robota.ua та Forum Group запустили серію партнерських матеріалів про те, як українські компанії різних напрямків адаптуються до роботи в умовах війни. 

Сьогодні, коли протистояння на інформаційному фронті ведеться не менш агресивно, ніж на передовій, українські медіа цілодобово виконують надзвичайно важливу роль. Їхню роботу бачить кожний українець, що слідкує за новинами у режимі non-stop. А що тим часом відбувається всередині медіакомпанії? Як налагоджена робота співробітників цієї сфери?

Про життя «за лаштунками» ми поговорили з Ольгою Маштаковою, менеджеркою з внутрішніх комунікацій «Медіа Група Україна» − одного із найбільших та найвпливовіших медіахолдингів України, що об’єднує телевізійні, видавничі та new media-проєкти.

Новий формат роботи в нових умовах

Дистанційний формат в компанії зберігався ще з моменту запровадження карантину. Ми не повертали в обов’язковому порядку співробітників в офіс, крім тих, у кого була об’єктивна потреба у фізичній присутності на робочому місці. Завдяки гібридному режиму роботи (онлайн/офлайн) ми змогли оптимізувати наше розміщення — і замість розділення по чотирьох різних офісах, об’єдналися на єдиній спільній локації — БЦ Forum Satellite.

24 лютого знову змінило нас. У нових умовах ми маємо так само дотримуватися безперебійності роботи з вимогою максимальної безпеки для співробітників. Наші спеціалісти працюють тепер не тільки в Україні, а ефірні студії знаходяться не лише в Києві. Ефективність нашої роботи при цьому навіть зросла, бо кожен з команди розуміє, що це вже не просто трудові відносини, а захист країни на інформаційному фронті.

Наша головна мета сьогодні — доносити західним партнерам правду про те, що відбувається у країні та просити про допомогу. Кожен з керівників визначив той формат роботи, в якому співробітники були б залучені оптимально і робота кожного приносила користь.

Основний акцент в роботі HR сьогодні

Задача HR-ів компанії на сьогодні — це не просто супровід співробітників на всьому шляху їх роботи.

Зараз HR-и роблять все для того, щоб кожна людина знала й відчувала — ми разом.

Ми підтримуємо постійний зв’язок не тільки зі співробітниками, що знаходяться в офісі, але й з нашими колегами, які наразі захищають країну в лавах ЗСУ та ТРО. Для нас дуже важливо зберегти та навіть посилити цю командну єдність.

Канали комунікації

Ми використовуємо різноманітні комунікаційні засоби та можливості, адже оперативне та правдиве інформування — це наш пріоритет як ззовні, так і всередині компанії. В залежності від інформації, ми обираємо той чи інший канал. Оперативна комунікація відбувається у корпоративному Telegram-каналі. Для обговорень та спілкування також маємо закриту групу у Facebook. Для офіційних повідомлень використовуємо корпоративні пошту та портал.

У нашої компанії з’явилася добра традиція — це листи від СЕО один раз на тиждень – щоп’ятниці.

Керівник ділиться головними новинами, подіями та заходами, які відбулися протягом тижня, інформацією про цілі та пріоритети компанії. Також організовуємо регулярні неформальні зустрічі з директором «Медіа Групи Україна» — у форматі «онлайн-кави». На цей захід може зареєструватися кожен охочий співробітник, поставити керівникові свої питання й отримати відверту відповідь. Більшість змін в комунікаціях були започатковані ще з часів карантину, а зараз вдосконалюються і демонструють свою ефективність.

Пріоритети наших внутрішніх комунікацій ціннісно залишились тими самими, але набули нового значення.

  • Правдивість. Людям потрібно показувати справжній стан речей без залякування чи, навпаки, нереалістичних прикрас.
  • Віра. Треба вірити в те, що ви робите. Головне зараз — це люди, комунікації, дії.
  • Швидкість. Насамперед у прийнятті рішень.
  • Результат. Проводячи якісь дії, HR-и одразу бачать і реакцію на них. Швидкі рішення та їх оперативна, якісна реалізація вкрай важливі.

Читайте ще: Як війна вплинула на комунікацію з командою та довгострокові перспективи бізнесу: кейс Caparol Ukraine