Про Budni
Наші продукти
Останні півтора року для всіх були непростими (як у фінансовому сенсі, так і в моральному). На депресію, тривогу, панічні атаки, проблеми зі сном, емоційні виснаження тощо скаржаться багато співробітників, а це впливає на можливість виконувати роботу якісно. Тому компаніям варто задуматися над тим, щоб допомогти співробітникам подолати все вищезазначене, пропонуючи програми Mindfulness. Керувати ними може Chief Mindfulness Officer (CMO).
Коли співробітників все більше цікавить гнучкий графік роботи та можливість балансувати між роботою та особистим життям, програма піклування може стати для компанії конкурентною перевагою. Компаніям важливо демонструвати працівникам, що вони турбуються про їхнє здоров’я та добробут.
Чому благополуччя команди важливе для бізнесу
Що може допомогти працівникам утримувати баланс? Медитації, йога, ведення щоденника. Вони можуть зменшити стрес та тривогу, підвищити творчі здібності та якість відносин. Mindfulness допомагає людям тренувати мозок, який від природи схильний до негативних думок, позбутися їх. Головним активом будь-якої компанії є люди. Стрес на роботі та інші негативні відчуття впливають на думки працівників, вчинки, дії та якість виконаних завдань. Тому з цим потрібно працювати. Працівники, які практикують Mindfulness, більш задоволені роботою та здатні краще зосереджуватися. Регулярні практики Mindfulness покращують стійкість, спілкування, продуктивність та добробут, що позитивно впливають на працівників та компанію.
LinkedIn, Google, Dentons, SAP, Verizon Media, Intel – компанії, в яких вже з’явилися Chief Mindfulness Officer. Вони інвестують у добробут співробітників, творчість та боротьбу зі стресом. Ці компанії відмічають матеріальні та нематеріальні переваги з моменту впровадження своїх програм Mindfulness: зростання залученості, зменшення кількості лікарняних, працівники відчувають себе більш спокійними та менш напруженими.
Читайте ще: Як поводитися в конфлікті: гайд для HR-менеджера
Хто такий Chief Mindfulness Officer?
Це фахівець, який стратегічно інтегрує усвідомленість в компанію, що позитивно впливає на добробут працівників, KPI та стратегічні цілі. Розуміє, як техніки/інструменти усвідомленості можуть допомогти конкретній людині або колективу. Добре знається на бізнесі та може бути корисний у будь-якій сфері діяльності. Визначає, як можна змінити настрій персоналу, визначає пріоритети та цілі компанії у довгостроковій перспективі.
Чим займається CMO
Читайте ще: Чи варто вам спробувати себе в сфері HR? Чекліст навичок (крім любові до людей)
Читайте більше за тегами: