Про Budni
Наші продукти
Ефективна комунікація – це основа хороших трудових відносин у колективі. Регулярні розмови з вашими працівниками можуть допомогти зміцнити довіру та лояльність, а також підвищити продуктивність. Ось вісім критично важливих розмов, які точно варто провести з вашими співробітниками.
1. Ось хто ми є
Те, як інші сприймають вашу компанію, може відігравати вирішальну роль у залученні, зацікавленні та утриманні найкращих талантів. Починайте важливі розмови вже під час процесу найму, щоб переконатися, що кандидат підходить, і щоб встановити чіткі очікування.
Сильний меседж, який пояснює, чому саме ви – роботодавець мрії, може виділити вас серед конкурентів. Саме тому багато успішних компаній активно розвивають бренд роботодавця, щоб підкреслити свою репутацію. Крім того, допомагайте працівникам не тільки усвідомити вашу місію та цінності, а й відчути відповідальність за них.
2. Ось як ваша роль узгоджується з цілями компанії
Визначте ключові бізнес-цілі та те, як робота конкретного працівника допомагає компанії досягати їх. Крім того, встановлюйте чіткі цілі разом з кожним співробітником, щоб прояснити очікування та пояснити, як буде оцінюватися його робота.
Цілі мають бути конкретними, вимірюваними, досяжними, релевантними та обмеженими в часі.
Щоб сприяти залученості працівників, пов’язуйте індивідуальні цілі з загальними бізнес-цілями та залучайте працівників до процесу їх встановлення.
3. Ми цінуємо ваші зусилля
Коли працівників визнають за позитивні результати, це мотивує їх продовжувати добре працювати. Покажіть співробітникам, що ви помічаєте та цінуєте їхні зусилля. Проста розмова або подяка за хорошу роботу можуть бути дуже ефективними.
4. Які ваші кар’єрні цілі?
Обговорення професійних інтересів і сильних сторін працівників допоможе їм відчути свою цінність. Навіть якщо наразі немає великої кількості можливостей для кар’єрного зростання, ви все одно можете допомогти співробітникам розвивати навички та знання, які стануть їм у пригоді в майбутньому. Повертайтесь до теми кар’єрного розвитку під час неформальних розмов і під час оцінювання результатів роботи.
5. Ми допомагаємо вам досягти цього
Неформальні розмови іноді можуть розказати більше про те, як йдуть справи, ніж офіційні обговорення результатів роботи. Регулярні (як і спонтанні) зустрічі дозволяють керівникам дізнаватися про стан проєктів і надавати зворотний зв’язок. Такі розмови також допоможуть побудувати міцніші робочі стосунки з працівниками. Важливо вміти обговорювати, як проєкти та навіть ваш зворотний зв’язок відповідають кар’єрним цілям і професійному зростанню співробітника.
6. Як ми можемо допомогти вам стати кращими?
Коучинг зазвичай використовується як інструмент розвитку, коли існує прогалина в навичках та/або знаннях. Керівники мають заохочувати та підтримувати співробітників. Однак, якщо працівник не відповідає очікуванням, поясніть чітко, що саме йому слід покращити, та розкажіть про потенційні наслідки у випадку, якщо цього не зробити. Зафіксуйте зміст зустрічі та зв’яжіться з працівником пізніше, щоб переконатися, що він рухається у правильному напрямку.
7. Це час для оцінювання вашої роботи
Багато роботодавців проводять регулярні оцінювання результатів роботи своїх працівників. Вони дають можливість офіційно оцінити ефективність роботи співробітника на основі раніше узгоджених цілей. Однак керівники мають також надавати зворотний зв’язок щодо ефективності впродовж усього року через коучинг і часті неформальні зустрічі.
8. Чи можете ви надати нам зворотний зв’язок?
Регулярно запитуйте зворотний зв’язок у своїх працівників, щоб отримати інсайти про їхній досвід роботи у вашій компанії.
Крім того, якщо працівник говорить про звільнення, проведіть з ним вихідну співбесіду. Такі інтерв’ю допоможуть виявити сильні та слабкі сторони вашої компанії, а також передати знання наступнику.
Сьогодні все більше роботодавців також проводять «інтерв’ю на утримання». Під час таких інтервʼю ви можете поставити працівникам будь-які запитання, що стосуються як причин їхньої лояльності до компанії (те, що варто зберігати), так і можливих причин для звільнення (те, де можуть бути потрібні зміни). Зазвичай ці інтерв’ю включають питання про те, що працівнику найбільше й найменше подобається в його роботі, що може зробити роботодавець або керівник, щоб підтримати його у складних аспектах роботи, чи вважає він, що його таланти використовуються повною мірою, а також що могло б змусити його задуматися про звільнення.
Отже, розмови та ефективна комунікація з працівниками є важливою частиною трудових відносин. У кожній розмові будьте чіткими, цілеспрямованими та прямими у своїх висловлюваннях, а також надавайте співробітникам можливість висловитися теж.
Читайте ще: 30 запитань для stay-інтерв’ю: як випередити звільнення цінних співробітників?