Що змушує людину вибирати одну роботу замість іншої? У той час як деякі рекрутери можуть виявити, що високої зарплати або конкурентних переваг достатньо, щоб залучити найкращих кандидатів, інші залучають таланти завдяки культурі навчання та розвитку (L&D) на робочому місці.

Згідно зі звітом LinkedIn Workplace Learning Report 2024, 8 із 10 людей стверджують, що навчання дає їм мету в роботі, а 7 із 10 зізнаються, що навчання посилює відчуття зв’язку з компанією.

Якщо ви – рекрутер, який змагається за найкращі таланти, партнерство з вашим відділом L&D і використання бажання кандидата розвивати власні здібності може стати переможною стратегією. Ось три висновки зі статті A Report Aimed at L&D Pros Has a Lot to Say to Recruiters, які допоможуть рекрутерам використовувати принципи навчання та розвитку для заповнення поточних і майбутніх посад.

Висновок № 1. Використовуйте штучний інтелект як перевагу

Усі думають про штучний інтелект. І про нього думають таланти, яких ви намагаєтеся залучити.

Найкмітливіші співробітники – ті, хто, ймовірно, будуть у топі вашого списку побажань при прийнятті на роботу – шукатимуть шляхи використання ШІ. Стейсі Кратц, цифровий стратег із Нью-Йорка, порівнює появу штучного інтелекту з появою соціальних мереж кілька років тому.

«Я пам’ятаю, коли з’явилися соціальні мережі, і ніхто не хотів ними користуватися, — пише вона. «Я вхопилася за можливість розповісти про те, що моя організація робить на новій платформі. Нам не обов’язково кидатися на хвилю штучного інтелекту, але як комунікатори ми повинні розуміти його можливості, щоб побачити, де ми можемо адаптувати його до наших потреб».

Звіт LinkedIn Workplace Learning Report показує, що 4 з 5 людей хочуть навчитися використовувати ШІ у своїй професії.

Рекрутери можуть задовольнити це бажання, давши потенційним талантам зрозуміти дві речі:

  1. Їм не потрібно боятися ШІ; якщо вони приймуть посаду у вашій організації, це не додасть їм роботи.
  2. Вони зможуть дізнатися, як ШІ може доповнити їхні навички. Іншими словами, ця можливість допоможе їм стати більш цінними в епоху штучного інтелекту.

Вже є компанії, які роблять стрімкі кроки вперед у пропонуванні співробітникам розвивати навички ШІ. Booz Allen Hamilton прокладає цей шлях через програму навчання AI Ready. Програма навчає співробітників — інженерів, консультантів і всіх, хто знаходиться між ними – основам використання генеративного штучного інтелекту.

«Наша мета – готовність до штучного інтелекту, — каже Джим Хемген, директор компанії з розвитку талантів, – що означає переконатися, що всі наші співробітники обізнані щодо розуміння можливостей штучного інтелекту».

Раніше цього року консалтингова фірма Accenture анонсувала Accenture LearnVantage, платформу для клієнтів, яка буде перекваліфіковувати та підвищувати навички співробітників у галузі штучного інтелекту, щоб вони могли допомогти своїм організаціям отримати вигоду від технології.

Висновок № 2. Зосередьтеся на довголітті кар’єри, а не на довголітті компанії

Колись ідея залишитися в одній компанії на все життя була дуже поширеною. Сьогодні зміна роботи є стратегією, якій надають перевагу багато людей, особливо представники молодого покоління. Дехто навіть вважає, що надто тривале перебування в компанії має свої недоліки, наприклад, створення враження, що ви не можете адаптуватися до нових ситуацій.

З огляду на це, найкращі таланти можуть бути не так зацікавлені в довгострокових перевагах роботи у вашій організації, як у можливостях, які окупляться сьогодні. Це означає, що варто наголошувати на перевагах кар’єрного зростання – особливо на тих, які можуть допомогти співробітникам просуватися професійно незалежно від того, залишаться вони у вашій компанії протягом двох або двадцяти років.

Покоління Z особливо усвідомлює цінність навчання для просування кар’єрними сходами. Лише 37% міленіалів, представників покоління X та бебі-бумерів погоджуються з твердженням: «Завдяки навчанню я можу досліджувати потенційні кар’єрні шляхи у своїй компанії». Натомість 53% зумерів займають таку позицію.

