Історично склалося так, що HR-команди використовують Excel чи Google Sheets для зберігання даних про кандидатів. Ці інструменти завжди під рукою, знайомі та справді підходять для багатьох завдань. 

Втім електронні таблиці не розроблялися спеціально для потреб рекрутингу. І хоча вони здаються зручними та зрозумілими, насправді – скоріше ускладнюють, а не спрощують процес найму.

⏳ Давайте порахуємо: якщо перенесення даних про кандидата в таблицю займає у вас 10 хвилин, то на 10 кандидатів ви витратите вже 1 годину 40 хвилин. Цей час можна інвестувати в більш стратегічні завдання, наприклад, спілкування з потенційними співробітниками.

Існують більш ефективні рішення – системи управління кандидатами (ATS). Перехід на таку систему не вимагає значних зусиль. З новим функціоналом Helper ви можете легко перенести дані про кандидатів з .xlsx та csv-файлівшвидко розпочати роботу та оцінити переваги сучасного управління рекрутингом.

Скористайтеся шаблоном для швидкого перенесення даних з таблиць

5 причин перенести дані про кандидатів з таблиць у ATS 

Ефективне управління кандидатами

Проблема таблиць у тому, що вони не призначені для ефективного управління кандидатами у довгостроковій перспективі. 

Легко заплутатись у версіях файлу, втратити важливі дані або випадково створити дублікати профілів. Крім того, рядки в Excel не передають всієї інформації про фахівця. 

Натомість Helper допоможе вам тримати базу в актуальному стані, зберігати повну історію взаємодії з кожним кандидатом (усі резюме, відгуки, актуальні контакти, коментарі та зустрічі) та швидко знаходити необхідних вам фахівців завдяки фільтрам.

Співпраця та комунікація в команді

Найм співробітників – це командна робота. Але функціонал електронних таблиць передбачає лише загальний доступ до файлів та коментарі. 

У Helper команда працює з єдиною базою кандидатів, де система автоматично відстежує дублікати резюме. Кожен рекрутер бачить історію взаємодії фахівця з компанією та може переглядати нотатки колег.

Залучати до проєктів можна всіх зацікавлених. Так, замовник вакансії може спостерігати за перебігом проєкту, переглядати кандидатів на вакансію та залишати свої коментарі про них. А керівник з рекрутингу – відстежувати аналітику, ухвалювати рішення на основі даних та налаштовувати роботу команди ще ефективніше. 

Інтеграція з платформами для пошуку співробітників

Електронні таблиці можуть бути зручними для зберігання інформації, але дані про кандидатів все одно доводиться переносити з різних джерел вручну.

У Helper база автоматично наповнюється кандидатами, які відгукнулись на ваші вакансії на robota.ua, work.ua чи olx.ua. Крім того, ви можете розширювати її за допомогою плагіну для браузера. Просто натисніть на кнопку «Додати кандидата в Helper» на сторінці пошукача на сайтах для пошуку роботи чи в LinkedIn, і вся його інформація буде автоматично перенесена.

Аналітика та звітність

Головна цінність роботи в ATS – можливість комплексно поглянути на рекрутингові процеси компанії. Наприклад, відстежити, з яких каналів пошуку ви отримуєте найбільше найнятих кандидатів. Helper автоматично збирає всю важливу інформацію про ваш рекрутинг та представляє її у вигляді зручних графіків та діаграм.

Швидкість найму

Час, який витрачається на найм нового співробітника, – це важливий показник ефективності роботи рекрутерів. Якщо ви все робите вручну, то процес від отримання резюме до прийняття на роботу розтягується і коштує компанії дорожче. 

Зберігайте дані про кандидатів у надійних та зручних системах, автоматизуйте рутину та зосереджуйтесь на головному – пошуку найкращих талантів для вашої команди.

Почати роботу в Helper

Читайте ще: Чи знаєте ви, наскільки ефективний ваш рекрутинг? Зазирніть у новий розділ аналітики у Helper