Про Budni
Наші продукти
Низький рівень залученості працівників коштує світовій економіці близько 89 трильйонів доларів США, або 9% світового ВВП, згідно з останнім звітом Gallup State of the Global Workplace. Ось чому важливо оцінити настрої вашої команди за допомогою дослідження залученості працівників.
Коли ви збираєте відгуки працівників, можете визначити, які сфери компанії процвітають, а які – потребують уваги. Після цього можете стимулювати зміни, створивши план дій та вимірюючи результати з плином часу.
Ці дослідження вимірюють такі ключові показники, як моральний дух співробітників, задоволеність роботою, утримання та ефективність роботи менеджерів.
До вашої уваги – 20 запитань, які можна включати в дослідження залученості співробітників.
Чи пишаєтеся ви тим, що працюєте в цій компанії?
Це питання є важливим, оскільки гордість за своє робоче місце робить працівників більш залученими. Співробітники, які пишаються тим, що працюють в компанії, в шість разів частіше рекомендують своє робоче місце іншим і вдвічі частіше хочуть залишитися в ній надовго. Ви можете додати текстове поле, щоб надати співробітникам простір для роздумів.
Чи рекомендували б ви цю компанію як чудове місце для роботи?
Коли працівники рекомендують вашу організацію, це означає, що їм загалом подобається в ній працювати. Дуже часто задоволені працівники стають амбасадорами бренду і знаходять персонал для компанії. Вони також з більшою ймовірністю порекомендують компанію тим, хто потребує ваших продуктів та послуг.
Чи думаєте ви про те, щоб працевлаштуватися в іншу компанію?
Це питання досліджує короткострокову прихильність працівника до компанії. Коли люди зайняті на роботі, вони зазвичай не шукають роботу деінде. Якщо вони відповіли «так» на це питання, вам потрібно буде додати текстове поле для більш детальної інформації.
Чи бачите ви, що через два роки працюватимете тут?
Ставлячи це запитання, ви можете оцінити майбутню прихильність працівника до компанії. Якщо з’ясуєте, що багато працівників планують звільнитися, можете виявити проблему утримання та вирішити її.
Як ця компанія мотивує вас працювати більше і краще?
Питання показує, як ваша компанія мотивує працівників працювати якнайкраще. Коли працівники отримують задоволення від своєї роботи, це поширюється на решту команди. З іншого боку, низькі бали можуть свідчити про те, що команда роз’єднана або не відчуває підтримки.
Чи дозволяє ваша робота вчитися та розвивати нові навички?
74% працівників стверджують, що брак професійного розвитку заважає їм повністю розкрити свій потенціал, згідно з дослідженням ClearCompany. На жаль, це призводить до того, що багато працівників відчувають себе недооціненими, що призводить до розгубленості працівників та високого рівня плинності кадрів. Пропонуючи можливості для професійного розвитку, ви можете підвищити залученість працівників, збільшити їхню мотивацію та продуктивність. Співробітники прагнуть кар’єрного зростання, і це питання допоможе вам оцінити, чи пропонуєте ви їм необхідне навчання та підтримку.
Чи є у вас ресурси, необхідні для максимізації вашого потенціалу?
Питання допомагає визначити, чи є у працівників все необхідне для виконання роботи. Якщо бали низькі, це може означати, що співробітникам бракує необхідного компонента для її виконання. Подумайте про те, які інструменти допоможуть їм краще працювати.
Чи є у вас можливість виконувати складні завдання на роботі?
Складна робота може бути чудовим мотиватором, оскільки вона зацікавлює людей. Однак, якщо проєкти стають настільки складними, що працівники не можуть функціонувати, це може зашкодити мотивації. Отже, саме ви, як роботодавець, маєте подбати про те, щоб ваші співробітники знаходили правильний баланс.
Чи знаєте, що очікується від вас для успішного виконання вашої ролі?
Працівники, які не розуміють, що від них вимагається, зазвичай, менш залучені в роботу. Щоб відчувати себе єдиним цілим з компанією, вони мають знати, що вони повинні робити для досягнення успіху.
Чи дає ваша робота відчуття сенсу?
Працівники, які вважають свою роботу значущою, як правило, щасливіші та працюють старанніше. Згідно з дослідженням McKinsey, коли працівники вважають свою роботу значущою, їхня продуктивність підвищується на 33%, вони на 75% більше віддані організації та на 49% рідше звільняються. І навпаки, коли цей показник низький, це означає, що працівники не бачать впливу своєї роботи.
