Про Budni
Наші продукти
Ви відправили резюме у компанію своєї мрії або розмістили на сайті пошуку роботи і не можете зрозуміти, чому після його перегляду ваш телефон мовчить? Можливо, вся причина у ваших досягненнях? Рекрутери зазначають, що більшість резюме зосередженні на обов’язках, а коли досягнення і є, то вони нічим не відрізняються від успіхів решти пошукачів і часто випливають з обов’язків. Прикро, тому що саме на ваші перемоги звертають увагу HR-менеджери, і над їх формулюванням потрібно ретельно попрацювати. Особливо, якщо вам здається, що писати нічого.
Великі досягнення складаються з маленьких перемог
Люди часто не помічають своїх досягнень, тому що не звикли хвалити себе за маленькі перемоги. Проаналізуйте свій робочий тиждень чи місяць і відмітьте всі успіхи. Заведіть собі окремий щоденник, у якому не рідше як раз у тиждень будете зазначати свої професійні перемоги. Так, менеджер з продажу може занести туди найвигідніші угоди, журналіст – найбільш обговорюванні матеріали, а юрист – виграшні справи. Коли у вас перед очима перебуватиме список ось таких постійних досягнень, вам легше буде їх згрупувати та правильно сформулювати в резюме.
Роботодавці хочуть бачити конкретику
Усі ваші «збільшення ефективності продажу» чи «ріст виграшних судових справ» нічого не говорять HR-менеджеру та не виділяють вас із натовпу таких самих кандидатів. Тому вам потрібно називати конкретні цифри, аби роботодавець розумів, наскільки ви збільшили продажі та скільки саме справ у суді виграли. Окрім цифр можуть бути інші конкретні приклади актуальні саме для вашої професії, які допоможуть рекрутеру зрозуміти, що перед ним і справді цінний фахівець.
Разом з тим не варто розголошувати комерційну таємницю. Якщо ви сприяли росту продажів, наприклад, на 100 000 гривень або збільшили дохід від реклами на 50 000 гривень, то краще не вказувати конкретні суми, а замінити їх відсотковим співвідношенням. Наприклад, «сприяв росту рівня продажів на 30%» або «збільшив дохід компанії від реклами у два рази». У цьому випадку конкретика з цифрами може насторожити роботодавця за надмірну відвертість. Не забудьте також зазначити, за який період часу вам вдалося досягти таких результатів, адже це має велике значення.
Коли конкретики немає
Існують професії, в яких важко показати досягнення конкретними цифрами та реальними показниками. Наприклад, бухгалтеру чи офісному менеджеру важко перерахувати свої перемоги на посаді. Тоді ставку потрібно зробити на надійність, стабільність та вміння забезпечити безперебійне виконання робочих завдань. Наголосіть на тому, що у своїй роботі ви не припускалися помилок, і відсутність позаштатних ситуацій у вашій професій – це вже досягнення. Якщо помилки та форс-мажори все-таки виникали, то не приховуйте це, а розкажіть роботодавцю як ви вийшли зі стресової ситуації і виробили власні способи уникнення подібного в майбутньому. Також можете додати, чого ви навчилися на минулих роботах, особливо, якщо це були специфічні професійні програми.
Для тих, у кого ще мало або немає досвіду, а значить важко віднайти професійні досягнення, фахівці радять продемонструвати в резюме щире прагнення до конкретних цифр та успіхів. Розкажіть про освоєння нових освітніх програм, отримання сертифікатів, перемоги у конкурсах, волонтерство тощо. Намагайтеся оточити себе тими, хто має значні досягнення. Навчайтеся у таких людей потрібним навичкам для досягнення успіху, щоб у наступне резюме ви без замороки написали важливі досягнення.
Коли нічого не допомагає
Якщо ви дочитали цей текст до кінця, а так і не змогли віднайти потрібних два-три пункти власних досягнень, то задумайтеся чи отримуєте ви задоволення від своєї спеціальності? Чи, можливо, ви не хочете нічого робити та досягати, тому що відчуваєте себе не на своєму місці? Можливо, у вас є досягнення зовсім в іншій сфері, і саме там вам варто реалізовувати себе?
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!
Читайте більше за тегами: