Про Budni
Наші продукти
Маєте проблеми з отриманням підтримки керівництва для HR-ініціатив, які, впевнені, принесуть користь вашій компанії? Як подолати цю перешкоду та забезпечити успішне впровадження вашої HR-ініціативи – читайте основні тези зі статті How To Get Leadership Buy-In For Your New Initiative.
Крок 1. Створення бізнес-кейсу
Вам потрібно прив’язати свою HR-ініціативу до бізнес-цілей та завдань компанії. Визначте больові точки або виклики в компанії, на які буде спрямована ваша HR-ініціатива, і як вона може вирішити конкретні проблеми, наприклад, високу плинність кадрів, низьку залученість працівників або прогалини в навичках.
Можете використовувати дані, отримані в результаті опитувань, співбесід, вихідних інтерв’ю у поєднанні зі звичними HR-метриками.
Якщо вдасться, покажіть, як ваше рішення позитивно вплине на прибуток компанії. Можливо, вам доведеться дослідити найкращі галузеві практики та отримати метрики і дані на підтримку ваших ідей. Це називається очікуваною рентабельністю інвестицій (ROI).
Гарвардська бізнес-школа визначає її так: «Розраховується до початку проєкту. Очікувана рентабельність інвестицій використовує передбачувані витрати, доходи та інші припущення, щоб визначити, скільки прибутку, ймовірно, принесе проєкт».
Рентабельність інвестицій = [(Фінансова цінність – Вартість проєкту)/Вартість проєкту] х 100
При застосуванні до майбутніх проєктів це рівняння буде використовуватися для багатьох різних сценаріїв, щоб визначити діапазон можливих результатів. Ці результати потім використовуються для розуміння ризиків і прийняття рішення про те, чи варто продовжувати HR-ініціативу.
Крок 2. Знайдіть перших прихильників вашої справи
Визначте ключові зацікавлені сторони, які можуть вплинути на вище керівництво, та залучіть їх до співпраці. Це можуть бути керівники відділів, впливові співробітники або зовнішні партнери. Ці лідери повинні мати глибокі знання про вашу HR-ініціативу, а також вплив на керівництво.
Нетворкінг – це ключ до того, щоб знайти таких лідерів. Зверніться до своїх знайомих, щоб дізнатися, чи можуть вони порекомендувати когось, хто може бути зацікавлений у вашому новому проєкті.
Після того, як знайдете своїх лідерів, заручіться їхньою підтримкою на ранній стадії, оскільки вони зможуть допомогти вам подолати перешкоди під час процесу і допоможуть побудувати внутрішню підтримку для вашої HR-ініціативи.
Крок 3. Підготуйте та відшліфуйте свою презентацію (це знадобиться для наступного кроку)
Швидше за все, вам доведеться презентувати цю ініціативу не один раз, а послідовна, чітка, лаконічна та переконлива презентація є запорукою того, що ваша нова HR-ініціатива буде схвалена.
У презентації потрібно стисло пояснити, що це за ініціатива, чому вона необхідна та яку користь вона принесе організації.
Саме тут вам знадобляться конкретні відповіді на запитання керівництва. Вивчіть найкращі галузеві практики та будьте готові назвати інші компанії, які досягли успіху завдяки схожим проєктам.
Крок 4. Змінюйтеся
Передбачайте заперечення та готуйте аргументовані відповіді. Це свідчить про те, що ви ретельно продумали свою HR-ініціативу.
Вам потрібно буде підготуватися до заперечень, які можуть виникнути у керівництва після вашої презентації, на додаток до питань, на які ви відповіли на попередньому кроці.
Можете використовувати дані та реальні приклади з вашого дослідження, щоб підтримати свою HR-ініціативу. Керівництву часто потрібні дані, щоб підкріпити свої рішення, тому навіть якщо ви не бачите необхідності надавати дані у своїй презентації, вам все одно потрібно мати їх під рукою.
Крок 5. Визначте, який вигляд матиме успіх
Ключовою частиною вашого бізнес-плану на кроці №1 буде визначення того, як виглядатиме успіх, а також як він буде вимірюватися.
Успіх буде виглядати по-різному залежно від вашої ініціативи, бюджету, часових рамок тощо. Однак вам необхідно визначити, як виглядатиме успіх вашого проєкту, а також продемонструвати, як ви будете вимірювати цей успіх.
Крок 6. Створіть дорожню карту для досягнення мети з конкретними зупинками для вимірювання прогресу
Вона стане дороговказом, який допоможе вам дотримуватися термінів і бюджету. Можете взяти своє визначення успіху з попереднього кроку і розбити його на поетапні вимірювання.
Один з варіантів – почати з пілотної програми, щоб протестувати HR-ініціативу в менших масштабах. Це мінімізує ризик і дозволяє лідерам побачити відчутні результати, перш ніж повністю впроваджувати HR-ініціативу.
Крок 7. Отримання підтримки від більшої організації
На цьому етапі знову зверніться до своїх лідерів. Вони допоможуть створити ширшу «коаліцію впливових осіб» у вашій компанії, які сприятимуть управлінню змінами.
Вам потрібно буде знову скласти дорожню карту, цього разу зосередившись на тому, як будете впроваджувати HR-ініціативу в масштабах всієї компанії. Вам не потрібно буде починати все спочатку, візьміть попередню дорожню карту та адаптуйте її відповідно до кінцевого обсягу проєкту.
Крок 8. Звітуйте про прогрес перед керівництвом
Після того, як ініціатива буде затверджена та розпочнеться, підтримуйте регулярну комунікацію з керівництвом. Це означає регулярне інформування про прогрес, досягнуті етапи та будь-які корективи, внесені на цьому шляху.
Демонстрація поступового прогресу в ході реалізації проєкту зміцнює довіру керівництва і, швидше за все, означає, що вам не доведеться так наполегливо подавати наступну ініціативу.
Наполегливість та адаптивність є ключовими
Успішне отримання підтримки керівництва для ваших HR-ініціатив є вирішальним кроком у впровадженні позитивних змін у компанії.
Дотримуючись наведених вище кроків, ви можете збільшити ймовірність того, що ваші ідеї будуть сприйняті та ефективно реалізовані, що в кінцевому підсумку сприятиме успіху та зростанню організації.
Пам’ятайте, що наполегливість та адаптивність є ключовими. Навіть в умовах початкового неприйняття, добре продуманий підхід може привести до успішних результатів.
Читайте ще: Як побудувати HR-відділ у компанії з нуля? Практичні поради