Успіх компанії значною мірою залежить від рівня знань співробітників. Тож основним завданням рекрутерів є знайти та залучити фахівців, які не просто добре виконуватимуть свої обов’язки, але й допоможуть компанії залишатися конкурентоспроможною на ринку. І таких виняткових професіоналів часто називають A-players. Хто ж це такі і як їх шукати, розповідаємо далі.

Хто такі A-players?

A-players – це працівники, які мають найвищі показники продуктивності (значно перевищують середній рівень у своїй галузі). Вони не лише виконують завдання, а й постійно шукають шляхи для покращення процесів, оптимізації робочих операцій nf розвитку бізнесу.

Такі спеціалісти:

  • РезультативніЗавжди досягають або перевершують цілі компанії.
  • ІніціативніНе чекають на вказівки від керівників і наполегливо шукають шляхи для впровадження нових ідей.
  • ВідповідальніРозуміють свої обовʼязки та завжди відповідальні за результати роботи. 
  • Мають глибокі знання та навичкиВолодіють унікальним набором навичок. Завдяки цьому завжди на крок попереду.
  • Лідери за натуроюМотивують команду nf задають високий стандарт роботи.

Компанії, які вміють знаходити і втримувати таких співробітників, мають значні переваги над конкурентами. 

Як шукати A-players?

Знайти цих рідкісних талантів нелегко. Але це реально, якщо дотримуватись наступних порад.

Чітко описуйте вимоги до вакансії

A-players не звертають уваги на стандартні оголошення з довгим списком вимог. Щоб зацікавити професіонала, вкажіть точні вимоги до технічних знань чи досвіду. Не менш важливо згадати про можливості для навчання, професійного розвитку та кар’єрного просування у вашій компанії. Але остерігайтеся перебільшень у вакансії, щоб не втратити довіру потенційних фахівців.

Підкреслюйте унікальні аспекти корпоративної культури

A-players шукають не просто роботу, а середовище, в якому корпоративні цінності збігаються з особистими. Крім того, є можливість повністю розкрити свій потенціал, працюючи пліч-о-пліч з такими ж амбітними та енергійними колегами. Тож опишіть, як ваша компанія підтримує нові ідеї, гнучкий графік роботи, взаємодію між співробітниками тощо. Якщо у вас є програми менторства – обов’язково згадайте про це. Також не забудьте розповісти про соціальну відповідальність організації (участь у благодійних проєктах, підтримка екологічних ініціатив тощо).

Використовуйте професійні мережі та рекомендації

Топові фахівці часто є учасниками професійних спільнот, конференцій та галузевих заходів. Тому рекрутерам варто бути активними в LinkedIn, а також долучитись до спеціалізованих спільнот і форумів. Крім того, важливими є рекомендації від поточних працівників або колег, оскільки A-players, зазвичай, працюють у колі таких самих талановитих людей. Щоб заохотити їх ділитися інформацією про відкриті вакансії зі своїми знайомими, створіть реферальні програми (бонуси чи інші винагороди за приведення кожного нового працівника) для ваших співробітників. Часто найкращі кандидати приходять саме через такі особисті зв’язки.

Застосовуйте рекрутингові платформи та інструменти

Сучасні технології автоматизують багато процесів (аналіз резюме, пошук і підбір працівників тощо) і значно спрощують роботу рекрутерів. Також такі платформи проводять детальний аналіз професійної діяльності кандидатів, оцінюючи їх активність у соціальних мережах і професійних спільнотах.

Рекрутингові інструменти автоматично відстежують карʼєрний ріст кандидатів і допомагають організовувати етапи відбору.

До популярних платформ в Україні відносимо Djinni.co, AmazingHiring, HuntME, Hurma System тощо.

Проводьте ретельне інтерв’ювання

Звичайних запитань про досвід і навички недостатньо, щоб оцінити потенціал майбутнього працівника. Краще підготуйте чіткий список запитань, які стосуються не лише професійних компетенцій, але й мотивації, амбіцій та підходів до роботи. Також проаналізуйте досягнення кандидатів і здатність справлятися з викликами через симуляції реальних завдань або кейс-інтервʼю. І найголовніше – зверніть увагу на те, чи збігаються кар’єрні цілі співбесідника з можливостями вашої організації. 

Загалом пошук A-players – це складний, але необхідний процес для компаній, які хочуть досягти успіху. Адже саме ці виняткові фахівці підвищують ефективність команд і сприяють стрімкому розвитку організації.

  Марія Приходько, авторка медіаплатформи budni

Читайте ще: Бумери, а не зумери – найбільш цілеспрямоване покоління: дослідження LinkedIn