Про Budni
Наші продукти
Кажуть, не варто вигадувати велосипед. Засновник GoPro Нік Вудман, схоже, цього не послухався. Хоча домашня камера вже десятки років була добре знайома користувачам, Вудман вирішив, що її можливостей – недостатньо. Змінивши дизайн та підхід, він створив новий зручний продукт – маленьку камеру, яку зручно закріпити на одязі чи шоломі та взяти на найбільш незвичну прогулянку.
Новий продукт швидко захопив мільйони прихильників екстремальних видів спорту, подорожувальників та усіх людей, які хочуть зафіксувати свій досвід так, як вони його бачать, і мати змогу знову насолодитися ним. Стрибок з парашутом? Знято. Занурення під воду? Є. Ми зібрали цікаві факти про винахідника найвідомішої екшн-камери.
Про серфінг та нову ідею
Ідея створити зручну камеру, якою можна просто знімати, знаходячись у русі, з’явилася у Вудмана під час катання на серфі, яким він захоплювався з дитинства. У 26 років, після провалу свого першого стартапу, Вудман вирушив у подорож до Австралії та Індонезії. Ловлячи хвилі, він помітив, наскільки незручно друзям-серферам робити якісні знімки. Серфери намагалися причепити камери, однак надійно закріпити пристрій їм ніяк не вдавалося. Тоді Вудман замислився про ідею зручного поясу, який допоможе фанатам активних видів спорту зручно закріпляти камеру, наприклад, на руці, і робити гарні світлини.
Про стартовий капітал
Після невдачі в бізнесі майбутній засновник GoPro не хотів брати гроші в інвесторів і намагався уникнути цього. Він мав трохи заощаджень та почав збирати гроші на новий проект, продаючи пояси з мушель, які купив на Балі за кілька доларів і зміг продати у Каліфорнії вже за десятки. Також суттєво допомогли Вудману батьки. Мама дала йому $35 000, а пізніше батько вклав у стартап понад $200 тисяч. Це й стало стартовим капіталом компанії.
Про перші продукти
Вудман позичив швейну машинку і почав експериментувати зі зручними поясами для камери. Так з’явився його новий продукт – невеликі камери, які можна зручно прикріпити на руку.
Про освіту
Підприємець не має технічної чи економічної освіти. Він закінчив Каліфорнійський університет в Сан-Дієго за спеціальністю «візуальне мистецтво». Однак, за словами Вудмана, творча освіта навчила його успішно презентувати аудиторії своє бачення та створювати нові продукти практично з того, що є під рукою.
Про обіцянку самому собі
У свої 20 років Вудман встановив собі дедлайн – стати підприємцем до 30-ти. Врешті, йому це вдалося.
Про назву компанії
Вудман каже, що назву GoPro придумав ще тоді, коли замислювався над створенням наручної камери для серферів. Тоді він розмірковував: «Чого я та мої друзі хочуть?». Відповідь прийшла сама собою: «Стати професіоналом… Бути професійним сервером» (англійською – go pro). Тобто йти за своєю пристрастю і досягти чогось. Так, за словами підприємця, і з’явилася назва для нового продукту.
Про улюблене відео
В одному із виступів Вудман сказав, що улюбленим екшн-відео вважає зйомку свого весілля, яку він робив власноруч.
Про невдалі зразки
Вудман каже, що викинув тонни невдалих зразків, перш ніж йому вдалося створити вдалий прототип. При цьому він досі вважає дні спроб та пошуку найкращого варіанту – чудовими.
Про секрет успіху
Секретом свого успіху Вудман вважає надзвичайну пристрасть до того, чим займається. Також великий акцент він робить на пошуку справжнього натхнення.
Читайте еще: Стівен Хокінг: про нездобуту Нобелівську премію, чорні діри та поворотний момент фізика, який відкидає всі перешкоди
Читайте більше за тегами: