📆 2015 рік

Купи паперових резюме на столах рекрутерів, безкінечна кількість Excel-файлів у комп’ютерах та безліч контактів у записниках. Пошук потрібного кандидата – справжній квест. 

📆 2020 рік

Пандемія змушує перейти в онлайн. Google-таблиці стають новим стандартом – адже вся команда може працювати з одним документом одночасно. Співбесіди переміщуються у Zoom. Процеси стають цифровими, але все ще забирають дорогоцінні години на повторювані завдання. 

📆 2025 рік

ATS автоматизує 80% рутинних завдань рекрутера: збір відгуків з різних платформ, швидкий пошук кандидатів у базі, координація співбесід, готові звіти. Те, що раніше займало години, тепер відбувається за лічені хвилини. 

Автоматизація робить процеси прозорими та вимірюваними, а головне – дарує рекрутерам дорогоцінний час. Час на те, що справді важливо: спілкування з кандидатами, розуміння їхніх прагнень та побудову якісних взаємовідносин. 

Хтось уже відчув, як технології роблять їхню роботу продуктивнішою, хтось – тільки придивляється до нових можливостей. І це чудовий момент, аби розібратися, який потенціал відкриває автоматизація найму для вашої команди.

Колеги, запрошуємо вас до відвертої розмови, під час якої:

  • Розберемо червоні прапорці, які сигналять про надмірну рутину у ваших процесах.
  • Порахуємо, які приховані витрати несе відсутність автоматизації.
  • Розкажемо, як легко інтегрувати нові інструменти в роботу вашої команди.
  • З’ясуємо, які несподівані бонуси можна отримати від автоматизації.

Зустрічаємось 20 лютого о 16:00 на YouTube-каналі robota.ua!

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

З нами на зв’язку:

  • Соломія Возна, менеджерка по роботі з клієнтами robota.ua.
  • Марина Головко, HR-директорка robota.ua.
  • Валерія Гроза, експертка з впровадження ATS Helper.

Після зустрічі ви отримаєте повний пакет інструментів для впровадження змін:

  • Тест для самодіагностики процесів найму.
  • Консультацію з експертом для аудиту вашого рекрутингу.
  • Відеозапис та матеріали зустрічі.

Впевнені, що наша розмова надихне вашу команду на нові ідеї та підходи у роботі з талантами. До зустрічі! 

Зареєструватися

Читайте ще: 20 березня пройде «HR Рандеву 2025»