Кар’єрний коучинг і наставництво – це дві пропозиції, які виявилися популярними серед працівників, які прагнуть удосконалити свої навички.

Відповідно до звіту Workplace Learning Report, 47% компаній інвестують у програми професійного коучингу та кар’єрного наставництва як спосіб покращити показники утримання співробітників.

Деякі компанії навіть вивчають можливості коучингу на основі штучного інтелекту. Коучинг забезпечує індивідуальний процес, під час якого працівники отримують рекомендації щодо визначення навичок і цілей для їхнього конкретного кар’єрного шляху. Це дає співробітникам те, що вони можуть отримати від свого досвіду роботи, навіть якщо вони скоро залишать компанію.

Компанія-розробник програмного забезпечення Jobber наймає тренерів для роботи з усіма співробітниками, і ця ініціатива «стала ключовим наріжним каменем досвіду Jobber», — каже Сара Купер, директорка з персоналу компанії.

Офіційні програми наставництва об’єднують менш досвідчених працівників із тими, хто може надати рекомендації, поділитися мудрістю та показати, що потрібно для виконання іншої функції в компанії. Об’єднувати членів команди можна на основі будь-яких критеріїв — наприклад, Mastercard об’єднує наставників і підопічних на основі їхніх інтересів, а не на основі стажу в компанії.

Зважуючи потенційну можливість працевлаштування, багато співробітників думають про те, як найкраще позиціювати себе для наступної посади, яку вони шукатимуть. Частина вашої роботи як рекрутера полягає в тому, щоб показати потенційним кандидатам, як ваша організація може це зробити. Зосередьтеся на професійних навичках, яким навчить ця посада.

Висновок № 3. Знайдіть способи рекламувати внутрішню мобільність

Співробітники прагнуть отримати підвищення та просуватися у своїх організаціях, проте лише кожен пʼятий опитаний твердо впевнений у своїй здатності зробити внутрішні кроки. І це говорить про те, що компанія, яка може продемонструвати досвід створення можливостей для співробітників виконувати нові ролі, може бути привабливою для багатьох кандидатів.

Згідно зі звітом, приблизно третина організацій мають програми внутрішньої мобільності. Навіть якщо у вашій компанії немає офіційної програми внутрішньої мобільності, пошукайте історії успіху всередині компанії, які могли б надихнути кандидата придивитися до вашої вакансії.

Можливо, ви зможете розповісти про те, як керівники просувалися карʼєрними сходами – дослідження показують, що менеджмент і керівництво більш схильні до внутрішніх змін.

Ще один спосіб продемонструвати внутрішню мобільність — висвітлити просування співробітників у соціальних мережах. Кейтлін Хікс, старша партнерка з залучення кадрів інтегрованої системи охорони здоров’я Main Line Health, ділиться: «Половина наших просувань службою надходить від власних співробітників». Потім Кейтлін додала пораду тим, хто шукає роботу: «Знайдіть організацію, яка цінує ріст і розвиток, а також допоможе вам досягти цього».

Майте на увазі, що співробітники не просто прагнуть рухатися вертикально. Вони також шукають можливості поєднувати свою роботу з іншими захопленнями або отримати нові навички, які зроблять їх більш привабливими кандидатами на ринку праці. Кевін Доббінс, віцепрезидент аналітичної компанії у сфері нерухомості CoStar Group, пише: «У 2023 році 777 співробітників перейшли до наступного етапу своєї кар’єри завдяки підвищенням у CoStar Group, а ще понад 1 000 співробітників перейшли в інші відділи».

Звертаючись до потенційних талантів, покажіть їм, що ваша організація зацікавлена ​​в тому, щоб допомогти співробітникам досліджувати різні можливості всередині компанії.

Коли співробітники перетворюються на сильніших і більш обізнаних працівників, вони підіймають організацію. Коли члени команди мотивовані засвоювати нові навички, вони застосовують ці знання на своїх поточних посадах і на посадах, які вам, можливо, знадобиться зайняти в майбутньому.

І хоча це правда, що навчання та розвиток можуть зробити співробітника більш привабливим для ваших конкурентів, створивши культуру постійного навчання, ви можете запропонувати їм безліч причин залишатися.

Читайте ще: Єдина платформа для рекрутингу: об’єднуйте у Helper акаунти з robota.ua, work.ua та OLX