Ключові інсайти зі статті The Recruitment Process Is More Digital Than Ever.

Підтримання стабільного потоку талантів для найму є вирішальним для успіху будь-якої організації. Рівень вакансій по всьому світу залишається на історично високому рівні, і директори з управління персоналом продовжують шукати нових людей  розширювати свої команди.

Технологічний прогрес і глобальна політично-економічна ситуація принципово змінили ландшафт рекрутингу. Щоб досягти успіху, компанії повинні зрозуміти, які трансформації помічаються у підборі персоналу, удосконалити свої стратегії для задоволення очікувань пошукачів, а також відповідати новим стандартам у процесі найму.

  • Рівень набору персоналу залишається високим по всьому світу.
  • Онлайн-платформи та мережі рекомендацій залишаються основними джерелами рекрутингу.
  • Сайти з вакансіями, рекрутингові агентства та агенції з працевлаштування з більшою ймовірністю дозволять охопити тих співробітників, які схильні залишити поточну організацію.
  • При подачі заявок на роботу ключовим фактором для прийняття рішення є «відповідність ролі».

Чверть робочої сили була найнята нещодавно

Приблизно кожен четвертий працівник США (24%) був прийнятий на роботу в іншу організацію за останні кілька місяців. Ці високі показники рекрутингу залишаються стабільними протягом останніх років. Співробітників зараз так само активно наймають, як і під час «великої відставки» у 2021 році. Попри зміни на ринку пошук найкращих талантів для заміщення важливих посад залишається фундаментальною проблемою та ключовим завданням для бізнес-лідерів.

Сьогодні рекрутери все частіше звертаються до переманювання працівників, орієнтуючись на тих фахівців, які працюють в інших організаціях і не активно шукають роботу або навіть не розглядають нові можливості. Ймовірність того, що ці співробітники будуть працевлаштовані протягом трьох місяців, становить майже один з п’яти випадків (19%).

Онлайн-рекрутинг продовжує зростати та є ефективнішим за традиційні методи

Сучасний процес рекрутингу майже повністю перейшов у цифровий простір. Цифрові інструменти та широке впровадження гібридних і дистанційних форматів роботи дозволили організаціям контактувати з більшою кількістю талантів, а фахівці на ринку праці тепер мають більше можливостей. Для порівняння: серед нещодавно прийнятих на роботу працівників у США 50% повідомили, що організації дізналися про них через онлайн-сайти професійної мережі, а у 2015 році цей показник становив 39%.

Організації можуть підвищити зацікавленість і збільшити кількість заявок, а також забезпечити найм найкращих талантів, зосередившись на тих місцях, до яких потенційні кандидати найчастіше звертаються, коли активно або пасивно шукають нову роботу.

Все частіше співробітники, які серйозно зацікавлені в дослідженні нових можливостей, звертаються до цифрових просторів. Працівники, які повідомляють, що нещодавно були прийняті на роботу через онлайн-сайти професійних мереж (61%) та сайти вакансій і рекрутингові агентства (70%), значно частіше залишають свою поточну організацію, ніж ті, кого найняли іншими методами.

Хоча традиційні канали, такі як «сарафанне радіо» (56%) або професійні спільноти (50%), все ще можуть залучити працівників, які, ймовірно, залишать свою посаду, вони менш ефективні порівняно з цифровими методами рекрутингу. І хоча ці підходи, засновані на зв’язках, забезпечують більшу персоналізацію та індивідуалізацію підходу до рекрутингу, вони з меншою ймовірністю охоплять спеціалістів, які схильні залишити свою поточну організацію.

Цифрова присутність і точні описи посад залишаються критично важливими

Організації повинні вдосконалювати свої зусилля з підбору персоналу, щоб залучити онлайн-пошукачів роботи та швидко встановити з ними зв’язок. Якісна цифрова присутність допомагає організаціям першими охопити більш пасивних кандидатів, коли вони переходять до активного та свідомого пошуку роботи.

Крім того, оголошення про роботу повинні чітко та виразно відображати суть посади. Відповідність між оголошенням про роботу та навичками й інтересами кандидатів найбільше впливає на рішення пошукачів подати заявку на роботу (59%). А такі фактори як місія та мета організації (17%), опис корпоративної культури (16%) та відгуки в інтернеті про організацію (8%) мають менший вплив.

Точні описи роботи з детальною інформацією про ключові посадові обов’язки, відповідні навички та потенційні шляхи розвитку допомагають кандидатам оцінити свою відповідність ролі та зацікавленість до неї.

Використання чітких і описових назв посад також привертає увагу пошукачів, чиї навички та інтереси відповідають цій ролі. Як правило, надання реалістичних описів роботи на початковому етапі заощаджує час і ресурси як для організацій, так і для кандидатів.

Як організації можуть залишатися конкурентоспроможними?

Рекрутери відчувають постійний тиск щодо заповнення важливих посад у своїх організаціях найкращими талантами. Щоб досягти успіху в сучасному рекрутинговому просторі, компанії повинні відповідати зусиллям своїх конкурентів або навіть перевершувати їх, підтримуючи сильну цифрову присутність, надаючи точні описи посад, які привернуть кандидатів, і впроваджуючи активну стратегію онлайн-рекрутингу. Організації, які адаптуються до змін ринку та оптимізують свій підхід до цифрового найму персоналу, матимуть очевидну конкурентну перевагу.

Читайте ще: Робимо кандидатів видимими: велике оновлення robota.ua та доступ до більшого кола потенційних кандидатів