у білдері robota.ua;
  • з окремо прикріпленим резюме чи 
  • без резюме взагалі. 

Іноді це допомагає зрозуміти, наскільки кандидати впевнені у своїх рішеннях. Наприклад, якщо велика частина відгуків приходить без резюме, це може свідчити про низьку залученість кандидатів або те, що вакансія не передбачає високої кваліфікації. 

Якщо ж більшість кандидатів прикріплює власні резюме, це може означати, що вони серйозніше ставляться до подачі заявки.

У випадку зростання відгуків без резюме ви можете підготувати список уточнювальних питань.

Аналіз блоку «Деталізація» допомагає не лише оцінювати кінцевий результат – сам відгук, а й краще розуміти поведінку пошукача та адаптувати вакансію під їхні очікування.

Розділ «Кандидати»: хто саме зацікавився вакансією?

Тепер у вас є чітке розуміння структури кандидатів:

  • Хто зацікавився (переглянув контакти, додав у вибране, писав у чат — дивіться відео про це).
  • Кого ви самі зберегли до вакансії.
  • Хто відгукнувся і які типи відгуків вони залишили.

Що це дає? Ви бачите реальний шлях кандидатів і можете проактивно комунікувати з тими, хто вже виявив інтерес, але ще не відгукнувся.

Розділ «Графіки»: тепер ви знаєте, коли і що відбувалося

Раніше були просто цифри. Тепер – зручні графіки, які відображають:

  • Динаміку по днях – бачите активність вакансії щодня і зміни в активності кандидатів.
  • Накопичувальний графік – загальна картина зростання переглядів, відгуків та інших взаємодій.
  • Ключові події – відзначено, коли вакансія була опублікована, відредагована, стала «Гарячою» чи були інші зміни.

Що це дає? Ви розумієте, які дії впливають на ефективність вакансії і коли краще активізувати її просування.

Блок «Статистика відгуку»

Надає детальну інформацію щодо відгуків, які ви отримали на вашу вакансію.

Розділ «Час та день відгуку» – теплова карта відгуків

Вона показує:

  • Які дні та години є піковими для відгуків.
  • Коли краще підтримувати контакт з кандидатами.
  • Якщо активність низька, ви можете підсилити вакансію в потрібний момент.

Що це дає? Ви оптимізуєте час комунікації, щоб не втрачати найкращих кандидатів.

«Якщо більшість відгуків надходить з середи по п’ятницю після обіду – ви знаєте, коли краще бути на зв’язку для швидкої відповіді».

Розділ «Портрет кандидата»: кого приваблює ваша вакансія?

Що, якщо кандидати очікують вищу зарплату, ніж ви пропонуєте? Або більшість – без досвіду, хоча вам потрібні досвідчені спеціалісти?

Тепер у вас є детальний профіль кандидатів, які подали відгуки:

  • Досвід роботи.
  • Очікувана зарплата.
  • Тип зайнятості.
  • Освіта.

Що це дає? Ви можете адаптувати вакансію, щоб привабити більш релевантних кандидатів.

Розділ «Популярність вакансії за ключовими словами»

Абсолютно новий інструмент, який показує реальні пошукові запити кандидатів. Візуалізація у вигляді хмари тегів демонструє:

  • Найпопулярніші пошукові терміни.
  • Синоніми та варіації назв посад.
  • Частоту використання різних формулювань.

Що це дає? Тепер ви знаєте всі секрети того, як ваші кандидати шукають роботу і можете це використовувати в оформленні вакансії. Додайте свої ключові слова, а ми проаналізуємо, як це може покращити видимість вашої вакансії.

Як отримати кращий результат? Ваш персональний AI-консультант на robota.ua

Ми навчили штучний інтелект аналізувати схожі вакансії та визначати, що працює найкраще. Тепер ви отримуєте персоналізовані поради:

  • Чи варто змінити зарплату? Якщо схожі вакансії з вищою оплатою отримують більше відгуків – ви дізнаєтеся про це.
  • Коли краще підсилити вакансію? Система підкаже ідеальний момент для того, щоб зробити її «Гарячою».
  • Яких ключових слів не вистачає? Ви зможете запропонувати нові слова, і ми їх додамо.

Що це дає? Ви отримуєте персоналізовані рекомендації, які базуються на реальних даних, а не здогадках (верифіковані дані з резюме, створені на robota.ua).

Оновлена статистика – це ваша суперсила у рекрутингу!

Ми не просто покращили статистику. Ми зробили її вашим ключовим інструментом для розуміння кандидатів, оптимізації вакансій та збільшення кількості відгуків.

  • Ви знаєте, де кандидати знаходять вашу вакансію.
  • Ви бачите, які дії виконують перед відгуком.
  • Ви отримуєте персоналізовані поради, як покращити результат.

Переконайтесь самі! Зайдіть у кабінет роботодавця та протестуйте нову «Статистику вакансії» прямо зараз.

Подивитись статистику вашої вакансії

Читайте ще: Наскільки швидко закриваються вакансії в Україні? Найцікавіше з дослідження ринку праці