Чи знаєте ви, як ваша робота сприяє досягненню цілей компанії?
Це питання дуже важливе, оскільки працівники хочуть розуміти, як їхня робота сприяє досягненню більших корпоративних цілей. Допомагаючи їм ставити цілі, пов’язані з роботою, ви можете забезпечити чіткість і спрямованість їхніх ролей. Як наслідок, ваші працівники з більшою ймовірністю залишатимуться в компанії надовго.
Чи подобається вам працювати з вашою командою?
Коли працівникам подобається працювати разом, це підвищує задоволеність роботою, зменшує стрес і сприяє особистісному зростанню. Також доведено, що спільне вирішення проблем призводить до кращих результатів. Якщо ці показники низькі, це може означати, що ваша команда не синхронізована, що може спричинити хаос на робочому місці.
Чи отримуєте ви достатньо зворотного зв’язку від свого керівника?
Дослідження показують, що кожен п’ятий працівник незадоволений частотою зворотного зв’язку від свого керівника. Коли працівники не отримують достатньо інформації, проблеми, як правило, накопичуються і погіршуються. Крім того, надання зворотного зв’язку допомагає працівникам відчути себе частиною компанії, і, як наслідок, вони стають більш залученими.
Чи визнають вас за хорошу роботу?
Згідно з опитуванням Gallup/Workhuman, працівники компаній, які надають пріоритет визнанню, на 56% рідше шукають нову роботу. Це пояснюється тим, що працівники хочуть відчувати, що їх цінують – особливо у віддаленому та гібридному робочому середовищі. А коли вони цього не відчувають, це може змусити їх звільнитися.
Чи надає ваш керівник підтримку, необхідну для виконання вашої роботи?
Відповіді на це питання показують, чи налаштовують ваші керівники на успіх. Ефективні менеджери мотивують працівників і допомагають їм просуватися кар’єрними сходами. Якщо цей показник низький, це може означати, що вашій компанії потрібно інвестувати в додаткове навчання менеджменту.
Чи вірите ви, що в цій компанії є можливості для кар’єрного зростання?
Підтримка співробітників є важливою частиною управління талантами. Коли ви підтримуєте кар’єрне зростання співробітників, це може підвищити їхню залученість та покращити утримання. Однак працівники, які не бачать чіткого шляху, швидше за все, шукатимуть такі можливості деінде.
Чи сприяє культура компанії створенню сприятливого робочого середовища?
У сильній корпоративній культурі менеджери демонструють вдячність і подяку, що підвищує рівень утримання персоналу. З іншого боку, токсична робоча культура може призвести до вигорання працівників і втрати талантів на користь конкурентів. Якщо цей показник низький, настав час визначити, як ви можете підтримати продуктивність і добробут співробітників.
Чи вважаєте ви, що отримуєте справедливу компенсацію за свою роботу?
Згідно з опитуванням Gartner, лише 32% працівників вважають, що їм платять справедливо. Тому менеджерам потрібно навчитися говорити з працівниками про винагороду за працю.
Коли працівники відчувають, що їм недоплачують, вони з більшою ймовірністю відчувають незадоволення. Низькі бали на це питання можуть свідчити про необхідність проведення внутрішнього дослідження справедливості, щоб визначити, чи існують розриви між працівниками на аналогічних посадах зі схожими навичками.
Чи інформує вас керівництво про те, що відбувається в компанії?
Комунікація є важливою для взаємодії в компанії. Якщо ви отримали низькі бали, настав час проаналізувати вашу внутрішню комунікаційну стратегію та визначити можливості для вдосконалення.
Чи потрібно було щось ще запитати в цьому дослідженні?
Питання дає можливість отримати цінний зворотний зв’язок у відкритій формі. Якщо багато співробітників ставлять одне й те саме запитання, ви можете розглянути можливість включення його в наступне дослідження.
Неефективні запитання в дослідженні: про що не варто запитувати
Проведення успішних досліджень залученості співробітників також передбачає уникнення недоречних/невдалих запитань. Серед питань, яких слід уникати, є ті, на які працівники можуть боятися відповідати, або ті, які є неконкретними чи особистими. Також не варто ставити питання, що вимагають відповіді «так» чи «ні».
Ось кілька прикладів:
Аналіз досліджень залученості співробітників допомагає визначити, в яких сферах ваша компанія досягла успіху, а в яких – може покращитися. Правильно впроваджуючи їх, ви підвищите залученість і випередите конкурентів.
Читайте ще: На початку була база знань: як створити єдиний простір для розвитку команди?