Про Budni
Наші продукти
Український книжковий ринок продовжує дивувати читачів якісними нон-фікшн виданнями. Від книг, які розкривають секрети кар’єрного зростання та продуктивності, до тих, які допомагають глибше розуміти себе та навколишній світ – сьогодні кожен може знайти потрібну літературу.
Підготували добірку з 10 нон-фікшн новинок від українських видавництв.
«Не змушуйте мене думати», Стів Круґ
Автор ділиться своїми спостереженнями про те, як люди користуються вебсайтами, і пропонує принципи, які полегшують взаємодію з ними. Основний звучить у назві: гарний дизайн – це той, який не змушує людину думати. Якщо ж користувачеві доводиться замислюватися над тим, як щось працює, то це значить, що дизайн виконаний недостатньо добре і потребує вдосконалення.
«Таймбоксинг. Мистецтво зосереджуватись на одній справі», Марк Зао-Сандерс
Таймбоксинг – це метод управління часом, який допомагає зосереджуватись на пріоритетах та ефективно виконувати завдання. У книзі автор розкриває секрети цієї техніки та пояснює, як вона може стати ключем до підвищення продуктивності в умовах постійних відволікань. Крім того, Марк Зао-Сандерс пояснює, як таймбоксинг сприяє формуванню здорових звичок.
«Майстерність», Роберт Грін
У певні моменти життя ми можемо відчути, як усе стає на свої місця: ідеї виникають із неймовірною легкістю, дії стають чіткими та впевненими, а складні завдання більше не лякають. Це відчуття Роберт Грін називає майстерністю, яка з’являється після років навчання, досвіду та зусиль. Також у книзі він досліджує шляхи, якими йшли Леонардо да Вінчі, Бенджамін Франклін та інші видатні особистості. Їх успіх не був миттєвим – це результат кропіткої праці та жаги до знань.
«Сила мови. Як коди, які ми використовуємо, щоб думати, розмовляти й жити, змінюють наш розум», Віоріка Маріан
Авторка розглядає мову як інструмент, який може значно покращити наше життя та навіть здоров’я. Науковцями підтверджено – володіючи кількома мовами, ми відкладаємо прояв патології Альцгеймера на чотири-шість років, покращуємо памʼять та увагу, розвиваємо аналітичне мислення та можемо досягти успіху у різних сферах життя.
«Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії», Ірина Чубукова
Авторка пояснює, як за допомогою аналітики можна краще зрозуміти потреби та поведінку покупців і завдяки цьому оптимізувати маркетингові стратегії. Крім того, Ірина розглядає різні методи збору й аналізу даних (сегментація клієнтів, відстеження покупок тощо) та описує, як налаштувати аналітичні інструменти для того, щоб отримати максимально точну інформацію про клієнтів.
«Маркетинг 5.0. Технології для людства», Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетьяван
У праці розглянуто, як маркетинг змінюється у відповідь на нові технології, і як ці інструменти можна використовувати для покращення взаємодії з клієнтами, підвищення їх досвіду і створення персоналізованих пропозицій. Особливу увагу приділено розвитку маркетингу, орієнтованого на соціальні зміни (боротьба зі змінами клімату, просування інклюзивності тощо).
«Mindset. Змініть спосіб мислення і розкрийте свій потенціал», Керол Двек
Впродовж багатьох років Керол вивчала, як переконання впливають на наше життя. Вона намагалася зрозуміти, чи є талант ключем до успіху, і чому одні досягають цілей, а інші – ні. Результатом її досліджень стало важливе відкриття: успіх у навчанні, роботі чи бізнесі залежить від того, як ми ставимося до своїх здібностей і можливостей. І в книзі вона доводить, що вміння не є сталими, а зміни відбудуться, якщо вірити, що розвиток можливий через зусилля і працю.
«Зосереджена робота. Правила концентрації в шаленому світі», Кел Ньюпорт
Інколи здається, що у світі постійних відволікань та інформаційного шуму знайти час і можливість для концентрації неможливо. Однак це не тільки реально, але й необхідно для досягнення високих результатів. Кел Ньюпорт у своїй книзі розповідає, як навчитися концентруватися та працювати максимально ефективно. Також автор ділиться практичними порадами та правилами, які допоможуть сформувати звички для продуктивної роботи в сучасному світі.
«Чарівні слова. Що казати і писати, аби досягти свого», Джона Берґер
Автор відкриває секрети створення текстів і фраз, які викликають довіру, надихають, переконують, мотивують і допомагають досягати будь-яких цілей (успішні переговори, побудова теплих стосунків тощо). Також він пояснює, як уникати мовних помилок, знаходити правильний тон і адаптувати свої висловлювання під будь-яку ситуацію (ділові переговори, публічні виступи, особисте спілкування тощо).
«Роби те, що складно. І досягнеш того, чого прагнеш», Стів Маґнесс
Сила часто асоціюється із боротьбою, невтомною витривалістю та ідеєю «ніколи не здавайся». Але в книзі Стів руйнує ці стереотипи та наголошує, що справжня міць полягає не в сліпому подоланні труднощів і виснаженні себе до межі, а в умінні усвідомлювати свої слабкості, працювати з ними та знаходити шляхи їх подолання.
Кожна книга з цієї добірки – це маленький крок до великих змін. Обирайте те, що відгукується саме вам, і нехай ці сторінки стануть джерелом натхнення, нових ідей і шляхом до досягнення ваших цілей.
Марія Приходько, авторка медіаплатформи budni
Читайте ще: Обов’язково до прочитання: 7 книг про кар’єрний розвиток