Про Budni
Наші продукти
Усе більше уваги приділяється не пошуку нового, а утриманню персоналу. Усвідомлення, що кращі співробітники вже працюють в компанії, мотивує керівників тримати фокус на розвитку, для якого надзвичайно важливим є зворотний зв’язок. Це не тільки про те, щоб сказати, що «хтось у чомусь не дотягує». Це насамперед про те, як надати підтримку та скерувати співробітника. Довела свою ефективність практика компаній, де зворотний зв’язок надається кожному співробітнику особисто. Зазвичай такі зустрічі мають конструктивний характер і надихають, а тому співробітники чекають на них із нетерпінням.
Читайте ще: Без права на помилку: 6 умов продуктивної співпраці з перфекціоністами
Приклади питань
Діалог з такими питаннями буде цікавим і насиченим. Добре, якщо співробітники йдуть захопленими, а згодом повертаються, щоб обговорити нові думки та пропозиції.
Читайте ще: Без права на помилку: 6 умов продуктивної співпраці з перфекціоністами
Щодо періодичності, зустрічатися бажано щомісяця. Якщо рідше (наприклад, раз на квартал), є ризик втратити зв’язок із колективом, не встигати стежити за змінами та вчасно реагувати на проблеми.
Tet-a-tet зустрічі ефективно проводити в окремих кабінетах або навіть поза офісом. Наприклад, можна вийти зі співробітником на каву чи обід, щоб зробити цю зустріч більш неформальною.
Інші важливі деталі, про які варто пам’ятати.
По-перше, важливо не переводити tet-a-tet розмови в деструктив. Щоб не перетворити їх на полеміку, потрібно скласти чіткий план розмови. З яких пунктів цей план може складатися, описано вище.
По-друге, зберігайте привітний та дружній тон, але не перетворюйте зустріч та товариські посиденьки. Йдеться не про відмову від демократичного управління, а про те, що фокус на цілі має зберігатися, навіть якщо ви спілкуєтеся за ланчем.
І, по-третє, докладайте всіх зусиль, щоб ці зустрічі були цікавими та мотивуючими. Не приносять користі передбачувані заходи, в яких персонал не бачить цінності.
Олена Іванчикова, HR-консультант
Читайте більше за тегами: