Про Budni
Наші продукти
Українські компанії дедалі частіше починають розширювати свою команду за межами країни. Під час виходу на нові ринки, треба враховувати багато аспектів, один з них – залучення нових співробітників та бренд компанії, як роботодавця на новому ринку.
У статті ми поділимось кроками, що будуть корисними при виході на міжнародний ринок кадрів. Цей план згенерували учасники зустрічі «Як розвивати бренд роботодавця компанії на ринку Польщі», організаторами якої стали Employer Branding Community та UGEN.
План перших кроків для української компанії щодо виходу на ринок талантів нової країни
Аналіз ринку:
Трудове законодавство:
Співпраця з державними установами:
Цільова аудиторія:
Мовна адаптація комунікації:
Employer Brand Management:
Адаптація до локального ринку:
Цей план допоможе компанії ефективно вийти на новий ринок талантів та забезпечити успішний процес залучення нових співробітників.
Читайте ще: Роботодавці мають 44 дні, щоб переконати нових працівників залишитися – дослідження