Про Budni
Наші продукти
У зв’язку з пандемією останніх років бізнес-індустрії пережили значну кризу старих підходів та все ще продовжують опановувати шляхи адаптації до нової реальності. Українські компанії не стали виключенням. Однак, до складностей постковідного світу, додалась нова криза – війна. Про те, як реагують компанії та адаптуються до нових умов вже work/war balance, розповідає у статті Анастасія Яворська, VP, Head of People в SPD-Ukraine.
За останні кризові роки багато світових бізнесів зіштовхнулися з реальністю того, що роботодавці починають відігравати ключову роль у фінансовому, фізичному й ментальному добробуті своїх фахівців та їхніх сімей. Тренд, який започаткувався у 2020 році з початком пандемії, стає надважливим у воєнний час, а саме – набуття бізнесом ролі соціального гаранта для своїх фахівців.
З початком воєнних дій люди почали розраховувати на активну підтримку з боку компанії, як для себе, так і для своєї родини в питаннях релокейту, фінансової та юридичної допомоги, а також у комунікації з клієнтами щодо умов work/war balance. Фахівці також почали активно комунікувати між собою та волонтерити в межах та за межами компанії, розраховуючи на не менш проактивну позицію своєї компанії у питанні благодійності. Безумовно, це стає новим викликом як для топ-менеджменту, так і для функцій бізнесу, що працюють з людським капіталом.
На сьогодні та з початком війни роботу People-функції можна назвати кризовою. Попри обставини, в яких опинився майже кожний, всі представники People-департаменту були активно задіяні в щоденних комунікаціях з колегами та допомозі у переміщенні з червоних та жовтих зон. Організацією релокейту займалися майже всі внутрішні служби (emergency team) аби максимально допомогти колегам та їхнім сім’ям організувати безпечний простір. Для ефективності процесу було створено інтерактивну карту релокейту, де майже щодня оновлюється та аналізується база даних по кожному із колег, що дає можливість відстежувати динаміку по зонах та проєктам. На кінець квітня основний потік релокейтів вже закінчився. Зараз 90% наших колег знаходяться в Україні та 10% – за межами України. Всі обрали для себе той чи інший спосіб безпечного перебування, наскільки це можливо в поточній ситуації.
Наразі фокус для Delivery та People-команди – це повернення людей у продуктивне русло. Ключовими напрямами роботи People-департаменту стали: оновлення Benefit Kit під умови воєнного стану, організація психологічної підтримки колег та їхніх сімей, розвиток менеджерських компетенцій, підвищення фінансової грамотності колег, організація прозорої комунікації між колективом та керівниками компанії.
Оновлення Benefit Kit
Перше, що ми зробили, – переглянули Benefit Kit та адаптували його до поточної ситуації. Оновлення Benefit Kit включали:
В рамках Crisis Wellbeing ми провели серію вебінарів для колег та їхніх сімей від Наталії Байкалової щодо способів подолання психологічної кризи та інструментів повернення у продуктивне русло. Додатково у нас проходила група психологічної підтримки Strong Together під кураторством професійного психотерапевта.
Також ми зробили окремі серії воркшопів для менеджерів «Лідерство під час війни», адже розуміємо ту складність, що постає перед менеджерами та лідерами у кризовий період. Під час воркшопів керівники команд отримали можливість напрацювати компетенції «Підтримуючого стилю керівництва», що включає дії, які допомагають відновити ресурсний стан колективу: регулярне проведення зустрічей у форматі «тет-а-тет», моніторинг продуктивності, увагу до емоційного стану колег, висловлення похвали, вдячності, слів підтримки колегам.
В рамках Financial Wellbeing ми провели лекції з кризового фінансового менеджменту та інвестування під час форс-мажорних обставин від Любомира Остапіва, сімейного фінансового радника та консультанта з управлінських фінансів. З травня ми відновлюємо всі освітні проєкти Education – вивчення мов, тренінги з essential skills та лідерські програми.
Одна з ключових цінностей компанії – це відкритість та регулярні комунікації. З початку війни ми провели 5 All-hands meetings, на яких co-CEO надавали колегам інформацію щодо поточного стану співпраці з клієнтами та відповідали на «гострі» питання. Команда Brand Communications також оновила матрицю внутрішніх кризових комунікацій, щоб ефективно та регулярно комунікувати з колегами. Delivery-команда була активно включена в антикризові комунікації з клієнтами.
Ми також активно включилися в благодійні ініціативи, виступаючи платформою для комунікації та координації волонтерських потреб. За період воєнних дій компанія, оперативно реагуючи на звернення колег та їхніх знайомих, збирала та передавала кошти для придбання бронежилетів, тепловізорів, дронів, авто для транспортування поранених, палива для доставки гуманітарної допомогти постраждалим на звільнених від окупантів територіях.
Роботодавцям важливо не забувати, що фахівці будуть робити висновки про організації, виходячи з їхнього ставлення до людей під час найскладніших часів. Криза – це завжди лакмусовий папірець для економіки й бізнесу, тому вкрай важливе ставлення компанії та її лідерів до своїх людей, процесів та клієнтів у такі періоди.
Читайте більше за тегами: