Про Budni
Наші продукти
Наприкінці зими вся країна дізналась що таке повномасштабна війна. На жаль, сталось це поза волею і бажанням українців. Близько 40 мільйонів людей одномоментно були позбавлені власних планів, а їхнє життя та майбутнє опинилося під питанням.
Не оминула війна й українські бізнеси. Попри те, що останні місяці ситуація довкола нашої держави напружувалась, а в інформаційному полі з’являлось дедалі більше тривожних новин про скупчення російських військ на кордонах, мало хто вірив у ту реальність, в якій прокинувся 24 лютого.
За понад 100 днів широкомасштабної війни етап адаптації позаду, більшість компаній відновило свою роботу, або ж всіляко допомагають державі у боротьбі з ворогом. Як у світлі всіх обставин працюють навчальні центри на прикладі окремого відділу — розпитали в Андрія Гуляса, Head of production Grade Education Centre.
З якими проблемами зіштовхнулись під час війни?
Як не дивно, головною проблемою для нас стала логістика. Адже враховуючи те, що ми, як і більша частина українських компаній, не були готові до повномасштабної війни, чітких продуманих планів на такий випадок у нас не було. Тож настало 24 лютого, і довелося екстрено перейматися, перш за все, питанням безпеки членів команди та їхніх рідних.
Отож, весь колектив роз’їхався по різних куточках України, і коли потрібно було передати техніку для роботи колегам, виявилось, що зробити це не так просто. Адже пошта доставляла посилки кілька тижнів.
Також, наприклад, наша дизайнерка залишилась у Києві й протягом місяця працювати їй було майже неможливо. Адже сирени звучали перший період ледве не щогодини, тому ти маєш спускатися щоразу у сховище, а потім знову намагатися працювати на тлі тотальної напруги й стресу. Всі ми розуміємо, що умови для роботи й справді не найбільш комфортні видались, у порівнянні зі звичайним життям.
Таким чином, враховуючи всі форс-мажорні обставини, півтора місяця з графіку в нас, фактично, випали. І попри все, ці труднощі здаються зовсім незначними, проти глобальних викликів у країні.
Як працює команда розробників сьогодні?
Наразі ми досі працюємо віддалено, що трішки ускладнює комунікацію. До війни наша команда дотримувалась тези, що в офісі робота значно продуктивніша. Це дійсно так працює, маємо з чим порівняти. Однак, з іншого боку, розуміємо, що в цьому сенсі нас добряче загартувала перша пандемія і карантин, до яких тоді також ніхто не був готовий і здавалося, що це не закінчиться ніколи.
Такі випробування насправді стають точками росту, як тоді, так і зараз.
Ще навесні 2021-го, коли фактично весь світ зачинився, і ніхто не знав яке майбутнє нас чекає, ми зрозуміли, що слід думати більш глобальними рухами та використати цей час невизначеності максимально ефективно. Так з’явилась ідея розширювати IT-відділ. Тут вдячність, звісно, керівництву компанії, яке ризикнуло зробити подібний крок.
Набравши нових спеціалістів в команду, ми змогли повністю перезапустити два сайти та паралельно впровадили внутрішню CRM-систему.
Подібна ситуація утворилась і сьогодні. Після вимушеної паузи ми одразу продовжили так звані довоєнні проєкти, і навіть намітили нові орієнтири. Авжеж, гарантій швидкого миру немає ні в кого, але жити довго у стані невизначеності — не дуже вдалий варіант для бізнесу.
Про амбіції та здатність сміливо мислити під час війни
Справді, пріоритетом для нас була і залишається максимально продуктивна робота на своєму місці. Зараз ми ведемо кілька проєктів одночасно, серед яких, новий масштабний освітній продукт, який плануємо запустити вже цієї осені. Також працюємо над створенням особистого кабінету студента на сайті центру. Йдеться про корисний функціонал, який допоможе студентам одразу бачити roadmap їхнього навчання, залежно від мети, що вони обрали. Тобто скільки триватиме навчання, які курси для цього слід пройти, в яких групах тренуватися тощо. Ми одразу побачимо історію кожної людини: її мовний рівень, хроніку навчання та освітній бекґраунд.
Ще один важливий момент — це можливість створювати електронний сертифікат для групи студентів практично за один «клік». Тобто людина, навівши телефон на QR-код, зможе легко перевірити унікальність свого сертифіката, верифікувати його. Він матиме власний номер та підтверджуватиметься іменем центру. Особливо це зручно під час влаштування на роботу, наприклад, коли вимагають певний рівень англійської від кандидата.
Відверто кажучи, небагато хто може похвалитися такою функцією на українському ринку. Ми завжди намагаємося дослухатися до запитів клієнтів, але при цьому не втрачати високий рівень якості освіти.
Війна, пандемія, криза — будь-які виклики змушують нас знаходити менш очевидні рішення, про які раніше могли навіть не здогадатися.
Насправді роботи вистачає і зараз, тому ми розглядаємо варіант щодо розширення команди. Попередній досвід показав, що це може бути корисним у найбільш непрості моменти. Між іншим, саме за кілька днів до повномасштабної війни, ми були в пошуках project manager та девелопера. Сподіваємось повернутись до цього незабаром і знайти крутих спеціалістів.
Про принципи в роботі
Взагалі Grade – про відкритість, темп, відсутність бюрократії та системний підхід. Що тішить, це було як від самого старту роботи, так і зараз ми не зраджуємо своїм принципам. Це важливі елементи структури компанії.
Точно можу сказати, що тут зібрався найпотужніший IT-відділ серед усіх центрів англійської в Україні. Та й взагалі, крок за кроком ми рухаємося до того, щоб стати справжньою IT-компанією у прогресивному освітньому центрі. Я в цій сфері працюю вже шість років, тому маю з чим порівняти.
Війна та освіта
Під час війни наша команда намагається бути максимально корисною, тому, звісно, ми відновили онлайн-навчання, як тільки це стало можливим. Фактично, вже в середині березня запустили кілька курсів. Наразі цей перелік постійно зростає, адже кількість охочих вчити англійську постійно збільшується.
Поза цим, під час активної фази війни компанія вирішила запустити благодійну міжнародну конференцію для викладачів. Адже наша компанія стоїть на трьох китах — це курси англійської мови, міжнародні іспити на знання мови та teacher training. Таким чином, з одного боку, центр продовжує виконувати свою освітню роботу, а з іншого — не забуває про війну. Так нам вдалося зібрати понад 88 000 гривень на потреби українських захисників під час онлайн-конференції для викладачів Lessons for the Future.
Війна нагадує нам про фундаментальні цінності. Коли у цілої держави намагаються забрати незалежність та свободу, то одразу розумієш: стояти осторонь неможливо. Тож сподіваюсь, такий досвід зміцнить як локально український бізнес, так і глобально — всю країну.
Читайте більше за тегами: