Про Budni
Наші продукти
Імідж компанії будується з різних складових: це і позиціювання на ринку, і впізнаваний фірмовий стиль, і внутрішня корпоративна культура, і ділова репутація, і соціальна місія. А один із потужних і доступних інструментів зміцнення іміджу серед споживачів і внутрішніх бренд-амбасадорів — брендовані корпоративні подарунки.
Підготувати презенти, які відповідали б всім критеріям ідеального корпоративного подарунка — непросто, тут потрібен ретельний аналіз, чітка стратегія та неабияка фантазія. Команда robota.ua напередодні новорічних свят вже за традицією створює подарунки для клієнтів і партнерів, а головне — готова ділитися своїм досвідом.
У нашому матеріалі Марія Козлова, Lead of Event Marketing у robota.ua та Інна Бобриніченко, Event Marketing Specialist, розказують, як шукати оригінальні ідеї, де черпати натхнення, як знайти баланс між креативом і практичністю, як транслювати цінності компанії, а також дають конкретні поради щодо класних і не дуже подарунків. Спойлер: дівчата поділилися власними ідеями та розказали про кейси, якими команда пишається найбільше.
Вибір корпоративного подарунка: моменти, які варто враховувати при пошуку ідей
Впевнені, що в Google ви точно знайдете статтю на тему «Топ-100 корпоративних подарунків для колег», де кожен може вибрати щось для себе. Але давайте спробуємо відштовхнутись від характеру колег і їхніх уподобань. І не забуваємо про брендинг — усі ідеї можна реалізувати з використанням лого 🙂
Рекомендуємо до подарунків додавати приємні дрібнички — саме вони створюють перше враження про вас і залишають усмішку на обличчі. Це може бути листівка, стікерпак, об’ємна 3D-наліпка, новорічний плейлист, різноманітні чек-листи (наприклад, 31 справа до Нового року), цікава поліграфія з вашим продуктом, брендовані цукерочки тощо.
Новий рік та Різдво — певна магічна атмосфера, а це значить, що подарунок теж має транслювати дещо незвичайне та небанальне. Це про душевність, теплоту та турботу. Ми не рекомендуємо дарувати такі подарунки:
Ми завжди це робимо та дуже радимо не пропускати цей етап.
Для чого? Це допоможе не зациклюватися, побачити деталі під іншим кутом, розвиватись та навчить працювати зі зворотним зв’язком.
Хто ці люди? Незалежна ЦА, колеги, друзі. Всі, хто зможе поділитись чесними думками. Це можуть бути люди з іншої сфери, але навіть вони можуть привнести щось нове та цікаве.
Як це робити та коли? Бажано робити «тестування» кілька разів (мінімум двічі). На початку, під час створення ідей та концепцій – для цього обов’язково розкажіть мету проєкту, хто ваша цільова аудиторія, бюджет. Потім зустрічаємось на етапі готового дизайну з компонентами. В ідеалі, під час другого етапу тестування, щоб позиції подарунка були у вас. Разом з фокус-групою дегустуємо та перевіряємо якість. Можна зробити ще тестову відправку поштою, щоб зрозуміти чи добре транспортується товар.
В період кризи багато компаній відмовились від бізнес-презентів або частково їх оптимізували, адже це не першочергова потреба зараз, яка несе за собою доволі великі витрати. Втім, якщо ви розвиваєте цей напрямок, треба розуміти, як визначити чи є проєкт успішним. Ось моменти, які ми радимо брати до уваги:
Також пам’ятайте про те, що якщо даруєте подарунки, ви формуєте певну звичку та очікування. Якщо один раз подарували, то надалі бажано підтримувати це та планувати такі активності, щоб не зіштовхнутися з негативом наступного разу, коли нічого не підготуєте.
В кожен подарунок наша команда вкладає багато зусиль і любові. Це не просто увага чи вдячність, це частина нас. Ділимося нашими топовими подарунками, які увійшли до переліку фаворитів 🙂
Піца-бокс. Усім добре відомий і смачний образ піци, яку часто замовляють на вечірки чи тімбілдінги. Ми подумали, що процес приготування чимось нагадує роботу HR. Готова піца символізує команду, а кожен шматочок — департаменти. HR-фахівець, як дбайливий кухар, збирає команди за частинками, підбирає найкращі інгредієнти та вміло їх поєднує. До складу подарунка увійшли:
Солодке видання «Мистецтво бути HR». Так, для нас професія HR є справжнім мистецтвом, тому ми вирішили зробити книгу, але з сюрпризом. Всередині були солодкі цукерочки, лист від команди та відривні компліменти, які можна було подарувати колегам й зробити ну дуже милий момент 🙂 Цю книгу також можна було надалі використовувати як схованку, де всі ваші секрети зберігатимуться в надійному місці.
Пряниковий чоловічок. Для цього новорічного подарунка ми взяли за основу всім відомий образ з мультфільму «Шрек». Наша компанія — це місце зустрічі роботодавців і пошукачів; майданчик, де люди знаходять одне одного. Тож, саме такий образ ми вирішили використати й поєднати з іншими елементами.
Мудборд. Практичний і універсальний подарунок, який можна доповнити вашими листівками та порадами.
Настільні ігри «Правда або Дія» чи Fun HR. Ми — про взаємодію між людьми. Ми турбуємося, щоб наші клієнти мали можливість цікаво проводити час у колі колег за їхньою спеціальністю. Ці ігри були персоналізовані саме під HR-сферу, що викликало ще більший інтерес. Й такого ви точно не знайдете в магазині 🙂
Плакати. Бюджетний варіант подарунка, але водночас дуже емоційний. Якщо влучно розробити меседж і приємний креатив, його залюбки розмістять в офісі як стиль декору.
Блендер. Літній сезон, коли ягідки так і манили, щоб зробити корисний смузі й налаштуватись на продуктивно-робочий день. Доповнили своїм рецептом, щоб проявити турботу 🙂
Робоча торбинка. Завжди у пригоді з креативним дизайном, щоб ваш похід до магазину чи на роботу був сповнений натхнення.
HR Helper. Це блокнот, який має полегшити щоденну роботу HR та тримати в собі всі інсайти. Ми як справжні помічники (наше позиціювання) показали це в назві та сенсі подарунка.
Лампа з бездротовою зарядкою. В наші часи це є практичним девайсом, який доповнює робочий простір, а ще й заряджає телефон.
Календар. Це надскладний вид подарунка в опрацюванні ідеї, дизайну та реалізації, але він точно того вартий. Цілий рік він з вами — надійний помічник, який нагадує, який сьогодні день, і надихає на роботу.
Ми б цей список подарунків ще продовжували та продовжували, але нехай дещо залишиться за лаштунками. Головне — персоналізуйте подарунки, створюйте ідею та отримуйте насолоду від процесу. Що може бути краще, ніж побачити щасливі очі отримувача? 🙂
Корпоративні подарунки — це потужна складова бізнес-стратегії в межах маркетингу чи HR, яка адресується клієнтам, партнерам або співробітникам. Головне правило — це емоційний контакт з брендом, який має довготривалий ефект. Це — про турботу та увагу, що мають зчитуватися з подачі подарунка, складових, повідомлень, які ви транслюєте в ньому через призму вашої корпоративної культури та цінностей.
А тепер розказуємо про основні причини впливу.
Презент з вашим логотипом — це ненав’язливий тип реклами, який сприймається легко та нативно. А також викликає емоційну прив’язаність до бренду через відчуття турботи та вдячності за співпрацю. Якщо вдається інтегрувати ваші продуктові рішення (послуги чи товари) — це чудовий майданчик нагадати, які ви круті та як багато робите для ваших споживачів. А якщо подарунок ще й практичний — це 100% успішне інвестування, адже регулярно привертатиме увагу до вас, підвищуючи впізнаваність.
Це символ уваги та поваги до отримувача. Тож, це сприяє створенню міцних і довготривалих стосунків, що є основою для будь-якого успішного бізнесу. Демонструє стабільність і готовність інвестувати, показує як сильного гравця серед клієнтів і співробітників. Іноді подарунки можуть стати навіть приводом для обговорення важливих аспектів вашої діяльності, збільшуючи в перспективі кількість клієнтів та сприяючи розширенню команд.
Це чудовий прояв вдячності за співпрацю, який транслює, що внесок у розвиток компанії чи ринку загалом цінується вами, що він помітний. Це підвищує моральний дух, створює командну атмосферу, яка сприяє зростанню продуктивності, залученості, ефективності та подальшої взаємодії.
Ми думаємо, що креатив — це саме те, що вирізняє вас серед конкурентів і робить вас особливими. Але не варто забувати, що подарунок — це не тільки емоція та оригінальні ідеї, а й маркетинговий інструмент, який формує контакт з вашою аудиторією.
Як знайти баланс? В процесі створення чогось особливого, ми рекомендуємо поставити собі кілька запитань:
Бажаємо класних ідей і креативних подарунків!
В подарунки важливо закладати цінності вашої компанії. Це як віддзеркалення вашої команди, яке транслює діяльність через тактильний і візуальний контакт і спонукає об’єднуватися навколо ваших цінностей.
З інтернету 🙂 Якщо чесно, тут немає готових рішень. На нашу думку, кожний креативний процес — це щось нове, а отже, і різний підхід. Зараз є багато відкритих джерел, де можна почерпнути щось цікаве та круто інтегрувати у свою ідею.
Ми маємо деякі ритуали та секретики, які роблять наш процес генерації ідей справді цікавим і натхненним. Ділимося з вами 🙂
Найголовніше — не бійтеся самовиражатися та показувати світу ваші креативні ідеї. Будьте закохані у процес роботи та вірте в себе 🙂
Читайте ще: Як успішно провести стратегічне планування? Кейс robota.ua