Про Budni
Наші продукти
Transferable skills високо цінуються рекрутерами і, безумовно, можуть вигідно виділити ваше резюме. У статті – все, що вам потрібно знати про transferable skills: що це таке, приклади для резюме і чому вони важливі.
Що таке transferable skills?
Transferable skills, також відомі як мобільні навички, – це універсальні здібності, які ви можете застосувати на будь-якій посаді чи в будь-якій галузі, що особливо корисно при зміні кар’єри. Але вам не потрібно бути експертом, щоб ними володіти. Такі цінні навички можна набути з різного досвіду, наприклад, з попередніх місць роботи, волонтерства, стажування, навчання або особистих проєктів. Тож, навіть якщо ви – кандидат-початківець, швидше за все, вже маєте певні transferable skills. Якщо ні, то саме час почати їх розвивати.
Чому важливі transferable skills?
Подумайте, скільки вакансій вимагають хороших навичок письма, навіть якщо це не є основною функцією вашої посади. Або згадайте, як часто ви зустрічаєте оголошення про вакансії, в яких серед вимог вказані «лідерські навички». Ось чому важливі transferable skills – вони показують, що ви можете запропонувати, окрім простого виконання повсякденних завдань.
Приклади transferable skills
Мова
Володіння другою або третьою мовою – це універсальна навичка, яка стане в пригоді в багатьох професіях – від обслуговування клієнтів до аналізу даних. Робочі місця стають більш різноманітними, ніж будь-коли, особливо у великих компаніях. І це різноманіття стосується не лише працівників, яких вони наймають, а й людей, яких вони обслуговують, завдяки інтернету, який робить міжнародний бізнес більш доступним.
Письмо
Одна з найпоширеніших і найкорисніших transferable skill: незліченна кількість вакансій щодня вимагають написання текстів у тій чи іншій формі. Хай то надсилання електронних листів, спілкування з клієнтами в соціальних мережах або підготовка презентацій для клієнтів – можливості безмежні.
Дослідження
Чи вмієте ви збирати, розуміти та ефективно використовувати дані? Здатність досліджувати, яку часто набувають ще в школі, є ще однією універсальною навичкою, що має застосування в різних галузях – від фінансів (наприклад, фінансовий аналіз) до маркетингу (наприклад, дослідження користувачів і аналіз клієнтів). Додавання цієї навички до вашого резюме є стратегічно важливим, оскільки бути хорошим дослідником передбачає наявність різноманітних навичок, таких як збір даних, документування та написання текстів.
Володіння Excel
Електронні таблиці є незамінним інструментом для багатьох бізнесів – чи то для відстеження інвентаризації, чи то для управління змінами працівників у ресторані. Ось чому володіння Excel вважається transferable skill, і якщо вона важлива для роботи, яку ви шукаєте, її обов’язково варто додати до свого резюме.
Введення даних
Передбачає обробку, заповнення та оновлення інформації, як правило, в окремій системі або електронній таблиці (знову Excel!). Деякі професії, які зазвичай вимагають введення даних, включають управління запасами, електронну комерцію, транскрипцію, бухгалтерський облік і бухгалтерію.
Менеджмент
Кожній компанії потрібна людина з управлінськими навичками та досвідом. Менеджери, зазвичай, відповідають за розподіл завдань, гарантують, що робота виконується за планом, і надають вказівки працівникам, які потребують допомоги.
Лідерство
Лідерські якості також високо цінуються роботодавцями, особливо в професійному середовищі, де ініціативність та самоорганізація мають вирішальне значення. Люди з сильними лідерськими здібностями, зазвичай, є хорошими комунікаторами, критично мислять, легко делегують завдання та беруть на себе зважені ризики.
Адміністративна підтримка
Адміністративні навички охоплюють цілу низку умінь, включаючи планування завдань, зустрічей та призначень, збір і введення даних, відповіді на електронні листи, організацію документообігу співробітників і забезпечення канцелярським приладдям. Ці навички можна застосувати в будь-якій галузі чи компанії. Наприклад, секретар у маркетинговій компанії застосовує ці навички так само, як і адміністратор у стоматологічній клініці.
Координація проєктів
Якщо у вас є досвід планування, управління та виконання проєктів, то ви володієте навичкою координації проєктів. Хоча це схоже на лідерські навички, координація проєктів є дещо більш цілеспрямованою. Замість того, щоб керувати групою людей, вона включає в себе успішне об’єднання проєкту та перетворення його в реальність.
Навчання
Наявність навичок навчання означає, що ви можете надати чіткі інструкції, щоб навчити інших процесу або процедурі. Наприклад, якщо ви претендуєте на керівну посаду, це важлива навичка, оскільки вам, швидше за все, буде доручено навчати нових співробітників на початкових посадах або стажистів.
Як включити передавані навички в резюме?
Розділ резюме, присвячений навичкам, – чудовий шанс проявити себе. Однак кожна transferable skill має бути пов’язана з вашим досвідом.
Рекомендуємо в розділі «Навички» вказувати ваші transferable skills як основу. Тільки не забудьте обґрунтувати ці навички, пов’язавши їх з досвідом. Якщо ви згадуєте лідерські навички, ваш досвід повинен ілюструвати, як і де ви їх використовували, а також результат дій. Наприклад:
Багато людей плутають transferable skills з м’якими навичками – адже і перші, і другі корисні в будь-якій професії. Однак між ними є чітка різниця.
Transferable skills – це вимірні сильні сторони компетенції. Водночас м’які навички – це міжособистісні якості – загальні риси, які не стосуються вашої здатності виконувати роботу, але можуть визначати те, як ви взаємодієте з іншими, обробляєте інформацію та в якому середовищі почуваєтеся продуктивно. Наприклад, співпраця, навички вирішення проблем, ефективне управління часом.
Залежно від рівня вашого досвіду або ролі, на яку претендуєте, доцільно перерахувати як transferable skills, так і м’які навички. Кандидатам, які пишуть резюме без досвіду роботи, буде корисно виділити будь-який набір здібностей та міжособистісних якостей, набутих і розвинутих під час навчання, в особистих або громадських проєктах.
Читайте ще: Що таке job-hopping? Плюси та мінуси частої зміни роботи