Про Budni
Наші продукти
Розуміння того, чого хочуть кандидати, має вирішальне значення для залучення потрібних талантів. Тож, чому віддають пріоритет пошукачі під час вибору нової роботи та що для них є найважливішим при розгляді вакансій? Команда LinkedIn опитала 37 000 користувачів платформи по всьому світу, щоб визначити ключові запити, очікування та пріоритети фахівців.
І хоча є кілька речей, які є важливими майже для всіх, дані дослідження також показують, які саме пріоритети є ключовими для окремих груп спеціалістів. Дізнайтеся про це в нашому матеріалі.
Найважливіші пріоритети для всіх кандидатів — і як вони змінюються
Почнімо з загальної картини: коли LinkedIn попросив респондентів вибрати найважливіші для них фактори при розгляді нової роботи, три пріоритети виявилися явними лідерами для користувачів.
Втім, хоча перша трійка залишається стабільною, далі відбуваються помітні зміни. Так, нещодавні дані LinkedIn свідчать про ледь помітні, але показові зміни в тому, що для кандидатів є найважливішим.
У першому кварталі 2025 року найбільш динамічним пріоритетом для кандидатів у всьому світі стало бажання працювати в компанії, цінності якої збігаються з їхніми власними. Це було особливо актуальним для США, де важливість цінностей компанії зросла на 4,3% у порівнянні з попереднім кварталом. Однак єдиним пріоритетом, що найшвидше зростав у США, стало створення інклюзивного робочого середовища для людей з різним походженням — його значущість зросла на 9,8%. Цікаво, що гнучкі графіки роботи також знову набули популярності у всьому світі.
Якщо говорити про пріоритети, які нещодавно знизилися, то дещо втратили у значущості можливості освоєння нових навичок. В умовах невизначеної макроекономічної картини та змін, пов’язаних зі штучним інтелектом, кандидати, ймовірно, менше покладаються на довгострокові перспективи та менше цінують довгострокові пропозиції.
Хоча ці загальні тенденції пропонують цінну інформацію, реальність є такою, що пріоритети кандидатів можуть суттєво відрізнятися залежно від функції, місця роботи та набору навичок.
Використовуючи LinkedIn Talent Insights, ви можете легко знайти те, що важливо для вашого конкретного пулу талантів. Просто створіть звіт про групу фахівців, знайдіть пул талантів, який вас цікавить (за посадою, місцем, навичками, галузями або іншими розширеними фільтрами) та перейдіть на вкладку «Бренд роботодавця». Потім прокрутіть до розділу «Які ціннісні пропозиції роботодавця є найважливішими для цієї групи талантів?» — і ви побачите результати для вашого персоналізованого пулу талантів.
Тепер детальніше розглянемо три основні професійні сфери та порівняємо пріоритети кандидатів у кожній з них. Хоча ключові пріоритети — оплата праці, баланс між роботою та особистим життям і гнучкість — залишаються важливими для всіх груп, кожна сфера демонструє свої чіткі уподобання, які часто збігаються з їхньою основною роботою.
Так, наприклад, медичні працівники, порівняно з іншими, особливо дбають про своє робоче середовище: вони хочуть працювати там, де працівники щасливі, цінності компанії збігаються з їхніми власними, є інклюзивна культура та пропонується гнучкий графік роботи.
Згідно з нещодавнім опитуванням LinkedIn, 83% успішних команд з підбору медичних спеціалістів працюють у компаніях, які надають пріоритет формуванню позитивної корпоративної культури, 74% — у роботодавців, які пропонують підтримку психічного здоровʼя, а 70% — у компаніях, які інвестують у карʼєрний розвиток. Такі зусилля не лише залучають кваліфікованих фахівців, а й сприяють утриманню персоналу та довгостроковій залученості.
Продавці, які представляють одну з найбільш популярних професій на LinkedIn, значно частіше за інших працівників надають пріоритет чіткому лідерству та ефективному менеджменту. Цінності компанії, співпраця та задоволеність співробітників також є особливо важливими для сфери продажів, що, можливо, відображає глибоко міжособистісний характер їхньої щоденної роботи.
Операційна діяльність — це найбільша професійна категорія, представлена на LinkedIn: у ній понад 83 мільйони учасників. Представники цієї сфери становлять настільки велику частину загальної аудиторії, що їхні пріоритети неминуче тяжіють до середніх показників. Проте для них особливо важливими є пріоритети чіткого лідерства та можливості внутрішнього кар’єрного розвитку.
Отже, компенсація, баланс між роботою та особистим життям і гнучкий графік роботи залишаються універсальними магнітами, що привертають увагу кандидатів, але ключові відмінності знаходяться на рівень глибше: культура, орієнтована на місію, справжня інклюзія та лідери, які ставлять чіткі цілі.
Для рекрутерів і команд з розвитку бренду роботодавця висновок простий: під час презентації вакансії почніть з основного — конкурентної оплати, балансу, гнучкості, а потім адаптуйте повідомлення відповідно до конкретної професійної сфери. Інструмент LinkedIn Talent Insights може виявити ці нюанси за лічені хвилини — і саме цей додатковий рівень релевантності часто перетворює пасивних кандидатів на зацікавлених.
Розуміння цих особливостей — як загальних пріоритетів, так і відмінностей для певної сфери — може допомогти вам створити більш привабливі вакансії, які резонують з вашим цільовим пулом талантів. Зрештою, перший крок до залучення потрібних кандидатів — це розуміння того, що вони справді цінують.
Читайте ще: Майбутнє рекрутингу: 10 сміливих прогнозів на 2035 рік