Про Budni
Наші продукти
Постійно хочеться засісти вдома за улюбленим хобі, мати більше вільного часу або взагалі сісти комусь на шию? Але совість не дозволяє добровільно відмовитися від перспективної кар’єри та просто написати заяву на звільнення, коли на роботі ви цінний працівник. Пропонуємо наші шкідливі поради, які допоможуть зруйнувати кар’єру і стати тим працівником, якого не будуть вмовляти залишитися.
Скромність – найкращий друг
Ви самотужки закрили KPI команди за місяць або переманили перспективного клієнта, але не спішіть про це всім хвалитися. Це ж ваша робота. Будете до ночі сидіти на роботі, проте знати про це всім необов’язково. Самореклама – справа нахабних колег, які кожним своїм невеличким досягненням хваляться перед керівництвом, а то і взагалі роблять цілі презентації про свої успіхи для загальних нарад. А ви мовчіть, адже розвиток кар’єри – зовсім не ваша мета.
Робота лише заради грошей
Для чого ви ходите на роботу? Зрозуміло, що для того, аби заробляти гроші та мати змогу покрити усі свої потреби, ну або хоча б їх частину. Тож не забувайте про це нагадувати начальнику. Робота понаднормово? А скільки вам за це заплатять? Відрядження? Лише за додаткову премію. Пройшов рік як ви влаштувалися в компанію? Пора вже підвищувати зарплатню, без огляду на вашу цінність для роботодавця.
Хто тут бос?
Якщо вас взяли на роботу на керівну посаду або раніше ви робили найкращі результати в колективі, то саме час показати, хто тут бос. Не приходьте вчасно на роботу, нехай вас завжди чекають на нараду, про дедлайни і взагалі можна забути за таких умов – роботу такого цінного кадра мають чекати як першого снігу. Нехай всі навколо зрозуміють, що ви набагато вищі пересічного працівника компанії і ставитись до вас мають відповідно.
Сам все знаю
Коли керівник дає завдання, невже важливо, що він там каже про методи виконання? Ви справжній професіонал своєї справи і краще знаєте, як це зробити і коли має бути дедлайн. Тому нікого не слухайте, робіть все на власний розсуд. Начальник же тільки командувати вміє, а до справжньої роботи йому далеко. Коли зробите все по-своєму і виявиться, що це принесло компанії лише збитки – ваша кар’єра отримає те, до чого ви так довго йшли.
Вища освіта – верх досконалості
Невже ви підете на якісь додаткові курси від компанії, якщо у вас вже є вища освіта? Навіщо ви сиділи в університеті, складали іспити, батьки платили за навчання, якщо тепер ще маєте йти здобувати якісь додаткові знання. І байдуже, що світ змінюється, а університет ви закінчили 15 років тому, вам не потрібні всі ці новомодні навички, адже ви склали філософію на 5.
Я не я і хата не моя
Ви занадто круті, щоб робити помилки. Тому коли щось пішло не так, мовчіть і нікому про це не розповідайте, вас точно пронесе. Навіть якщо керівництво дізналося про факап, прикидайтеся мертвим, хворим або спишіть все на ближнього. Можливо, на вас все-таки вийдуть – тоді хоч не виправляйте помилок і не показуйте, що вони вас чомусь навчили. Адже так зіпсувати кар’єру буде важче.
Постійність – запорука успіху
Ви ж не хочете стати тим самим джампером, якого не хочуть бачити в компанії, бо знають, що надовго він не затримається. Тому не змінюйте роботи, навіть якщо ви розумієте, що повністю її переросли, вона перестала приносити вам задоволення, або ж у компанії взагалі проблеми і скоро вона збанкрутує – вистоїте до кінця, адже ви не той, хто перший біжить з корабля. Сидіть на одному робочому місці 10 років і буде вам щастя у руйнації власної кар’єри.
Обережно ставтеся до будь-яких порад, адже деякі з них здатні зробити з вашою кар’єрою чи життям зовсім не те, що у вас в планах. І головне пам’ятайте, що використовувати шкідливі поради у реальному житті вкрай небезпечно.
Читайте більше за тегами: