Про Budni
Наші продукти
2 та 3 листопада у Харкові відбувся HR-інтенсив для рекрутерів та HR-менеджерів.
Програма заходу об’єднала комплекс тем, які необхідні для цілісного розуміння роботи HR-відділу: рекрутинг, робота з job-ресурсами, адаптація персоналу, аналітика ринку праці та оцінка, утримання талантів та бренд роботодавця.
Серед учасників події були представники близько 40 компаній з таких сфер: HR, рітейл, торгівля, промисловість і виробництво, IT, фармацевтика, фінансові послуги, транспорт і логістика, автобізнес, ресторанний бізнес, краса і спорт та ін.
Перший день інтенсиву розпочала Наталя Обловата, заступниця директора з управління персоналом компанії Exist.ua, сертифікований бізнес-тренер. Темою її виступу був «Ефективний рекрутинг».
Учасники заслухали та обговорили зі спікеркою шляхи вирішення проблем в комунікації з замовником та перехід до діалогу на рівні партнерів. Корисним блоком була робота з текстом вакансії, а саме з тим, як зробити її більш привабливою для пошукачів. Під час практичного завдання учасники відпрацьовували роботу зі стереотипами роботодавця.
Дмитро Бєляк, Head of Regional Development, rabota.ua, запропонував учасникам детальніше розглянути роботу з відгуками на job-ресурсах. Як працювати з відгуками на оголошення взагалі та як зробити так, щоб пошукач зацікавився саме вашою вакансією? Дмитро зауважив, що одним з вирішальних факторів відгуку кандидатів є довіра до роботодавця. Оформлення вашої вакансії у вигляді рекламного оголошення допоможе пошукачам зробити вибір на користь саме вашої компанії.
Питання адаптації персоналу в структурі роботи HR-спеціаліста розкрила HR-консультант Олена Гоноровська. Доповідачка запропонувала аудиторії з допомогою відео бізнес-кейсу розібрати показову навчальну ситуацію. Учасники взяли участь у практичній грі, де знаходили помилки, допущені HR-відділом під час прийому нового співробітника. На завершення Олена представила ознаки успішно адаптованого співробітника та підказала, яким чином розвивати культуру адаптації в компанії.
«Дуже вдячна учасникам за увагу до такої непростої, але важливої для бізнесу теми – адаптації нових співробітників! Хоч інколи здається, що це «не про нашу реальність», «у них там по-іншому», очевидно, що все більше компаній усвідомлюють критичність розвитку якісних відносин зі співробітниками, починаючи з першого дня або навіть до. Чудово, що багато компаній у Харкові вже на цьому шляху і можуть поділитися досвідом з колегами», – зазначила Олена Гоноровська.
Другий день HR-інтенсиву розпочався з аналітичного блоку, з яким виступила HR-експерт rabota.ua Тетяна Пашкіна.
Тетяна окреслила демографічну ситуацію в Україні та її вплив на ринок праці, представила аналітику щодо вакансій у розрізі сфер та регіонів, а також вказала на активне зростання кількості вакансій у регіоні у рубриці «Студенти» та робочих спеціальностей за останній рік. Найбільшим попитом в останньому кварталі 2017 року як в Україні, так і у Харкові користуються вакансії у сфері торгівлі.
Про оцінку персоналу учасникам розповіла Ірина Шуляренко, HR-консультант, бізнес-тренер, сертифікований бізнес-коуч. Доповідачка розкрила такі питання: цілі проведення оцінки, складові оцінки та атестації, що включають у себе KPI, складові результативності роботи рекрутера, оцінка професіоналізму (знань та навичок) та види тестів як способу оцінки персоналу.
«Залучати людей раз на рік не вийде. Немає нічого кращого, аніж залучати шляхом відкритого діалогу. Будьте готові, що доведеться шукати ключики для кожного», – так розпочала свій виступ Анна Борщ, керівник департаменту підбору та розвитку персоналу кондитерської компанії АВК.
Анна поділилася з учасниками інтенсиву практичними кейсами та механікою запуску програми із залученості персоналу. Експерт наголосила на тому, що робота із залученістю має бути постійною і поетапною, а також потребує трохи «магії» рекрутерів.
«Бувають аудиторії і заходи, створені для того, щоб ділитися досвідом і знаннями, – каже Анна. – Сьогодні я стала частиною одного з таких. Зацікавлені, а головне – готові до дій, колеги, – це справжній двигун для компаній України! Велике спасибі rabota.ua за диво-ініціативу HR-інтенсиву! Харкове, тримайся!😉 А команда організаторів, у загальному, як і завжди, на висоті!»
Останній блок інтенсиву – актуальна тема «Бренд роботодавця». З чого починати, куди рухатися і як виміряти результати розповідала та навчала Анна Попова, Head of Recruiting компанії Intetics.
«Бренд роботодавця допомагає залучити найкращих співробітників на ринку праці і утримати їх», – зазначила Анна.
На завершення учасники отримали сертифікат про проходження HR-інтенсиву та запрошення на наступні заходи в рамках освітньої програми HR lab rabota.ua.
Партнери події — ТМ Лісова казка, компанія АВК та онлайн-виставка працевлаштування «Марафон вакансій».
Проглянути фотозвіт події можна за посиланням.
Читайте більше за тегами: