Корпоративна культура Катя Гончаренко редакторка напрямку пошукача
Прагнемо розуміти потреби співробітників і задовольняти їх
Ми провели анонімне опитування щодо віддаленої роботи, аби зрозуміти, що є найбільшими складнощами для співробітників, чого їм не вистачає тощо. Нам важливо почути, наскільки добре люди адаптувалися до нового робочого середовища і яким був їхній досвід віддаленої роботи. Ділимося корисними ресурсами, інструментами та порадами, необхідними для ефективної роботи та підтримки свого добробуту, але хочемо знати, що ще можемо зробити, щоб підтримати співробітників. Результати опитування дають нам можливість побачити зв’язок потреб наших співробітників залежно від їхніх особистісних рис за рахунок інструменту Business Chemistry. Також це платформа для інсайтів щодо того, як можна покращити ефективну взаємодію в командах.
Піклуємося про фізичне здоров’я та безпеку
- З 16 березня співробітники компанії працюють у віддаленому режимі. Ми проаналізували технічну базу й забезпечили працівникам безперебійну роботу з дому.
- Для роботи з паперовими документами та нагальних питань, які потребують фізичної присутності в офісі компетентних осіб, ми запровадили графік чергувань в офісі.
- Також організовуємо комунікацію зі страховою компанією. Зокрема, з таких питань: в які клініки можна звернутися з приводу підозри на COVID-19; в яких лікарнях можна отримати медичні послуги; алгоритм при зверненні до страхової компанії; як поводитися, коли співробітник хворіє на респіраторну вірусну хворобу та є підозра на COVID-19, тощо.
Результати опитування дають нам можливість побачити зв’язок потреб наших співробітників залежно від їхніх особистісних рис
Переглянули підходи та формати внутрішньої комунікації
- Stay in touch з клієнтами та між собою є одним з найважливіших завдань. Щоб бути поряд одне з одним, хоч і онлайн, та залишатися AsOne, ми створили чат у внутрішній мережі для неформального спілкування. Він доступний для всіх працівників компанії незалежно від грейду і посади. Там ми ділимося новинами, корисними порадами та ідеями – все, що стосується віддаленої роботи.
- Використовуємо також електронну пошту – вона залишається основним каналом для офіційних комунікації, через який ми оперативно інформуємо про продовження карантину, рішення, даємо інструкції стосовно здоров’я тощо.
- Дякувати за допомогу, за спільну роботу і результат – це одна з наших цінностей. В умовах віддаленої роботи дуже важлива підтримка колег та recognition за їхню працю. У внутрішній мережі ми запустили Thank you board, де можна відзначити досягнення своїх колег і подякувати їм за роботу.
- Створили віртуальну кухню-кав’ярню в Zoom, де можна спілкуватися протягом дня з колегами, підключаючись під час перерви на каву чи перекус.
- Запустили флешмоб «Історії делойтівців на карантині», щоб дізнатися, як проходить робочий день наших працівників в режимі віддаленої роботи, що приносить їм радість, чи є якісь складнощі, як починається день, як виглядає робоче місце вдома, чи з’явилися якісь досягнення/звички за період карантину.
- Проводимо спортивний та літературний челенджі, в яких працівники діляться прочитаними книгами та зробленими тренуваннями та передають естафету одне одному.
- Запустили опитування, щоб дізнатися побажання працівників щодо покращення робочого процесу. Аби комунікація не була односторонньою, ми пропонуємо працівникам ставити запитання, якщо вони виникають. Щоб дати відповіді, керівники департаментів проводять регулярні дзвінки з командами.
Читайте ще:
Встигнути за 48 годин. Кейс ЕРАМ про перехід у формат Work From Home
Дбаємо про добробут і ментальне здоров’я співробітників
- Проводимо вебінари для підтримки психологічної стійкості у період змін.
- Двічі на тиждень займаємось пілатесом у групі для зняття стресу і підтримки себе в тонусі. Заняття проходять дистанційно з тренером.
- Уже півтора року в нас працює платформа для обміну досвідом і спілкування співробітників, які мають дітей, – спільнота Deloitte Parents’ Club. Наразі заходи клубу перенесено в онлайн-формат. Наприклад, остання зустріч була присвячена тому, як жонглювати ролями вдома. Мами й тати говорили про дисципліну, тайм-менеджмент, онлайн та офлайн активності для дітей і, звичайно, ділилися власним досвідом і лайфхаками.
У внутрішній мережі ми запустили Thank you board, де можна відзначити досягнення своїх колег і подякувати їм за роботу
Здійснюємо вплив, що має значення
Мета компанії – здійснювати вплив, що має значення. Усі співробітники це знають і прагнуть цього. Ми продовжуємо залучати співробітників до соціальних, освітніх, екологічних і благодійних ініціатив. Наприклад, перенесли наші традиційні квітневі «зелені» активності в онлайн. На вебінарах з експертами говорили про те, як продовжувати (або з чого почати) розвивати свої екозвички вдома, як нам не «потонути» у смітті до кінця карантину. У межах кампанії #DeloitteEcoDays співробітники залюбки розповідають про те, як вони майструють бокси для сортування на балконі, знаходять екологічну альтернативу одноразовим речам, проводять своїм дітям reuse майстер-класи, перетворюючи пляшки й упаковки з-під молока на вази й годівнички для птахів. І навіть про те, як компостують органічні відходи.
Також співробітники активно долучаються до інтелектуального волонтерства і створення додаткової цінності для підтримки наших клієнтів та бізнес-спільноти у скрутні часи. Наприклад, серія відкритих безкоштовних вебінарів для бізнесу 5 O’clock Tea with Deloitte за участі ключових експертів компанії про те, як бізнесу адаптуватися до нових умов, спричинених пандемією COVID-19. Також компанія спільно з Американською торговельною палатою проводить дослідження щодо впливу COVID-19 на бізнес в Україні.
Інна Стюпан, Talent Business Partner «Делойт» в Україні
Катерина Юрченко, Corporate Responsibility & Sustainability Supervisor, «Делойт» в Україні
Катерина Кучер, Chief Communication Officer з внутрішніх комунікацій «Делойт» в Україні
Читайте більше за тегами:
кейс зміни карантин