Про Budni
Наші продукти
Звільнення бувають різними: ви можете влаштуватися на роботу в іншу компанію, перейти в інший відділ компанії, вас можуть скоротити тощо. Незалежно від виду звільнення, вам доведеться прощатися з колегами, з якими тісно співпрацювали, а, можливо, і товаришували та стали близькими. Попрощатися з кожним особисто не завжди виходить і займає це багато часу. В такому випадку на допомогу прийде прощальний лист. Розповідаємо, навіщо він потрібен та як його написати правильно.
Навіщо потрібен прощальний лист?
За час роботи в компанії колег повʼязують не лише офіс та спільні проєкти. Це ще й непрості виклики, які вони долають разом, взаємодопомога у кризових ситуаціях, спільні традиції, кумедні моменти та цікаві розмови у перервах між роботою. Цей період можна вважати маленьким життям, тому «піти по-англійськи» буде неправильно.
Прощальний лист допоможе колегам дізнатися точну дату вашого звільнення та наступника, до якого можна звертатися з робочими питаннями. В ньому ви можете висловити подяку та побажання на майбутнє, адже знаєте, що важливо почути колегам.
Як написати прощальний лист?
Ваш прощальний лист обовʼязково має закривати організаційні питання. Писати потрібно в дружньо-діловому стилі. Щоб це зробити, дотримуйтеся таких кроків:
Гармонійне прощання – важлива частина вашого професійного шляху. Тому не нехтуйте можливістю зберегти гарні відносини з людьми, з якими ваші шляхи у майбутньому можуть знову перетнутися.
Тетяна Ковальчук, авторка медіаплатформи budni
Читайте ще: Важлива розмова: як поговорити з керівником про ваше майбутнє в компанії?