Про Budni
Наші продукти
Перш ніж описати мою щоденну рутину рієлтора, почну з вагомої думки про рієлторську діяльність, яку б я хотіла донести кожному.
Робота рієлтора – це набагато більше, ніж просто продаж чи оренда житла. Це про створення довіри, вміння слухати та докладати усіх можливих і неможливих зусиль, аби допомагати отримувати прибуток з нерухомості чи знаходити комфортне місце для проживання.
Я – засновниця компанії SoftLoft, що понад 25 років допомагає клієнтам у сфері нерухомості. Окрім стратегічного управління компанією, я активно працюю з клієнтами. Особливо зараз, коли розширюю діяльність нашої компанії на європейському ринку. Це і допомагає залишатись у вирі подій та краще розуміти, як на практиці працюють ті рішення, які ми створюємо для нашої команди.
У цій статті я розповім, як виглядає щоденна робота рієлтора – від першого дзвінка до моменту, коли клієнт із ключами у руках заходить у свою нову квартиру. Це реалістичний погляд на професію, яка тільки з першого погляду здається простою, але насправді потребує віддачі на всі 150%, професійності й щирого бажання допомагати людям.
Початок дня рієлтора: планування з вечора та фокус на головному
01.12.2024
Поки хтось співає оди суперпродуктивним ранкам, я починаю свій день рієлтора з вечора. Магія вечора – не інакше. Отже, я складаю план із п’яти пріоритетних завдань ввечері, а зранку виділяю час на їх коригування. Так я не витрачаю енергію на дрібниці. В кінці дня підбиваю підсумок і нереалізовані задачі переношую або викреслюю.
Нагадую: важливо фокусуватись лише на тих завданнях, які дійсно наближають до результату.
Не забуваю про приклад і ділюсь з вами своїми планами на сьогодні:
Якщо все підсумувати в одну важливу думку, то мій головний принцип: день починається з вечора. Плануйте заздалегідь і одразу переходьте до дій.
02.12.2024
Після з’ясування потреб клієнта, я розпочинаю підбір об’єктів. У SoftLoft ми використовуємо професійну базу даних, інструменти MLS та партнерські зв’язки, що дозволяє швидко знайти варіанти, які потраплять у клієнтське серденько і залишаться там на довгий час.
На цьому етапі роботи ключовим є не просто знайти «щось», а підібрати ідеальне, щоб стався той самий perfect match. Наприклад, у Празі клієнт може шукати апартаменти з терасою, а в Києві – житло з видом на Дніпро.
Така увага до деталей створює у клієнта відчуття, що його дійсно розуміють. А хто не хоче бути почутим?
03.12.2024
Далі – перший перегляд нерухомості, перед яким треба пройти курс молодого бійця. Ні, не жартую, справді треба. Але не про це мова.
Отож момент, коли клієнт вирішує, чи варто продовжувати. Я завжди готую об’єкт заздалегідь:
Ще про суттєве: бесіда з клієнтом під час перегляду допомагає побудувати довіру та краще зрозуміти, що йому подобається.
04.12.2024
Це, напевно, найцікавіший етап. Де треба спіймати дзен і встояти на балансборді між двома сторонами: покупцем і продавцем.
Тепер до ключових принципів цього етапу:
Це свого роду мистецтво: знайти спільну мову з кожним учасником угоди та забезпечити виграшну ситуацію для всіх.
05.12.2024
А цю стадію рієлторської рутини можна подавати під графою «ВАЖЛИВО». Така вже вона відповідальна. І так, вона потребує ретельності у підході до перевірки кожного об’єкта, щоб переконатись у його «чистоті».
Тут важливі такі кроки:
Це той етап, коли клієнт вже відчуває, що наближається до своєї мети, і важливо підтримувати його впевненість.
06.12.2024
Найприємніший момент для рієлтора – коли клієнт отримує ключі від своєї нової квартири. Це не просто завершення угоди, а початок нового етапу для нього. Після цього хочеться видихнути (але поки не поспішайте) та розділити радість клієнта.
Новий етап у житті клієнта має бути феєричним і приємним. Тому у Празі, наприклад, я часто залишаю клієнтам невеличкі подарунки чи пам’ятні листівки. Це підкреслює нашу турботу та допомагає вибудовувати довгострокові стосунки.
Але робота з клієнтом не закінчується на підписанні договору. Ось чому не треба поспішати видихати. Ми завжди залишаємося на зв’язку, щоб дізнатися, як клієнт почувається в новій квартирі. Адже важливо зрозуміти, чи це саме те житло, до якого він прагнув, і чи всі питання, які виникли після заселення, були закриті. Такий підхід допомагає будувати довіру та формувати лояльність, адже задоволений клієнт – найкраща рекомендація.
Робота рієлтора – це не лише пошук квартир чи підписання договорів. Це можливість допомагати людям знаходити місце, де вони будуть почуватися щасливими.
Наша агенція створює умови, в яких кожен співробітник може розвиватися, незалежно від свого досвіду, і досягати результатів як у професії, так і в особистому житті.
Якщо ви шукаєте справу, яка дарує свободу, динаміку та можливість змінювати життя людей, ця професія може стати для вас відкриттям. Ми віримо, що кожен день рієлтора — це нова історія, нові виклики і радість від того, що допомогли людині знайти свій дім.
Читайте ще: Чому особистий бренд сильніший за резюме? Розвиток кар’єри у новій реальності