Проєкт «Трудолюб» від фонду «Життєлюб» вже шостий рік поспіль допомагає людям старшого віку знаходити роботу та змінювати професії. 

У цьому році компанія robota.ua долучилась до «Тижня дорослого стажера» та взяла на стажування до маркетингового відділу трудолюбку Ларису Донченко.

  Тиждень дорослого стажера

«Тиждень дорослого стажера» – це можливість для роботодавців і трудолюбів розширити свій світогляд та подивитися на свою роботу свіжим поглядом. Лариса стала для команди robota.ua не тільки натхненням, а й джерелом інсайтів, завдяки чому під час стажування була розроблена креативна кампанія з популяризації платформи robota.ua серед старшої аудиторії пошукачів.

«Для компанії robota.ua важливо підтримувати людей старшого віку та допомагати їм повірити в себе та реалізувати свій потенціал. Ініціатива «Тиждень дорослого стажера» ще раз на практиці довела, що вік не має значення та навпаки стає перевагою. Лариса показала себе як професіонал з досвідом та ідеально влилась в команду. Впевнена, що це лише початок і працевлаштованих людей старшого віку ставатиме тільки більше!»,Юлія Далібук, маркетинг-директорка robota.ua.

Тиждень дорослого стажера

«Метою мого стажування було показати, що в Україні достатньо людей зрілого віку, які прагнуть працювати та реалізовувати себе в різних професійних сферах. Компанія robota.ua активно цьому сприяє.

Найбільше мене вразили люди: молоді, професійні, відкриті та доброзичливі. Знайомство з ними було легким та приємним. Я отримала нові навички та досвід. Мені розповіли, як грамотно робити дописи в соцмережах, на що особливо звертати увагу, як створювати контент-план тощо. Дуже пізнавально проходив мозковий штурм, на якому висловлювались та обговорювались ідеї та пропозиції. Крім цього, я дізналась про турботу компанії про своїх клієнтів та співробітників та ініціативи допомоги ЗСУ.

Тиждень промайнув дуже стрімко. Я з приємністю та вдячністю буду згадувати ці дні. Моє стажування в компанії robota.ua – крок вперед до моєї мети і до себе іншої», — поділилась враженнями стажерка Лариса Донченко.

Макети для кампанії на старшу аудиторію, які створили протягом стажування Лариси

    

    

Читайте ще: Цифрові продукти для ветеранів та ветеранок від robota.ua: оновлення, які покращують ринок праці