Про Budni
Наші продукти
Галузь маркетингу, реклами та PR допомагає компаніям налагоджувати зв’язки зі своїми клієнтами. Компанії будь-якого розміру потребують кваліфікованих фахівців для створення маркетингових стратегій та рекламних кампаній.
Підготували добірку вакансій для представників сфери маркетингу, реклами та PR. Пам’ятайте, що ця сфера вимагає креативності, здатності до адаптації та готовності сприймати нові технології та тенденції.
Менеджер з маркетингових комунікацій в Caparol Ukraine
📍Київ
Компанія, яка спеціалізується на створенні будівельних матеріалів, запрошує в команду фахівця, який відповідатиме за ведення соціальних мереж бренду; наповнення сайту; просування послуг і впізнаваності компанії на ринку; просування sustainable проєктів; реалізацію великих PR та рекламних проєктів; розробку та виготовлення POS-матеріалів; написання статей та пресрелізів; роботу зі ЗМІ; формування та реалізацію івентів; аналіз ефективності маркетингових заходів.
SMM-менеджер у Giulia
📍Дніпро (гібридний графік роботи)
Fashion brand з продажу колготок оголошує про відкриття вакансії. Серед обов’язків майбутнього працівника: ведення соціальних сторінок (Instagram, Facebook); завантаження відео на YouTube (за потреби) та підготовка тексту для опису відео; створення контент- та медіаплану для соцмереж (тексти, фото, відео); проведення фотосесій та відеозйомок, залучення моделей для співпраці; робота з лідерами думок та блогерами; публікація постів у Telegram-каналі (2-3 рази на тиждень) тощо.
Молодший бренд-менеджер у Vodafone Україна
📍Київ (гнучкий графік роботи та віддалені робочі дні)
Компанія, яка спеціалізується у сфері технологій та телекомунікацій, відкриває свої двері новому працівнику. Побажання до кандидатів: досвід роботи у маркетинговому відділі міжнародної компанії – від 2-х років на аналогічній посаді; знання основ digital-інструментів (PPC, SMM, вебаналітика), розуміння digital-термінології (CPA, CPI, CPC, CPM, CTR, CR); досвід роботи з креативними, digital, медійними агентствами; знання основ UI/UX для Web&App (буде перевагою); володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Think-cell (буде перевагою); англійська: Upper-Intermediate, українська – вільно; вища освіта: спеціальність «Економіка» або «Маркетинг» (магістр).
Менеджер із комунікацій та PR в «Хюндай Мотор Україна»
📍Київ (можливі відрядження)
Компанія, офіційний дистриб’ютор автомобілів HYUNDAI в Україні, відкриває конкурс на заміщення вакантної посади. Анонсовані обов’язки: формування та реалізація PR/SMM-плану в рамках стратегії компанії та бренду; адміністрування сайту, підготовка та адаптація контенту, адміністрування та розвиток дилерської вебплатформи; адміністрування акаунтів соціальних медіа компанії, розробка СММ-стратегії; формування новинного потоку: статті, прес-релізи, публікації, генерування локальних і адаптація глобальних інформаційних приводів; робота з журналістами і лідерами думок; організація івентів, презентацій, конференцій, медіа тест-драйвів.
Фахівець з аналітики торгового маркетингу у BAT Ukraine
📍Київ
Провідна міжнародна тютюнова компанія шукає фахівця. Портрет ідеального кандидата на посаду: 2 роки досвіду на схожій позиції; знання інструментів Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint, Power BI); відмінне знання української мови; середній рівень володіння англійською мовою; вища освіта; лідерські здібності.
Молодший фахівець відділу комунікацій зі ЗМІ та громадськістю (стажування Energy Hub) в «Укренерго»
📍Київ (можливі відрядження)
Національна енергетична компанія запрошує на стажування студентів випускних курсів та молодих фахівців. Тривалість – 6 місяців. Шукають кандидатів з неповною вищою освітою відповідного профілю; навичками написання текстів у різних форматах; початковим рівнем знання алгоритмів роботи соцмереж (мінімум); англійська мова – базовий рівень.
Серед завдань: висвітлення діяльності компанії в різних форматах у соцмережах; формування та підтримка бренду компанії; взаємодія з представниками ЗМІ.
Помічник маркетолога в «Столична ювелірна фабрика»
📍Київ
Анонсовані обов’язки: пошук підрядників та замовлення поліграфії, брендованої продукції, замовлення/закупівля необхідних атрибутів для офісу (одне з ключових завдань); допомога в організації івентів; аналіз ринку, пошук партнерів; допомога в розробці/впровадженні акційних пропозицій.
Бренд-маркетолог в YUGCONTRACT
📍Київ (є можливість працювати віддалено)
Один з найбільших non-food дистриб’юторів запрошує в команду. Серед завдань: розробка маркетингової стратегії бренду; аналітика ринку; цінова сегментація; проведення якісних і кількісних досліджень; участь у запуску нових продуктів; проведення рекламних кампаній, орієнтація на digital, розробка та втілення трейд-маркетингових активностей; розробка позиціювання на ринку; розробка лендінгів, робота з сайтом, інтернет-магазином; зйомка рекламного та навчального контенту.
Маркетолог у «Промавтоматика Вінниця»
📍Вінниця
Що буде робити майбутній працівник: організовувати роботу команди (таргетолог, контент-менеджер, smm, оператор) з інтернет-просування; шукати форуми, виставки та інші заходи для просування підзвітних продуктів; взаємодіяти з внутрішніми замовниками з оптимальної організації роботи; регулярно аналізувати конкурентів, зокрема, аналізувати ціни конкурентів; запускати та координувати рекламні кампанії.
PR-менеджер у ГК «Асканія»
📍Київ
Багатопрофільний український холдинг запрошує до співпраці. Якщо ви: маєте вищу освіту («Журналістика», PR, «Маркетинг», «Філологія»); досвід роботи у корпоративному сегменті PR – від 2-х років; досконало знаєте українську мову; маєте розуміння медіаринку, глибокі знання у сфері внутрішніх комунікацій; володієте навичками швидкого написання та редагування текстів; вмієте вести діалог з внутрішніми стейкхолдерами, топменеджментом; маєте напрацьовану базу контактів з журналістами (ділових online/offline-видань) – надсилайте відгук.
Ще більше вакансій знайдете тут
Читайте ще: Що таке transferable skills? 10 прикладів навичок для вашого резюме