7 жовтня в Національному комплексі «Експоцентр України»/ Урбан-Парк відбудеться великий рожевий забіг для збору коштів на закупівлю препарату для лікування раку молочної залози.

В Україні забіг організовує фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family за підтримки партнера Think Pink Europe, що об’єднує пацієнтські організації, лікарні та групи підтримки пацієнтів по всій Європі.

«Кожна 8-ма жінка в Україні стикається з раком грудей. З лютого 2022 року українкам боротися стало ще важче: під час повномасштабного вторгнення російська армія зруйнувала понад 300 медичних установ. Війна зробила неможливим лікування онкопацієнтів на тимчасово окупованих територіях та перешкоджає доступу до ліків, лікарень, отримання та надання повноцінної медичної допомоги в безпеці. За прогнозами онкологів, через це у майбутньому підвищиться кількість випадків раку, діагностованих на пізніх стадіях. Саме тому важливо не лише зібрати кошти на ліки, а й привернути увагу до проблем раку молочної залози», – зазначає директорка Inspiration Family Анна Узлова.

За словами організаторів, Race for the Cure® – не стільки про спорт, скільки про підвищення культури підтримки дорослих онкопацієнтів, а також – про культуру благодійності. Традиційно до забігу долучаються не лише друзі та родичі онкопацієнтів, але й корпоративний сектор.Так, попередні забіги підтримали лікарі провідних онкологічних клінік, IT-компанії, креативні агенції, люди в Україні та за її межами (в Австрії, Німеччині, Британії, Польщі, Іспанії, США).

Як підтримати Race for the Cure®:

  • Зареєструвати команду від своєї компанії

Підтримка благодійних ініціатив від корпоративного сектору є потужного та вагомою, і це не тільки дає змогу зробити більше добрих справ, але й укріпити командний дух співробітників та розвивати культуру благодійності. Зареєструвати корпоративну команду, щоб у забігу взяли участь одразу від 5 до 50 співробітників, вам допоможе зробити адміністраторка сайту забігу. Корпоративні команди можуть розмістити лого на сайті забігу, отримати фотозвіт після закінчення забігу, аби потім поширити в інформаційних розсилках серед партнерів, а також на сторінках компанії в соціальних мережах. Вартість реєстрації одного корпоративного учасника коштує 1 000 грн. Усі кошти буде направлено на збір на закупівлю ліків.

Ваша координаторка: Дарина Брикайло

E-mail: brykaylo.in.family@gmail.com

Тел.: +380 68 201 32 43

  • Зареєструватись як приватна особа 

Якщо у вашій компанії є декілька ініціативних співробітників, які готові взяти участь у забігу, вони можуть самостійно зареєструвати свою команду на сайті та взяти участь у Race for the Cure®. Реєстраційний внесок коштує 15 євро.

Час і місце зустрічі – 7 жовтня, м. Київ, Національний комплекс «Експоцентр України»/ВДНГ/VDNG, Урбан-Парк.

Учасники можуть пробігти/пройти 2, 5 або 10 км. Головна мета заходу – не спортивні перемоги, а залученість до великої мети – підтримки жінок із раком грудей та акцентуванні уваги на цій темі. 

Реєстрація на забіг

Співробітники вашої компанії, які працюють не в Києві, можуть також долучитися до забігу. Для цього їм потрібно обрати будь-який зручний день у жовтні, локацію та пробігти/пройти дистанцію.

👚А що одягати на забіг?

Рожевий є кольором місяця обізнаності про рак молочної залози. Він дозволяє привернути увагу суспільства до цієї проблеми та нагадати про регулярні чекапи. Тому бажано, щоб команда мала рожеві елементи одягу. Також ви можете зробити корпоративні футболки з лого вашої компанії, аби використати їх на наступних благодійних забігах.

💗Наробімо рожевого шуму!

Діліться своїми тренуваннями, підготовкою до забігу, рожевим вбранням і, власне, самим забігом у соціальних мережах. Ставте хештеги #RFTC2023 #InspirationFamilyUa #БіжуЗаНеї та надихайте інших людей на участь. Відмічайте сторінки Фонду

Інстаграм

Фейсбук

🙇‍♀️На жаль, біг – не наш формат. Як ще можна підтримати Race for the Cure®?

20 жовтня – Всесвітній день боротьби з раком молочної залози. В цей день ви можете змінити логотип у соціальних мережах на рожевий, і таким чином привернути увагу до цієї теми. Або зробити фотографію команди в рожевому одязі та викласти її у соціальних мережах з інформацією про важливість чекапів  та посиланням на збір https://www.raceforthecure.eu/uk/Races/Race/Id/54. Можливо серед вашої аудиторії є люди, які мають історію раку молочної залози, і вони будуть вдячні за ваше нагадування про важливість обстежень. Усю базову інформацію про чекапи згідно з віком жінки вам надасть фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family.