Про Budni
Наші продукти
Невіддільною частиною соціально відповідального бізнесу сьогодні є розвиток і впровадження інклюзивних рішень. Все більше українських компаній створюють комфортне та доступне середовище для своїх працівників та працівниць.
Щоб зафіксувати найкращі практики та надихнути інших діяти, платформа Happy Monday зібрала каталог компаній, які впроваджують інклюзію у своїх командах. Каталог створений в межах проєкту «Невидимий ринок талантів» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». До списку увійшли 25 роботодавців, які вже активно формують безбар’єрне середовище.
Київстар з початку війни розвиває програму реінтеграції захисників та захисниць, які повертаються до цивільного життя, а також займаються підтримкою їх близьких і рідних.
Компанія МХП започаткувала програму індивідуального супроводу своїх співробітників під час служби та після повернення з війни.
METRO Україна — одна з 25 компаній, яка протягом більш ніж 22 років впроваджує інклюзивні програми. Сьогодні в команді METRO Україна понад 3 200 людей, серед них — ветерани, люди з інвалідністю та внутрішньо переміщені особи. У фокусі інклюзивного фреймворку компанії — п’ять напрямів: інклюзивне лідерство, комунікація, безбар’єрний простір, рівні можливості та рівне ставлення.
Серед практичних кроків — аудит фізичної безбар’єрності у співпраці з «Доступно.UA», запуск школи жестової мови, переклад корпоративних зборів і частини курсів, а також розробка стандартів обслуговування клієнтів із порушеннями слуху. METRO Україна також підтримує соціальні ініціативи, що сприяють інклюзії. Наприклад, Sunshine Cafe — кафе-пекарня, де працює молодь з інтелектуальними порушеннями, та Superhumans Center, якому компанія вже передала 25 млн гривень на протезування українців та українок, які втратили кінцівки через війну.
Ukrsibbank відкриті до працевлаштування людей з інвалідністю і вже давно вийшли за рамки виконання квот. Також зосереджені на підтримці ветеранів і ветеранок та розробили комплексні програми, що включають ребординг, додаткову відпустку, компенсації.
Безбар’єрність не потребує великих ресурсів. Якщо кожна компанія поступово, але системно робитиме хоча б один маленький крок, у масштабі це стане відчутною зміною. Часто такий крок взагалі не потребує витрат.
Читайте ще: Чи готові українські компанії до працівників поколінь Z та Alpha?