4 жовтня у Києві, в павільйоні «КИТ» на ВДНГ, пройде конференція «БОРЩ» – подія про силу єдності та партнерства з нагоди дня народження Vector та I AM IDEA. Захід об’єднає представників бізнесу, маркетингу, креативу: спікерами виступлять Євген Клопотенко, Марія Гаврилюк, Володимир Дегтярьов, Вадим Іщенко та інші. 20% з кожного квитка йдуть на збір 13-ї бригади НГУ «Хартія».

Більше про подію

Мета конференції – показати, як співпраця між різними індустріями створює нові можливості, відкриває ринки та сприяє розвитку інновацій. Ідея події народилася з об’єднання святкувань дня народження медіа Vector та креативної агенції I AM IDEA: замість двох окремих подій організатори створили формат, де головна цінність – спільна робота та взаємодія.

«Ми створили Vector як платформу для тих, хто не боїться мислити інакше та змінювати правила гри. “БОРЩ” – логічне продовження цієї ідеї. Ми хочемо показати, що разом українські компанії можуть досягати більшого, ніж будь-хто окремо», додає Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector.

Назва символізує поєднання: борщ неможливий без різних інгредієнтів, але разом вони стають стравою, що об’єднує українців у всьому світі. Так само й у бізнесі – лише у співпраці з’являються нові сенси та результати.

«Віримо, що майбутнє українського бізнесу в єдності. Борщ – дуже проста метафора: окремо бурячок, морква, картопелька – це просто інгредієнти, але в поєднанні вони створюють те, що має свою унікальну цінність. Те саме й в індустрії: коли бізнес, медіа, технології та креативні спільноти об’єднуються, народжуються нові сенси й результати, яких неможливо досягти наодинці», – ділиться Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA.

Що буде на конференції?

На події розглянуть реальні кейси колаборацій між різними індустріями. Серед кейсів:

  • Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector, разом зі співзасновником Respeecher Олександром Сердюком поділяться досвідом запуску функції, яка дозволяє слухати статті та новини голосами відомих артистів та підприємців.
  • Марія Гаврилюк з Gunia Project розповість про колаборації з Музеєм Івана Гончара та МЗС, які увінчалися випуском етнографічної книги про побут і мистецтво українців. Також вона поділиться історіями про колекцію цукерок, створену разом із HONEY у формі півника з Бородянки, та про благодійну прикрасу «Скіфське золото», прибуток від якої було спрямовано на закупівлю РЕБів для «Азову».
  • Євген Клопотенко поділиться досвідом запуску гарячого меню в поїздах Укрзалізниці, а Monobank розкаже про спільний напій з «Живчиком».
  • Юлія Далібук з robota.ua розкаже про партнерство роботодавця та креативника, а також представить результати дослідження креативних професій в 2025 році.

Окрім цих та виступів від Ігоря Фінашкіна, Богдана Криворученка, Анни Знамеровської, Володимира Дегтярьова та Вадима Іщенка, на події будуть партнерські зони, фудкорт, а також благодійна зона, де можна долучитися до соціальних ініціатив. На конференції також можна буде познайомитися та обмінятися контактами з учасниками івенту.

Купити квитки на конференцію можна на сайті події або ж на Concert.ua. Вартість квитка – 1 477 грн.

Партнери конференції: monobank, Uklon, robota.ua, Choice31, Kooperativ, Alterra Group.

Читайте ще: 14-15 листопада пройде конференція Mental Health and Emotional Well-being Conference for Business