Про Budni
Наші продукти
Розвиток компанії в умовах, де конкуренція на ринку зростає щодня, бренд роботодавця – ключовий елемент успішного бізнесу. Адже візитівка будь-якої компанії – це не лише її продукт, а й люди, які його створюють. Як би ви відреагували, дізнавшись, що на потенціал вашого бренду впливає не тільки маркетинговий відділ, а й HR?
В статті розглянемо нову концепцію, де ці напрямки тісно співпрацюють, а результат їхньої роботи – привабливий образ для клієнтів та перспективне місце роботи на ринку праці.
Вюсал Талибов, HRD компанії Foundation Coffee Roasters
HR&маркетинг: як це впливає на бренд?
HR&маркетинг – новий підхід, який об’єднав маркетингові стратегії масштабування з HR-інструментами, що транслюють цінності компанії. Тому та компанія, що активно просуває свою корпоративну культуру через соціальні мережі, стає більш помітною та зрозумілою для ваших споживачів. Знайомий всім ефект «сарафанного радіо» – чим більше людей знають про компанію, тим менше бар’єрів її очікує у комунікації з потенційними співробітниками та клієнтами.
Розглянемо приклад. Наша компанія використовує соцмережі на максимум. Це один з обраних елементів комунікації для просування власних цінностей, демонстрації робочої атмосфери та розголосу соціально важливих тем. В постах та відео – реальні співробітники, які показують дружню атмосферу та культуру підтримки. Хіба можна встояти перед бажанням стати частиною історії такої компанії?
На одній із конференцій, присвяченій розвитку бренду роботодавця, прозвучало досить щире питання: «Навіщо так заморочуватись, якщо вже давно є інструменти, які працюють?». Нам і секунди не знадобилося, щоб дати відповідь. Звісно, можна продовжувати жити за шаблонами, що «працюють», але… Коли візія HR інтегрується в загальну маркетингову стратегію, компанія перестає бути штучною та віддаленою. Люди починають розуміти, хто працює в цій компанії, впізнають їх в улюблених закладах. Для потенційних співробітників – це чудова можливість відчути, чи зможуть вони у майбутньому асоціювати себе з нами, чи відгукується їм наш світогляд і те, ким ми є.
Дозволяючи споживачам спостерігати за нашою командою у ТікТок, Instagram, YouTube та інших платформах, ми встановлюємо довірчі стосунки з аудиторією.
HR та маркетинг як інструмент реалізації нематеріальної мотивації
Нематеріальна мотивація – один з ключових інструментів сучасного HR. Як би це дивно не звучало, але просто грошей недостатньо. У цьому блоці окрему увагу треба звернути на те, яку важливу роль грає корпоративна культура. Окрім бонусів або KPI-нарахувань, наша компанія використовує емоційну винагороду: номінації за особисті досягнення на новорічному корпоративі, персоналізована система лояльності для різних закладів, збори на потреби військових тощо. Такі корпоративні заходи викликають у співробітників відчуття турботи та уваги, тим самим підвищуючи їх лояльність та ефективність.
Мета маркетингового відділу – розповісти світу про такі ініціативи. Завдяки цьому рупору таланти зможуть почути про нас, даючи компанії можливість для масштабування.
Синергія HR та маркетингу створює цілісний та зрозумілий бренд роботодавця. Особливо для тих, хто цінує прозорість, емоційний зв’язок та справжність, адже перераховані аспекти робочого життя надзвичайно важливі.
Можливо, ви здивуєтеся, але на ринку праці вже існує позиція HR-маркетолог. Компанії, які здатні інтегрувати HR-інструменти у свої маркетингові стратегії, мають більше шансів стати лідерами як на ринку праці, так і серед клієнтів.
Шановні власники бізнесів і топменеджери, наголошуємо, що жоден інструмент взаємодії з людьми не спрацює поодинці. Не чекайте на швидкий результат. Будуйте конструкції всередині стратегії з маленьких елементів. Налагоджуйте бізнес-процеси та майте витримку, адже з часом витрачені зусилля принесуть свої плоди. Пам’ятайте – це гра на перспективу!
Читайте ще: Кандидати та співробітники хочуть ще більшої прозорості на робочому місці – результати досліджень