Про Budni
Наші продукти
Український студентський фестиваль реклами (УСФР) — головний профільний фестиваль в Україні для студентів та молоді, що спеціалізується на рекламі, маркетингу та PR.
З 2004 року УСФР щорічно збирає тисячі учасників з України. За роки проведення понад 13 500 студентів представили понад 15 200 робіт.
УСФР — це не лише конкурс, але й можливість для молоді отримати знання та досвід від провідних фахівців рекламної індустрії, а також заявити про себе.
robota.ua стала генеральним партнером 18-го УСФР
Цьогорічний фестиваль студентської реклами зібрав близько 300 студентів з різних ВНЗ країни та їх викладачів.
Компанія robota.ua була рада долучитись до УСФР, ставши генеральним партнером. Хочемо подякувати пану Євгену Ромату за запрошення та організацію, Навчально-науковому інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка — за можливість провести фестиваль офлайн, а також студентам та викладачам з різних міст України, що брали участь у творчому конкурсі та змогли завітати на фестиваль.
Участь у подібних заходах — це шанс для компанії robota.ua:
«robota.ua вперше виступила партнером студентського фестивалю реклами, але вже зараз можна впевнено сказати, що це було правильне рішення. Для нас важливо мати змогу не словом, а ділом підтримати молодь у прагненні розвиватись, розкривати свої таланти, прокачувати навички та генерувати ідеї, які можуть змінити світ. Саме це ми побачили в рамках фестивалю, і вся наша команда була неабияк вражена підходом студентів та їх креативністю. Впевнені, що ці роботи стануть чудовим надбанням для персональних портфоліо і в майбутньому допоможуть знайти роботу мрії!», – Юлія Далібук, маркетинг-директорка robota.ua.
В рамках фестивалю експерти robota.ua забрифували студентів на створення креативної реклами на тему «Робочі спеціальності — двигун економіки», ознайомились з усіма роботами та обрали трьох фіналістів, які посіли 1 та 2 місце, а також виграли «Приз симпатій журі».
Окрім цього, представники robota.ua взяли участь у панельній дискусії «Як працевлаштуватись на роботу», під час якої відповіли на запитання студентів щодо ситуації на ринку праці, методів пошуку першої роботи та позиціювання себе, як спеціалістів.
Крім цього, робота «Робочі спеціальності — двигун економіки!» взяла Гран-прі 18-го студентського фестивалю реклами.
Читайте ще: 10 трендів інтернет-маркетингу у 2024 році