Ефективний рекрутинг неможливий без збору даних та їх аналізу. Тільки так можна виявляти і виправляти проблеми, прогнозувати результати і масштабувати успішні стратегії. 

Ми дослідили основні метрики, які використовуються в рекрутингу, і на їх основі створили новий розділ аналітики у Helper. Розповідаємо, як безкоштовний помічник з управління рекрутингом від robota.ua, допомагає:

  • Оптимізувати процес найму.
  • Аналізувати джерела кандидатів.
  • Оцінювати ефективність рекрутерів.
  • Керувати часом закриття вакансій.

Що саме пропонує новий розділ аналітики?

Аналітика у Helper складається з чотирьох основних вкладок:

  1. Етапи рекрутингу. Відстежуйте, на якому етапі воронки втрачається найбільше кандидатів, та знаходьте можливості для покращення. 
  2. Ефективність рекрутерів. Виявляйте, хто з вашої команди працює найкраще, і а кому потрібна додаткова підтримка або навчання.
  3. Джерела кандидатів. Аналізуйте ефективність та зосереджуйте зусилля на тих каналах, які дають найкращий результат.
  4. Час закриття проєктів. Відстежуйте середній час закриття вакансій та фактори, які впливають на тривалість процесу. 

Загальні фільтри дозволяють налаштувати інформацію за датою, рекрутерами та проєктами, щоб отримати найточнішу картину для побудови звітів за місяць, квартал або рік.

Чи знаєте ви, наскільки ефективний ваш процес найму?

Розділ аналітики у Helper допоможе вам знайти відповіді на важливі питання:

  • На якому етапі воронки втрачається найбільше кандидатів?
  • Які етапи рекрутингу займають найбільше часу?
  • Які проєкти найму найуспішніші, і що робить їх такими?
  • Які основні причини відмови кандидатам?

Причини відмови кандидатам

  • Хто з рекрутерів показує найкращі результати за ключовими метриками?
  • Чи потрібно перерозподілити робоче навантаження у команді?

Робоче навантаження у команді

  • З яких каналів пошуку ви отримуєте найбільше найнятих кандидатів?
  • Який спосіб додавання кандидатів (вручну чи через відгуки) працює краще?
  • Як можна оптимізувати стратегію пошуку кандидатів?

Стратегія пошуку кандидатів

  • Який середній час закриття вакансій?
  • Які фактори впливають на тривалість процесу найму? 
  • Які проєкти найму потребують додаткової уваги?
  • Як можна скоротити час закриття вакансій?

Кількість днів активності кожного проєкту

Відстежуйте у Helper динаміку ефективності рекрутингу за будь-який обраний період – тиждень, місяць, квартал чи рік. Спираючись на аналіз, ви зможете вчасно коригувати стратегії найму, приймати обґрунтовані рішення та налаштовувати роботу команди ще ефективніше. 

Почати роботу з Helper

Читайте ще: Міжнародний рекрутинг: як robota.ua допомагає українським компаніям знаходити співробітників за кордоном?