Про Budni
Наші продукти
База кандидатів – це ваша важлива перевага у боротьбі за таланти. Вона дозволяє формувати кадровий резерв, до якого за потреби можна повернутися у майбутньому.
Якщо в першу чергу звертатись до кандидатів, з якими ви вже колись спілкувались, процес підбору може значно пришвидшитись. У цій статті розповідаємо, як працювати з базою кандидатів, аби наймати співробітників швидше та ефективніше.
Найпростіший і найкращий спосіб керувати базою кандидатів – використовувати автоматизовані інструменти. Вашим надійним помічником у цьому може стати Helper.
Навіщо вести базу кандидатів?
У робочих буднях кожного рекрутера може настати момент, коли кваліфікованих кандидатів стає більше, ніж вакансій. Фахівці можуть вас зацікавити, втім, з певних причин, запропонувати їм роботу зараз ви не можете. У такому разі важливо зробити дві речі – надати їм якісний зворотний зв’язок та зберегти їх у свою базу.
У базі ж важливо зібрати максимально повну інформацію про цікавих вам кандидатів. Так, ви заздалегідь підготуєтесь до своєчасного закриття критично важливих позицій.
Як можна наповнювати базу кандидатів у Helper?
Є кілька способів:
Helper допоможе тримати інформацію про кандидатів в актуальному стані, зберігати історію спілкування з ними та швидко знаходити у базі необхідних вам фахівців завдяки фільтрам.
Чим більше етапів кандидат проходить через ваш процес найму, тим більше інформації про нього у вас з’являтиметься.
Ми додали можливість відредагувати або додати інформацію про кандидата – його ім’я, місто, вік, контактні дані, посаду чи бажану зарплату. Це може бути корисно, якщо:
Розумні фільтри системи Helper допоможуть вам швидко знайти потрібних кандидатів:
Helper зберігає всю історію вашої роботи з кожним кандидатом: зміни їхніх статусів та коментарі, які ви залишали про них. Ця інформація допоможе вам за потреби відновити комунікацію з фахівцем, з яким ви спілкувалися раніше.
База кандидатів – цінне джерело талантів, адже вона складається лише з кандидатів, які зацікавилися вашими вакансіями, і кандидатів, які зацікавили вас. Формуйте кадровий резерв та звертайтеся до нього, коли в цьому буде необхідність.
Автоматизуйте рутинні задачі, керуйте рекрутингом у зручній системі та наймайте нових співробітників ще швидше та ефективніше.
Читайте ще: Чому рекрутери стресують і хочуть змін? Експертний розбір дослідження