Про Budni
Наші продукти
Сучасний ринок праці вимагає від кандидатів не лише професійних навичок, а й усвідомленого підходу до власної онлайн-присутності. Рекрутери все частіше перевіряють соціальні мережі кандидатів, щоб краще зрозуміти їхню особистість, професійну активність і потенційну відповідність корпоративній культурі компанії. Тому важливо правильно підготувати свої акаунти перед активним пошуком роботи.
Про те, як цифровий слід у соцмережах може як відкрити, так і закрити двері до омріяної посади, – розповідає Олексій Велитченко, HRBP у robota.ua.
Чому рекрутери переглядають соцмережі?
Перевірка соціальних мереж кандидата може допомогти роботодавцю:
Нещодавно в LinkedIn з’явився пост, який яскраво ілюструє, наскільки важливо перевірити свої соціальні мережі перед початком пошуку роботи. Рекрутерка отримала заявку від кандидата, але коли перейшла у Telegram для зв’язку, виявила, що ім’я в месенджері та резюме не збігається, а нікнейм виявився надто неформальним. У підсумку рекрутер навіть засумнівалась, чи тій людині вона пише. Це ще один доказ, що соцмережі можуть як допомогти, так і завадити вам у пошуку роботи.
Різні платформи по-різному важливі для роботодавців:
Читайте ще: Створюйте вражаюче резюме за лічені хвилини з AI-помічником від robota.ua