Війна стала потужним каталізатором змін на ринку праці. Проте найбільше потерпають сфери, де професії раніше вважались традиційно «чоловічими». Зокрема, дефіцит водіїв у сфері вантажних перевезень у містах сягає 25%, згідно зі свідченнями заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергія Деркача

На противагу тисячі українських жінок прагнуть допомогти економіці країни та заповнити вакансії, що звільнилися внаслідок мобілізації, а тому активно опановують нові професії. 

На фоні масового дефіциту кадрів в країні «METRO Україна» разом з іншими бізнесами долучились до працевлаштування потенційних далекобійниць.

Проєкт за підтримки Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури та USAID має мету вирівняти гендерний дисбаланс у сфері та задовольнити потреби ринку.

Співпраця передбачає:

  • перекваліфікацію 120 водійок на категорії «С» та «СЕ»;
  • отримання кваліфікаційної карти водія «КОД 95» для 20 жінок;
  • подальше працевлаштування 80 учасниць проєкту. 

Для  METRO Україна партнерство з організацією є одним з кроків стратегії розбудови рівних можливостей для всіх. Новий пілотний проєкт спрямований на створення робочих місць для жінок у сфері вантажних перевезень та задоволення потреб ринку праці.

Курси водіння проводитимуть в 4 містах України: Києві, Тернополі, Хмельницькому та Сарнах. Учасниці також матимуть змогу пройти навчання із персонального розвитку, отримати психологічну підтримку та консультації (за потреби) й брати участь у курсах партнерів проєкту. 

Другу частину проєкту – працевлаштування учасниць – планується реалізувати протягом грудня-лютого 2025 року.

Фундація інституційного розвитку започаткувала свою діяльність у травні 2022 року та об’єднала експертів, науковців та практиків у сфері інституційного розвитку, антикорупції та доброчесності у період повномасштабної війни та підготовки їх до післявоєнної відбудови. 

«Як соціально відповідальний бізнес, «METRO Україна» прагне сприяти розвитку суспільства. Підписання меморандуму з Фундацією – наш внесок у подолання гендерних стереотипів на ринку праці. Навчання учасниць водінню вантажівок не лише зможе розширити можливості самих жінок, а й посилити нашу команду кваліфікованими колегами у цей нелегкий час. Ми переконані, що кожен/кожна співробітник/-ця повинен/-на мати рівні можливості для розвитку у будь-якій професії», – коментує Сергій Іващенко, керівник напрямку GR та CSR «METRO Україна».

Читайте ще: «Життя після шрамів»: 1+1 media та robota.ua ініціюють масштабний соціальний проєкт і збирають досвід українського бізнесу щодо взаємодії з ветеранами та ветеранками