Про Budni
Наші продукти
Багато керівників визнають, що страх став небажаною нормою на робочому місці, але не знають, як з ним боротися, водночас інші продовжують поширювати страх у той час, коли багато працівників і так відчувають стрес, вигорання, фінансову скруту і занепокоєння.
Розповідаємо, як проявляється страх на роботі та який згубний вплив він має на моральний дух, продуктивність і різноманітність команди. Основні тези зі статті Is fear pervading your workplace and are leaders propagating it?.
Найбільш розповсюджені страхи, пов’язані з роботою
Також страх може виникнути внаслідок осуду або мікроагресії з боку колег, ізоляції, нездорової ієрархії влади, відкритих домагань або конфліктів.
Глобальне дослідження 2 200 молодих лідерів показало:
Лідери можуть поширювати страх як несвідомо, так і цілеспрямовано. Неадекватні лідерські практики та погана комунікація з боку керівництва можуть викликати невпевненість і страх, залишаючи працівників у ситуації невизначеності щодо їхніх посад, обов’язків і загального напряму розвитку компанії. Відсутність конструктивного зворотного зв’язку, чітких очікувань та передачі інформації є проблемою для багатьох компаній.
Лідери, які демонструють домінантний та авторитарний стиль керівництва, змушують працівників боятися виконувати свою роботу, пропонувати покращення чи висловлювати занепокоєння, що впливає на кар’єрний ріст.
За іронією долі, поведінка лідерів, що ґрунтується на страху, часто насправді базується на відсутності впевненості в собі, а тиск на них, з метою досягнення короткострокових покращень та результатів, лише погіршує ситуацію.
Страх пригнічує моральний дух, мотивацію, ентузіазм, залученість, інновації, продуктивність і творчість працівників. Страх може придушити різноманітність та інклюзивність. Налякані працівники навряд чи зможуть реалізувати свій потенціал, що може знизити задоволеність роботою та вплинути на фізичне і психічне здоров’я. Люди починають перейматися уявними загрозами, а не своєю роботою. Ба більше, страх може створювати токсичне робоче середовище, впливаючи на загальний стан здоров’я працівників та стійкість організації, шкодячи її репутації.
Глибокий, незалежний аналіз культури
Проблеми рідко залежать від однієї особи. Якщо культура компанії дозволяє це, проблема, швидше за все, є системною. Чи всі члени команди залучені та цінуються, і чи вимірюється це? Свідома сліпота не допомагає ні на індивідуальному, ні на бізнесовому рівні, і, зрештою, означає, що ви є співучасниками поведінки, яка викликає страх.
Негайно реагуйте на небажану поведінку
За даними Gartner, майже 60% випадків неправомірної поведінки на робочому місці не повідомляються. Керівники повинні розробити та впровадити політику нульової толерантності до будь-яких видів знущань, переслідувань, викриттів, пліток або тривалих конфліктів, а для цього вони повинні усвідомлювати свій вплив на бізнес.
Будь-який випадок неналежної поведінки має бути швидко усунутий, щоб створити безпечний простір для працівників.
Працівники, які відчувають токсичність на робочому місці, почуватимуться впевненіше, якщо говоритимуть про це та знатимуть, що проблему вирішать і вони будуть захищені. Тому повинна існувати дієва процедура інформування.
Демонструйте прозорість
Заохочуйте відкриту комунікацію в компанії, будьте прикладом для наслідування, демонструючи власний стиль спілкування, та діліться відповідною інформацією про цілі, зміни та очікування компанії. Прозора комунікація зменшує невизначеність, дезінформацію, плітки і допомагає боротися зі страхом.
Створіть канали для того, щоб співробітники могли висловити свою думку, занепокоєння, залишити відгук та поділитися ідеями
Регулярні огляди та анонімні опитування дозволяють співробітникам обмінюватися думками без ризику звільнення. Завжди активно слухайте і вирішуйте будь-яке підняте питання, щоб зміцнити довіру, зменшити тривогу і зробити так, щоб працівники почувалися комфортніше, ділячись своїми проблемами і турботами.
Зосередьтеся на інклюзивності
Кидайте виклик стереотипам та упередженням і впроваджуйте політику, спрямовану на створення культури, в якій працівники з недостатньо представлених груп відчуватимуть, що їх приймають і підтримують.
Інвестуйте в розвиток лідерства
Проводьте лідерські курси, які розвивають у керівників навички прозорості, справедливості та емпатії. Навчіть їх бути чудовими тренерами, сильними співробітниками та уважними слухачами, які ставлять на перше місце добробут, мету, цінності та розвиток.
Хороші рольові моделі мають важливе значення для позитивного та сталого робочого середовища.
Дозвольте всім працівникам висловитися
Це означає, що цінності, думки та погляди співробітників вітаються, вислуховуються та враховуються, щоб вони відчували себе зацікавленими сторонами, які можуть позитивно впливати на виконання роботи. Принижувати, кричати на підлеглих і приймати одноосібні рішення – ідеальний ґрунт для розростання токсичних відносин.
Психологічна безпека
Психологічна безпека означає, що навіть за некомфортних обставин, члени команди знають, що можна йти на зважений ризик, висловлювати свої ідеї, думки та занепокоєння, ставити запитання та визнавати помилки – і все це без страху перед негативними наслідками.
Запровадьте коучинг для керівників
Бути керівником – це складна і напружена робота. Вона також може бути дуже самотньою, тому наявність коуча, професіонала, який не зацікавлений у результатах, окрім як у тому, щоб клієнт був більш ефективним, швидше за все, зменшить тиск, дозволить йому керувати більш ефективно, зменшуючи при цьому страх і демотивацію. Організації процвітають, коли процвітають люди!
Читайте ще: Як ефективно встановлювати цілі та очікування для команди? 6 рекомендацій лідерам